Bekijk originele versie : Wat is de romantische wat je ooit is overkomen?????????
Shining_Star
01-06-2003, 20:20
Ewa vertel :o
Ik een keer heb een roos van een junkie gekregen toen ik van me werk kwam :D
Shining_Star
01-06-2003, 20:23
Origineel gepost door gooja
Ik een keer heb een roos van een junkie gekregen toen ik van me werk kwam :D
:eek: how sweet :Iluvu:
Lady_moi
01-06-2003, 20:24
Romantisch?Wasda? :confused:
Eerst de ware nog vinden :D
Als ik die ooit wel vind :melig: :haha:
Kzal hem dan es goed onder zn voeten geven waar dat die zolang wegbleef :stoned:
xberbersroosjex
01-06-2003, 20:24
moet nog komen
Shining_Star
01-06-2003, 20:26
Ewa mannen van tegenwoordig :jammer:
Voel je vooral niet aangesproken :ego:
chicamaroquia
01-06-2003, 20:26
Meest romantische... hmmmmmmmm, ff denken...
De keer dat ik afscheid nam ven mijn liefje omdat ik 'm zes weken niet zou zien en hij moest huilen. Toen hebben we 3 uur lang in elkaars armen gelegen zonder een woord te zeggen, nou ja, niet het meest romantische maar wel het meest intieme moment... :o
Shining_Star
01-06-2003, 20:27
Origineel gepost door chica*******a
Meest romantische... hmmmmmmmm, ff denken...
De keer dat ik afscheid nam ven mijn liefje omdat ik 'm zes weken niet zou zien en hij moest huilen. Toen hebben we 3 uur lang in elkaars armen gelegen zonder een woord te zeggen, nou ja, niet het meest romantische maar wel het meest intieme moment... :o
ahhhhh thats sweet :o :o
Lady_moi
01-06-2003, 20:27
JEBLIA :kwaad:
What about you? :D :hihi:
Shahinez
01-06-2003, 20:28
Romantisch ... op mijn verjaardag ... hij heeft me uit eten genomen ,ik ging naar toilet en toen ik terug kwam vond ik een roos met een zelfgeschreven tekstje en nog iets anders op mijn stoel ...
IK ALS EEN ZOT ,na toilet ging ik opeens zitten ... en las eerst dat kaartje ... na 2 minuten voelde ik iets onder mijn **** ... ik wou dat pakken ik dacht dat het een kruimel was ofzo ... dus ik veegde dat weg ...opeens riep hij: ANEE HAKOENA DAT IS VOOR JOU .... en ik heb dat dan opgerapen en vond een gouden kettinkje met een hartje erin ..
Blooper of the year maar was wel schattig
TADa :zwaai:
Shining_Star
01-06-2003, 20:29
Origineel gepost door lady_moi
JEBLIA :kwaad:
What about you? :D :hihi:
:o nope nothing YET :verdriet:
:hihi: but im cool :bril:
Shining_Star
01-06-2003, 20:30
Origineel gepost door Shahinez
Romantisch ... op mijn verjaardag ... hij heeft me uit eten genomen ,ik ging naar toilet en toen ik terug kwam vond ik een roos met een zelfgeschreven tekstje en nog iets anders op mijn stoel ...
IK ALS EEN ZOT ,na toilet ging ik opeens zitten ... en las eerst dat kaartje ... na 2 minuten voelde ik iets onder mijn **** ... ik wou dat pakken ik dacht dat het een kruimel was ofzo ... dus ik veegde dat weg ...opeens riep hij: ANEE HAKOENA DAT IS VOOR JOU .... en ik heb dat dan opgerapen en vond een gouden kettinkje met een hartje erin ..
Blooper of the year maar was wel schattig
TADa :zwaai:
:o :o :Iluvu: also very sweet :D
Lady_moi
01-06-2003, 20:33
Origineel gepost door real_jeblia
:o nope nothing YET :verdriet:
:hihi: but im cool :bril:
Alsda u troost :giechel:
Safe dan ist ok :gniffel:
Shining_Star
01-06-2003, 20:34
Origineel gepost door lady_moi
Alsda u troost :giechel:
Safe dan ist ok :gniffel:
:ego: zo maar uitlachen yekkie :ego:
maar ja we hebben elkaar nog :hihi: :Iluvu: :D
samira_el
01-06-2003, 20:40
Ik heb vandaag zelfgeplukte bloemetjes van een krullenman gehad
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.