Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De moeite om selfmade track naar haar te sturen ofniet?

anymous
29-05-2006, 00:22

De moeite om dit naar haar te sturen? Said - Nog één kans (http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=4F4C42525BB6758C) Waarom komt spijt toch altijd later, Waarom zorg ik alleen maar voor flaters. Waarom doet alles toch zo pijn, Waarom geraak ik dit gevoel niet kwijt? Al onze plannen zijn dwars gelopen, Onze toekomst is dichtgesloten. Niets is meer wat het was, Niets is meer wat het leek. Kijk kermosa ik heb een grote fout begaan, Ik liet het eigenlijke woede mijn eigen verslaan. Heb daardoor je zwart gemaakt door het uit te maken, Voor een stomme reden heb ik jou zitten kraken. Heb ik alle hoop laten vallen, alles verknallen. Zoveel vrienden & vriendinnen teleurgesteld, Dit kut gevoel zit al weken in mij gekneld. Had ik maar een tijdmachine om terug te reizen, Dan kost ik terug reizen naar onze fijne tijden. Al mijn ware gevoelens voor de laatste keer bewijzen. En de man zijn dat je wil dat ik ben, Terug die oude said die je dagelijks verwen Ik maakde het af omdat je geen gevoelens voor me had, Daar heb ik de fout begaan mijn lieve schat. In de plaats had ik je tijd moeten geven, Samen kosten we de dan ons liefde herbeleven. 01:18 -01:47 “Waarom komt spijt toch altijd later, Waarom zorg ik alleen maar voor flaters. Waarom doet alles toch zo pijn, Waarom geraak ik dit gevoel niet kwijt? Al onze plannen zijn dwars gelopen, Onze toekomst is dichtgesloten. Niets is meer wat het was, Niets is meer wat het leek Kermosa je hebt me doen veranderen van kop tot teen, Niet alleen mijn karakter maar alles in het algemeen. Het leven werd voor mij een belangrijk fenomeen. Want eindelijk begreep ik alles & iedereen! Je glimlach gaf me een positief invloed, Je lippen brachten snelle toevloed van gecirculeerd bloed Je ogen lieten me afdwalen in een diepe trance Je stem was muziek voor mij, zo lekker intens. Nu kan ik eens vertellen dat ik verliefd ben geweest, Goddelijk gevoel waar je feest als een beest En van elk ziekelijk gevoel geneest. Wat er is geweest is geweest, Maar al snel wil ik dat dit zich allemaal herleest Laat het me nog eens allemaal proberen, maar daarvoor moet je me nog eerst accepteren. Lieve schat doe het dan toch voor mij en maak me nog eens blij! “Hierbij wil ik je om 1 ding vragen, Wil je de vorige mij ontslagen Ik zal mijn nieuwe ik met alle eer voorstellen Ik wil terug alles met je delen Terug beginnen vanaf het begin Geen waanzin & geen onzin Gun me die kans mijn lieve meid, Gun me die kans mijn schoonheid.