soussiasaida
06-06-2002, 14:40
Salam ouhaleikom neem de tijd en lees het alstublieft voor al de marokaanse Meiden Dit verhaal is een echt gebeurd verhaal . Omaira werd er geroepen door de gangen. Ik luisterde naar de stem die hol door de gangen klonk. Het was Senna die riep ik bleef staan tot Senna aan kwam lopen Omaira alles goed met je? Ik antwoorde Snel ja het gaat hartstikkende goed met met Allhamdoelillah. Senna vroeg of ik mee ging de volgende dag met haar naar Rotterdam, Ik twijfelde ik wou haar ook niet teleurstellen en zei ja ik ga mee maar nemen we Nora ook mee? Senna had daar geen enkel probleem mee ze zei is goed. Zoals gewoonlijk Spraken we tien over negen op het station af de volgende dag. Ik ging naar huis zoals gewoonlijk met tegen zin had nergens zin in en dat gezeur en gezeik altijd thuis jah wat moest ik daar nou mee. Een maal thuis aangekomen ga ik naar binnen en Groet mijn ouders met "Salam" Ze groeten terug en vragen hoe het gaat. Ik ging naar boven naar mijn kamer waar ik altijd zit samen met mijn zusje hanane. Meestal ruzie maar vandaag nog niet , Ik vertelde haar dat ik morgen naar Rotterdam ga met mijn vriendinnen. Ze vond het maar niks voor mij om zo ver weg te gaan en stiekem ook nog wel. Maar kortsluitend deed ik het toch. `S ochtend kwam mijn moeder me wekken . Ik kom moeilijk uit mijn bed komen maar had wel zin in onze dagje dus dacht er gewoon aan en stond op. Heb me aangekleed en ben de deur uitgegaan. Op het station gearriveerd keek ik om me heen en zag Nora en Senna al staan ik zwaaide en als teken gaf ik kom de naar de trein. Zo we zaten in de trein veel gelachen want de trein reis duurt maar liefst 1 uur maar het vloog voorbij. Gearriveerd in Rotterdam keek ik om me heen en zei tegen mijn vriendinnen. Wat is dit nou zijn we in Marokko aangekomen en we hadden veel plezier en gelach. We kregen ook veel aandacht van jongens maar ik was er niet echt op uit. We hadden een leuke dag gehad en zouden weer richting trein om dat we toch op tijd thuis moesten zijn. We liepen richting treinen en kwamen twee jonge heren tegen. De ene zag er wel leuk uit mooi lang en met een mooie ringbaardje. Ik liep verder maar mijn vriendin keek ze aan en de jongen met het ring baarde vroeg om aandacht, En wuifde dat we moesten komen, Ik zei nee Nora we gaan niet kom we gaan naar onze trein. Maar voordat ik dat ik uitgepraat was kwam hij al aan lopen. "Hallo ik zal me even voorstellen ik ben Tarik" Zo mijn vriendin gaf hem een had en ik en Nora ook. Waar komen jullie vandaan vroeg hij. Ik wou zeker niet antwoorden omdat mijn vriendinnen altijd andere plaatsen gebruiken. En aangezien die jongen wat wou drinken met ons en wij geen tijd hadden vroeg hij onze nummer. Het was even stil en ik zei toen om toch onze trein op tijd te halen geef jij je nummer maar. Snel op een briefje geschreven gaf hij mij het nummer ik pak het aan en zeg tegen mijn vriendinnen liefhebbers??? Goed we zaten in de trein en Nora zei heb je beltegoed ik zei ja zeker. Ze ging het nummer bellen om te kijken of het wel een correct nummer was Tarik nam op en zei hallo ze zei nou voor wie kies je eigenlijks?? Hij zei van wie is dit nummer. Nora antwoorde van Omaira. O zegt hij ik bel vanavond en dan maak ik het bekend (Of het een quiz was) . Mijn vriendinnen vonden hem helemaal te gek ik minder hij zag er wel goed uit maar trok me niet echt aan. Een maal thuis gearriveerd ga ik naar mijn kamer was heel moe en had nergens zin in. Ik vertelde in het kort wat er allemaal gebeurd was die dag aan mijn zusje. En klok slag zeven uur gaat mijn telefoon. Ik neem op met "Ja hallo" Het was Tarik. En vroeg hoe het ging en zo. Nou ik vroeg hem welke meid vind je nou leuk maar tot mijn grootte spijt zegt hij ik vind jou leuk. Ik om een bevestiging vragen weet je het zeker? Hij zegt ja natuurlijk en wou me zo snel mogelijk zien. Ik arriveerde de volgende dag op school en mijn vriendinnen zaten al te wachten en vroegen En…… Ik vertelde het verhaal . En vroeg hun mening, Ze zeiden jah je moet het zeker doen het is een leuke jongen bla bla bla bla…… Zo bleven we telefonische contact hebben hij belde me vaak en sprak met hem af en zo ging het door hij belde me zo vaak tot ik mijn telefoon uitdrukte op een gegeven moment. Zo ging het door een twee maanden en ik ging wel met die jongen maar ik gaf helemaal niet om hem en vond hem ook niet leuk. Ik heb het vaak aan mijn vriendinnen verteld maar ze zeiden dat komt later. Dus we bleven zo door gaan tot aan mei ’00 Hij begon steeds vager te worden en er belden mij jongen die ik niet kende en het was allemaal heel raar. Ik sprak met die jongens door de telefoon heel rustig. En Tarik vroeg me of ik een vriendin mee wilde nemen want hij had een leuke vriend. Nou dat wilde ik wel en ik nam Senna mee. Geariveerd in Rotterdam en zaten