Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amerikaan gooit kinderen van 15de verdieping

Pagina's : [1] 2 3 4

Rachid_Breda
28-05-2006, 17:23

AMSTERDAM - Een 43-jarige Amerikaan heeft zaterdag zijn twee jonge zoons van de 15de verdieping van een hotel in Miami Beach gegooid en is er daarna zelf achteraan gesprongen, heeft de politie gemeld. Geen van de drie overleefde de val. De moeder van de 4- en 8-jarige jongens zei dat zij en haar man de laatste maanden huwelijksproblemen hadden. De vrouw verbleef met haar gezin in het hotel en hoorde een van de kinderen gillen. Toen ze de kamer binnenstormde zag ze nog net haar man naar buiten springen, aldus de politie. Het is nog onduidelijk wat het motief van de man is geweest. Ook zijn vrouw zei geen idee te hebben. Zij en haar man hadden geen ruzie gemaakt voordat het drama zich voltrok. http://www.telegraaf.nl/buitenland/43629661/Amerikaan_gooit_kinderen_van_15de_verdieping.html

Rachid_Breda
28-05-2006, 17:24
Hoe ziek kan je zijn zeg :(

lemster
28-05-2006, 17:31
Wat erug! Wat erug! Die arme jongens! Mijn kinderen zijn net zo oud.

Rachid_Breda
28-05-2006, 17:35
Dat hij zelfmoord pleegt vind ik al erg genoeg. Maar dat hij zijn 2 kinderen mee de dood injaagt en zijn vrouw diep ongelukkig maakt vind ik onvergeeflijk! Ik kreeg gewoon kippevel toen ik las dat ze 1 van haar kinderen hoorde gillen...echt ongeloofelijk...ik kan en wil mij niet eens voorstellen hoe de laatste paar seconden van hun leven waren...

oeps
28-05-2006, 17:59

Wat erug! Wat erug! Die arme jongens! Mijn kinderen zijn net zo oud. Maar jij woont misschien niet 15 hoog, dus jouw kinderen hoeven zich geen zorgen te maken.

a.damse
28-05-2006, 18:01
Wat erug! Wat erug! Die arme jongens! Mijn kinderen zijn net zo oud. Dan kan je je er helemaal een voorstelling van maken. Verschrikkelijk. :(

Beloved
28-05-2006, 18:07
Als je huwelijksproblemen hebt ga je toch je kinderen niet vermoorden.. Er zal vast meer aan de hand zijn.. Teveel CSI gekeken :maf2:

Peej
28-05-2006, 18:12
Dat is nou een voorbeeld van een 'ongelovige'! Denkt dat zijn problemen groter zijn dan de Almachtige! Schande!:hadj: Sorry hoor, maar dit is weer volstrekte onzin, dit heeft niks met geloof of ongeloof te maken. Dit heeft te maken met een man die waarschijnlijk ziek is van wanhoop. Als dit met geloof en ongeloof te maken heeft zou het alleen maar schandaliger zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er een god is die zijn schepselen zoiets zou aandoen. Een liefhebbende god zou dit soort dingen wel voorkomen.

Raven
28-05-2006, 18:40
Dat is nou een voorbeeld van een 'ongelovige'! Denkt dat zijn problemen groter zijn dan de Almachtige! Schande!:hadj: Oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld worde, zeggen ze toch? :maf:

GeleHaas
28-05-2006, 18:56
Ik zou er denk ik zelf van verdriet achteraan gesprongen zijn :(

Crumb
28-05-2006, 19:04
Dus jij wilt dat er vanuit het niets een ruimteschip voorbij komt en hem opvangt? Zoals in de film "The life of Brian?" :D:D :D

jHenosch
28-05-2006, 19:07
Dat is nou een voorbeeld van een 'ongelovige'! Denkt dat zijn problemen groter zijn dan de Almachtige! Schande!:hadj: Inderdaad, dan moet je wel nergens meer geloof in hebben.

Mariska
28-05-2006, 19:11
Ik lees dit steeds vaker. En wat mij verontrust is de gebrek aan ophef hierover. De volgende dag is men het vergeten. Mannen kunnen de scheiding niet aan en nemen ook hun kinderen mee in hun wanhoopsdaad.

Crumb
28-05-2006, 19:21
Ik lees dit steeds vaker. En wat mij verontrust is de gebrek aan ophef hierover. De volgende dag is men het vergeten. Mannen kunnen de scheiding niet aan en nemen ook hun kinderen mee in hun wanhoopsdaad. Wat nou: Mannen :moe: Genoeg gestoorde wijven annex moedertjes met psychische problemen :jammer:

Rachid_Breda
28-05-2006, 19:22

Wat nou: Mannen :moe: Genoeg gestoorde wijven annex moedertjes met psychische problemen :jammer: Over het algemeen zijn het ook de mannen die hun kinderen vermoorden.

Pagina's : [1] 2 3 4