Bekijk originele versie : Betaal jij ook kostgeld aan je ouders?
FATOUSHA
01-06-2003, 20:35
het lijkt me vanzelfsprekend dat wij marokkanen onze ouders mee moeten helpen op financieel gebied!
Alleen mijn ouders innen praktisch de helf van mijn salaris maandelijks, heb jij hier ook last van? :(
alvast Ciao!
Nee gelukkig niet nee, ik geef maandelijks wel wat, maar stelt eigenlijk weinig voor, plus als ik t ff niet heb krijg ik van mijn ouders geld, en andersom ook! snap je dus wij helpen elkaar als t ware!...
:zwaai:
GangstaLovin
01-06-2003, 20:48
Origineel gepost door FATOUSHA
het lijkt me vanzelfsprekend dat wij marokkanen onze ouders mee moeten helpen op financieel gebied!
Alleen mijn ouders innen praktisch de helf van mijn salaris maandelijks, heb jij hier ook last van? :(
alvast Ciao!
Nou ja zeg ...de helft! :eek: ik vraag me af waarom je ouders kinderen hebben genomen :confused:
Lady_moi
01-06-2003, 20:49
Uh ik zit nog op school :D
Dus da ga nie ma moest ik werken dan zou ik zekers de helft wel afstaan met plezier ze doen ook zoveel voor me duss
Dada :zwaai:
chicamaroquia
01-06-2003, 20:50
Ik betaal helemaal niks! :eek: Niemand bij ons thuis, alleen mijn ouders...
wardaroosje
01-06-2003, 20:52
Origineel gepost door lady_moi
Uh ik zit nog op school :D
Dus da ga nie ma moest ik werken dan zou ik zekers de helft wel afstaan met plezier ze doen ook zoveel voor me duss
Dada :zwaai:
nou dames
de helft is wel veel maar het zijn je ouders
ik werk fulltime en geef nix aan mijn ouders maar ik koop altijd vanalles voor ons huis en mijn zusjes als ik iets leuks vindt
maar als ik de maand niet redt geven ze mijn nog weleens
Kijk dat is wat ik bedoel elkaar helpen!!!!
Vind ik erg belangrijk!!
:zwaai:
Lady_moi
01-06-2003, 21:07
Mn ouders gaan later echt op me kunnen rekenen kzou hen alles geven als ze erom vragen
Ik moet de telefoonrekening betalen...omdat ik enigst kind thuis ben
Guadaloupe
01-06-2003, 21:25
k geef mn moeder ook niks...k kan geeneens met geld omgaan...:maf:
boodschappen doe k alleen.....af en toe dan :maf2:
miss_couscous
01-06-2003, 21:27
nou ik geef weleens wat geld aan me moeder als ik over heb ;) of als mijn moeder de maand niet rond komt.... maaruh ik ken ook mensen die hun studiefinanceringin moeten leveren en moeten werken om hun school te betalen!! en zelfs met dat geld dat ze verdienen met werken moeten ze nog wat inleveren sorry maar dat vind ik echt te ver gaan!!!
Lady_moi
01-06-2003, 21:30
Omdat ik weet dat mn papie of mamie me nooit zal dwingen geld te geven daarmee
Ik betaal niks thuis. Af en toe doe ik wel eens boodschappen. Maar als ik ga werken binnenkort dan vind ik dat ik wel wat mee moet betalen. Mijn ouders vragen me dat niet, maar dat wil ik zelf
ik moet elke week een bepaalde bedrag betalen, anders moet ik buiten slapen :hihi:
grapjuuuuuuuh,
FATOUSHA
02-06-2003, 07:41
Origineel gepost door GangstaLovin
Nou ja zeg ...de helft! :eek: ik vraag me af waarom je ouders kinderen hebben genomen :confused:
ja vervelend!
Maar zo te zien ben ik zowat de enige :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.