Bekijk originele versie : Kan er liefde bestaan tussen een moslimvrouw
en een man van maroc?? Of denkt met dan meteen dat hij achter papieren loopt? De vrouw kan hem ook ten huwelijk vragen toch...lijkt het dan minder "taboe"??
Oegtiqum fil al Islaam; Liloesh
Tsjalouta
01-06-2003, 19:49
k zou dat wel een beetje in mijn achterhoofd houden :)
als ik maar een beetje het idee heb dat ie me flahst safi kan tie zwaaien naar zijn papieren :kwaad:
maar om antwoord te geven op je vraag er kan wel degelijk liefde bestaan why not :)
Lady_moi
01-06-2003, 19:52
Ik vind van wel zema het draait alleen maar om papieren :rolleyes:
Ja bij sommigen wel ma bij anderen dan weer nie ;)
Shahinez
01-06-2003, 19:53
Origineel gepost door Liloesh
en een man van maroc?? Of denkt met dan meteen dat hij achter papieren loopt? De vrouw kan hem ook ten huwelijk vragen toch...lijkt het dan minder "taboe"??
Oegtiqum fil al Islaam; Liloesh
Meid shoefie,er lopen goede mannen rond die het wel menen en die niet voor de papieren met je willen trouwen ... toch zou ik oppassen wollah ... test hem desnoods ... vertel hem dat je een opleiding volgt en dat je die heel graag in Marokko wilt praktiseren, om je Arabisch wat bij te schaven ...
En zie hoe hij reageert ... als hij hysterisch wordt ... dan weet je zelf hoe ver je staat ... vindt hij het helemaal niet erg ... U GO GIRL .. HE LOVES YA
TADA :zwaai:
Het is niet dat ik dat van plan ben.....Maar ik vroeg me het gewoon af...Want wanneer je iemand vertelt dat je met een man van maroc trouwt dan kijken ze :schok:.......ze3ma alleen voor papieren....maar wie begrijpt het?? Ik denk dat men dit niet wilt aannemen....:(
Me_Moi_Ana_ik
07-06-2003, 10:01
Kan wel hoor, maar je moet wel tegen diegene zeggen dat je dan voor de rest van je leven in marokko wilt blijven wonen :) .....en pas na je bruiloft zeg je dan dat je in Nederland (''paradijs'') wilt blijven ( hij zal er ook zeker geen moeite mee hebben) :melig:
Testen die handel ;)
testen yek?? ;)
Maar toch accepteren de mensen die zich buiten dit huwelijk bevinden niet...
samiratjee
07-06-2003, 19:22
Ja...ik heb het gezien in me eigen omgeving..een tante van me heeft papieren gedaan voor haar man, ik kan je een ding zeggen hoe hij om haar geeft en voor haar zorgt zo doen de mannen van NL niet eens :D
Atlas_Gebergte
07-06-2003, 22:36
Sallaam Zuster, er kan zeker liefde komen tussen een moslimvrouw en een man uit marokko, ik ben namelijk het levende bewijs, ik zelf ben met iemand uit marokko getrouwd hamdoulliah alles gaat goed en heb hem op een halal-manier leren kennen na onze huwelijksakte. Maar leef nu gelukkig en ik moet zeggen ik zou hem niet ruilen voor iemand uit NL nee sorry hamdoulillah. Heb vertrouwen in Allah.
Wa Sallaam Alikoum
Dat zijn er 1 op de duizenden die er zo zijn......
Atlas_Gebergte
08-06-2003, 20:55
Sallaam Liloesh dan ken je niet veel meiden dame, ik ken veel meiden die getrouwd zijn uit TR of Marokko en die gelukkig zijn hoor, je moet meer in je omgeving gaan kijken. Hamdoulillah.
Wa Sallaam Alikoum
Ik zeg het nog eens: IK WIL NIET TROUWEN OFZO, I WAS JUST WONDERING!!
Atlas_Gebergte
08-06-2003, 21:03
Sallaam meid ik zeg ook niet dat je moet trouwen? maar ik zeg kijk om je heen hoeveel gelukkige meiden er zijn die gelukkig met een partner uit marokko leven.
Wa Sallaam Alikoum
oooooooooh ik heb het verkeerd begrepen, stupid me
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.