wij in een cafe. Samen met Tarik te wachten op Morad want zo hete zijn vriend. We moesten wel lang wachten maar goed we bleven het vol houden. Daar kwam iemand binnen en ik hoopte niet dat hij het was. Want het was totaal onze smaak niet hij was lelijk en oud. Maar tot mijn grote spijt kwam hij onze richting op en stelde zich voor Morad. Zo nu gingen we weg stapten in zijn auto en gingen richting zijn huis. Daar hebben we gedanst met ze en wat gedronken tot het tijd was. Brachten ons naar het station toe. Zo gingen de dagen voor bij elke keer bij Morad thuis afspreken. Tot op een dag gingen we naar Rotterdam en Morad kwam ons ophalen en Tarik Zou later komen want ik Vond Tarik nu echt leuk. En het was de laatste dag dat ik naar Frankerijk zou met vakantie. Zo gearriveerd bij Morad thuis zitten er Meiden bij hem. Morad schrok een beetje en zei dat zijn mijn nichtjes……. Wij met onze domme koppen geloven het ook nog. Zo bleven we zitten tot Tarik kwam hij zag al dat er iets niet klopte in de sfeer en ging naar de keuken toe waar die twee meiden waren. Zo kwam hij weer terug en de meiden kwamen ook binnen zitten en de ene begon ons een beetje te ondervragen. Tot Tarik aan Morad vroeg kom ik moet met je praten… zo liepen ze de kamer uit en kwamen weer terug. Ik wou niks drinken en mijn Senna ook niet. Ik wou naar huis en tot het ene meisje riep Said kom eens……… Tot onze grootte verbazing keken ik en Senna mekaar aan Wat ging er door ons heen. Nu wou ik helemaal weg en Senna ook. Zo we konden weg We stapten met z`n vieren in de auto en we kregen wat preken aan te horen van vertrouwen en bla bla bla en dat hij Said heet en geen Morad en zo maar dat die meiden bij hem thuis kwamen om het gezelligheid en zo… ik begon het allemaal maar een kletskoek te vinden. Said, Morad dus nog in onze gedachten Vroeg of we boos waren en keek Senna aan maar ze zei nee ik keek nogal boos en Mohammed zei Ja Omaira is nog wel boos. Goed we stapten uit en waren boos op hen. Zei belden ons nog in de trein en we namen niet op om hen te laten voelen we hadden al vaker problemen gehad met ze en Tarik werd dan weer kwaad maar ja ik gaf om hem en kon hem niet laten gaan. Daarna ging ik naar Frankrijk en ik belde Tarik zeker om de twee, drie dagen had ik wel voor hem over. Zoveel jongens daar maar ik dacht alleen maar aan hem. Zo kwam ik weer terug uit Frankrijk en zag hem pas na een maand weer. En ik kreeg nog steeds van die telefoontjes en ik wist nu dat hij er achter zat en mij probeerde er in te luizen maar ik speelde het slim. Zo kwam ik Tarik weer in Eind September te zien en de week daar op weer en dat was de laatste week dat ik hem zag. We hielden nog telefonische contact en spreken weer eens wat af maar we hadden geen definitief afspraak gemaakt. Ik heb hem niet meer gebeld omdat ik hem belde en een meid op de achtergrond hoorde en was jaloers. Na een week belde ik weer want hij belde niet. En was weer eens kwaad op mij. Omdat ik mijn afspraken niet na kwam zo goed ik zei om het goed te maken prik maar een dag uit. We hadden dinsdag gedaan en ik Zou Sarah een vriendin mee nemen voor zijn neef ismael. Goed wij komen daar aan en bellen hem maar hij neemt maar niet op we bellen de hele dag door en op een gegeven moment staat zijn telefoontje uit. Ik vond het raar want ik hij heeft een vriend in de stad en die hield mij in de gaten dus een soort "spion" . Ik had het nooit door tot Senna er mee kwam Want Tarik wist altijd dat ik daar was. Goed Tarik kwam maar niet en wij hebben de trein terug gepakt en was nogal kwaad helemaal omdat mijn vriendin speciaal vrij had genomen van haar werk.. Sinds dien heb ik niks meer van hem gehoord. We waren nu al 2 maanden verder en heb toch maar weer de eerste stap genomen. Zo lief en aardig deed hij aan de tel en vroeg wat er allemaal aan de hand was kort maar krachtig heb ik hem alles uitgelegd. Goed zo ging het weer 1 maand goed. Maar had hem niet gezien. Tot op een dag vertelde een meid mij een verhaal over hem op msn. Hmmm ik dacht dit kan best kloppen. Heb hem het verteld maar ontkende het. We zouden afspreken maar Tarik en het meisje kwamen niet. Dus ik wist dat het verhaal gewoon klopte. Zo kregen we elke keer weer ruzie en hij vond dat ik slecht was. Ik had het niet meer ik voelde zo ongelukkig en elke keer zei ik ik ga hem bellen en ik wil niet meer met hem. Zo stelde ik het elke keer weer uit tot op een dag kregen we weer ruzie en klapte hij de hoorn er op toen hebben wij er een punt achter gezet elk zijn weg.. Ik voelde geen pijn op dat moment om dat het mijn keuze ook was. Zo gingen er dagen door dat ik wel 20 oproepen per dag had en allemaal rare jongen mij belden en er werden dingen gezegd om aftespreken bla bla bla. Goed dit was een lang verhaal en dat is nog niet eens alles maar dan wordt het alleen maar langer.