Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ongetrouwd en dan opjezelf gaan wonen?

Pagina's : [1] 2

FATOUSHA
01-06-2003, 20:22

voor een man geen probleem :kwaad: maar zodra een vrouw opzichzelf wil gaan wonen kan het weer niet :kwaad: Stelling : getrouwd of niet het maakt niet uit als een vrouw opzichzelf wil gaan wonen! Ze moet doen wat ze zelf wil! mee eens of niet :rolleyes:

chicamaroquia
01-06-2003, 20:24
Doen wat ze zelf wil, uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden...

ze3maze3ma
01-06-2003, 20:26
niet mee eens want stel je voor als een vrouw alleen gaat wonen kan ze 1 verkracht worden 2 ingebroken worden 3gewoon te gevaarlijk klaar...

chicamaroquia
01-06-2003, 20:28
O ja, bij een man kan dat soort dingen niet... :rolleyes: Een vrouw kan goed voor zichzelf zorgen hoor, het is geen gehandicapt iemand...

FATOUSHA
01-06-2003, 20:33

Origineel gepost door chica*******a O ja, bij een man kan dat soort dingen niet... :rolleyes: Een vrouw kan goed voor zichzelf zorgen hoor, het is geen gehandicapt iemand... inderdaad!

Shahinez
01-06-2003, 20:39
Als het echt een noodsituatie is, dan verkies ik ook om alleen te gaan wonen ... maar alleen gaan wonen puur voor de vrijheid en om te doen en te laten wat je wilt vind ik dus echt verkeerd ... Hou je eer, je reinheid en je respect ... TADA

chicamaroquia
01-06-2003, 20:39
Ik ben studente Journalistiek, ik zal tijdens mijn stage in het buitenland gaan wonen inch'allah en omdat het moeilijk is om werk te vinden in die richting kom ik misschien aan de andere kant van Nederland aan de bak. Ik denk niet dat ik dan thuis blijf wonen. Ik ken mijn grenzen (ben moslima el7amdoelilah) en ik kan goed voor mezelf zorgen...

GangstaLovin
01-06-2003, 20:45
ik denk dat ik binnenkort ook op kamers ga ..heb geen zin meer om elke dag een uur in de trein te zitten!

misshananne
01-06-2003, 20:52
ewa heb scheit aan die mesen die roddelen,ze debnken als je alleen woont dat je ze3ma een jongen mee naar huis neemt en bla bla bla,maar ja als je dat wilt doen dan kun je dat ook gewoon bij je ouders doen als ze niet thuis zijn.ik heb ingeschreven voor een huis en zodra ik er een krijg ga ik er in wonen,en ik heb scheit aan al die mesen die gaan roddelen.

farah77
01-06-2003, 20:52
Kijk iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid, Als moslima weet je wat wel kan en wat niet!!!!!!!!!! :zwaai: :) Ik blijf voorlopig lekker bij mijn lieve ouders!

Shahinez
01-06-2003, 20:54
Origineel gepost door chica*******a Ik ben studente Journalistiek, ik zal tijdens mijn stage in het buitenland gaan wonen inch'allah en omdat het moeilijk is om werk te vinden in die richting kom ik misschien aan de andere kant van Nederland aan de bak. Ik denk niet dat ik dan thuis blijf wonen. Ik ken mijn grenzen (ben moslima el7amdoelilah) en ik kan goed voor mezelf zorgen... Nou als het voor je studies is, en je ouders staan er 100% achter vind ik het niet verkeerd ... jij als goede moslima weet waar je grenzen zijn ... en ik ben blij voor je ... Ik wens je al mijn geluk toe en ik wens je veel succes in je studies meid TADA :zwaai:

Najib26
01-06-2003, 20:57
Origineel gepost door chica*******a Ik ben studente Journalistiek, ik zal tijdens mijn stage in het buitenland gaan wonen inch'allah en omdat het moeilijk is om werk te vinden in die richting kom ik misschien aan de andere kant van Nederland aan de bak. Ik denk niet dat ik dan thuis blijf wonen. Ik ken mijn grenzen (ben moslima el7amdoelilah) en ik kan goed voor mezelf zorgen... Het is haram om te reizen zonder mahram. Je mag dan niet langer wegblijven als een dag en een nacht.

samira_el
01-06-2003, 20:58
Bij ons hebben ze een straat verderop, een flatje gehuurd voor Islamitische meisjes, die in Utrecht studeren, en hier dus op kamers wonen..... Ik zelf vind dat erg zelfstandig en onafhankelijk staan, maarja je weet marokkaanse mannen, die denken meteen het slechte, die denken aan hetgeen waar zij toe in staat zijn

LaZina
01-06-2003, 21:01
tuurlijk is t beter om thuis te blijven wonen maar als mijn school in friesland is en ik elke dag 3 uur moet reizen dan zal ik wel uit huis gaan... mijn ouders zouden wij hierheen ook zeker wel steunen. en ik vervloek echt de mensen die zoveel roddelen terwijl ze helemaal nixxx van de dingen weten!! ohh nahid gaat uit huis blablabla terwijl ze echt niks weten... beslama

samira_el
01-06-2003, 21:03

Origineel gepost door LaZina tuurlijk is t beter om thuis te blijven wonen maar als mijn school in friesland is en ik elke dag 3 uur moet reizen dan zal ik wel uit huis gaan... mijn ouders zouden wij hierheen ook zeker wel steunen. en ik vervloek echt de mensen die zoveel roddelen terwijl ze helemaal nixxx van de dingen weten!! ohh nahid gaat uit huis blablabla terwijl ze echt niks weten... beslama Die roddels zijn generatieconflicten, die verdwijnen op den duur wel

Pagina's : [1] 2