Bekijk originele versie : hoelang hebben jullie gewacht????
sweetmanal
28-05-2006, 15:28
hoelang hebben jullie gewacht voordat jullie kinderen namen.
En was het opeens of hebben jullie het geplant.
Ben benieuwd.
groetjes manal
sweetmanal
28-05-2006, 15:46
je wilt zeker nog geen kinderen
schoentje
28-05-2006, 15:52
eind november 2004 getrouwd...in juli 2005 zwanger geworden...2006 genieten van chahidje
Mijn man wilt nu al een volgende, maar dacht het dus ff nog niet
isra1979
28-05-2006, 15:58
Ik ben na ongeveer drie jaar huwelijk gestopt met de pil, gelijk eerste maand raak verwacht in oktober onze eerste kindje en dan zijn we bijna 4 jaar getrouwd.
VoteForKerry_
28-05-2006, 16:03
nu bijna 9 maanden getrouwd (als ik meteen zwanger was geworden dan had ik nu bijna een kindje...) maar goed, ik ben nog niet zwanger. We vinden het wel erg leuk en praten er ook wel vaak over maar ik wil Inchallah wachten tot ongeveer november. Dan krijg ik Inchallah een zomerkindje!!!
Kleiine_Gekk
28-05-2006, 16:04
Mijn man begint nu ook al,ze denken dat we een broedmachine zijn :maf2:
:gniffel:
Moslima22
28-05-2006, 16:22
Ik ben negen maanden getrouwd maar denk nog niet aan kindjes. We hebben het er wel vaak over en kijken er wel naar uit. Maar nadat ik een dagje met mijn neefje heb doorgebracht raak ik weer bij zinnen... dus wacht er nog effe mee :D
Leila1982
28-05-2006, 16:28
1 jaar na mijn huwelijk kreeg ik mijn dochtertje. Persoonlijk wilde ik nog ff wachten, maar mijn man wou zo graag een kindje. Hij is ook echt dol op kinderen, soms schaam ik me voor hem, dan loopt ie andermans kinderen dood te knuffelen. Echt een kindervriend is het joh, met mijn dochtertje is het ook altijd de ene knuffel na de andere. als hij doodmoe van zijn werk komt dan heeft ie toch nog ff tijd voor zijn dochtertje, dan gaan ze ff naar de speeltuin om de hoek of gewoon ff een rondje maken.
Toen ik mijn dochtertje kreeg dacht ik, eindelijk kan hij van zijn eigen kinderen genieten, elke keer als ik ongesteld werd moest hij weer ff slikken. Ik vertelde het altijd na het eten. Achteraf hebben we er wel om kunnen lachen.
Ben blij dat hij zo goed omgaat met kinderen, soms mag het wel wat minder, maar vind het wel leuk, want je hebt ook mannen die hun kinderen totaal geen aandacht geven.
Ik heb 1 jaar gewacht voordat ik zwanger werd van mijn eerste kind. Daarna heb ik 2,5 jaar gewacht voor de tweede en 4 jaar later na de tweede werd ik zwanger van mijn derde kind. :)
Mosowira
28-05-2006, 16:45
Was 9mnd getrouwd toen ik zwanger werd. Ben in sep uitgerekend
sweetmanal
28-05-2006, 18:48
wat leuk bijna al het gaat zo snel hoor ik van meiden die zwanger zijn
sun_sarah_shine
28-05-2006, 18:52
wij waren net getrouwd...
en ik was al zwanger... de pil heeft bij mij zn werk niet gedaan !!!
dus het was niet helemaal geplaned, maar we zijn wel blij :D
Na 1 jaar werd ik zwanger van ons prinsesje, helemaal gepland en ik werd elhamdoelilah gelijk zwanger..
Ons volgende kindje zal niet lang meer duren inschaAllah:o
RachelPareltje
28-05-2006, 20:34
Getrouwd op 12 maart 2005, zwanger geraakt in juli! En bevallen op 21 April 2006 van een dochtertje!
Maar was niet gepland! Het was een totale verassing ! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.