Bekijk originele versie : jongens vinden jullie het erg als je vrouw
GOUDVISJE
29-05-2006, 11:49
in haar verleden iemand heeft afgetrokken dus niet gepijpt alleen afgetrokken
eerlijk antwoorden ;)
romantische
29-05-2006, 11:53
in haar verleden iemand heeft afgetrokken dus niet gepijpt alleen afgetrokken
eerlijk antwoorden ;)
ik zou het fijn vinden als ze heel eerlijk is wat betreft verleden...dan zou ik haar wel accepteren
jasmina19
29-05-2006, 11:57
ik zou het fijn vinden als ze heel eerlijk is wat betreft verleden...dan zou ik haar wel accepteren
bull-shit... en dat weet jij ook! dit zou je never nooit willen horen van je vrouw
romantische
29-05-2006, 12:00
bull-shit... en dat weet jij ook! dit zou je never nooit willen horen van je vrouw
nou denk je dat?? dan mag ze van mij richting de hel lopen
jasmina19
29-05-2006, 12:09
nou denk je dat?? dan mag ze van mij richting de hel lopen
ben ff serieus... als je met een meid getrouwd bent, ga je hhaar dan vragen of ze dat ooit in haar verleden heeft gedaan? Een JA, wil je niet horen! Jij zal ook nooit alle details vertellen die je met meiden uit het verleden hebt gedaan.. wake up.
GOUDVISJE
29-05-2006, 12:11
ik denk ook dat de meeste meiden niet ieder detail zeggen hoor jasmina tenminste als ze slim zijn zeg gewoon dat je een vriend heb gehad klaar uit tenminste als je nog maagd ben
romantische
29-05-2006, 12:11
ben ff serieus... als je met een meid getrouwd bent, ga je hhaar dan vragen of ze dat ooit in haar verleden heeft gedaan? Een JA, wil je niet horen! Jij zal ook nooit alle details vertellen die je met meiden uit het verleden hebt gedaan.. wake up.
kijk of ze maagd of ontmaagd is dat blijft tussen haar en allah..maar ik wil alles weten want als ik zelf er achter kom dan mag ze koffers inpakken en wegwezen
GOUDVISJE
29-05-2006, 12:22
helemaal niet dat voel je toch als iemand ontmaagd is dus daar kom je achter op jullie huwelijksnacht dus dat blijft niet tussen haar en allah
jasmina19
29-05-2006, 12:34
ik denk ook dat de meeste meiden niet ieder detail zeggen hoor jasmina tenminste als ze slim zijn zeg gewoon dat je een vriend heb gehad klaar uit tenminste als je nog maagd ben
precies!! dat probeer ik te zeggen, alleen jij vat het samen
GOUDVISJE
29-05-2006, 12:36
kijk ik vind dat je gewoon tegen een jongen moet zeggen of je een vriend heb gehad of niet en of je nog maagd ben of niet klaar uit verdere details niet zeggen
amoorahh
29-05-2006, 12:57
kijk of ze maagd of ontmaagd is dat blijft tussen haar en allah..maar ik wil alles weten want als ik zelf er achter kom dan mag ze koffers inpakken en wegwezen
bedankt, dat verdient een groentje ;) :goedzo:
amoorahh
29-05-2006, 13:00
helemaal niet dat voel je toch als iemand ontmaagd is dus daar kom je achter op jullie huwelijksnacht dus dat blijft niet tussen haar en allah
lieve meid, ga je alsjeblieft eens verdiepen in de mythen van de maagdenvlies,
en staar je nou niet blind op de bebloede kleedje tijdens je huwelijksnacht.
Want al ben je maagder dan maagd.... het zou kunnen gebeuren dat jij tijdens
jouw huwelijksnacht helemaal niet bloedt. En dan........
Wat zou je dan doen... je man denkt dat je geen maagd meer bent.
Dus vergeet die bullshit over huwelijksnacht... dat is zwaar achterhaald, en daar zijn zoveel jonge meisjes de dood mee ingejaagd, omdat men zwaar gelooft in de bullshit van de maagdenvlies en het bloeden.
jasmina19
29-05-2006, 13:08
lieve meid, ga je alsjeblieft eens verdiepen in de mythen van de maagdenvlies,
en staar je nou niet blind op de bebloede kleedje tijdens je huwelijksnacht.
Want al ben je maagder dan maagd.... het zou kunnen gebeuren dat jij tijdens
jouw huwelijksnacht helemaal niet bloedt. En dan........
Wat zou je dan doen... je man denkt dat je geen maagd meer bent.
Dus vergeet die bullshit over huwelijksnacht... dat is zwaar achterhaald, en daar zijn zoveel jonge meisjes de dood mee ingejaagd, omdat men zwaar gelooft in de bullshit van de maagdenvlies en het bloeden.
schat, heeeeel veel vrouwen bloeden niet tijdens de 1e keer, maar een man voelt 10000000 procent zeker wel of dat ze maagd is of niet. Je komt er echt niet geelijk doorheen als je dat denkt. bij mij heeft dat 1 week pijn en zwoegen gekost. Dus hij merkt ZEKER wel of jij maagd of niet maagd bent, en niet door wel of geen bloed te zien..
GOUDVISJE
29-05-2006, 13:08
meid over dat bloeden dat weet ik ook wel maar een jongen die ervaring heeft met sex die voelt het echt wel hoor bij een meid die nog maagd is gaat ie er moeilijker in dan bij een meid die al ontmaagd is
appie_terrorr
29-05-2006, 13:25
jah heel erg!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.