Bekijk originele versie : Zal ik vandaag weer naar scheveningen gaan levenloze klootzakken oppikken? Of niet?
Kweet wel, heb 2 zware nachten van nerds onderscheppen in scheveningen achter de rug. Vrijdag was wel een goede dag...je weet wel al die marokkaanse klootzakken zeggen tegen hun vrouwen dat ze naar de moskee gaan en hangen daar dan rond..wachtend om door vrouwelijk zoals mij opgepikt te worden.
Zaterdag ging het wat minder, maar heb er toch een paar opgepikt. Je weet wel zaterdags hebben ze geen smoesjes tegen hun vrouwen waardoor er minder rondhangen.
Ik zit nu te kijken...zondag al bijna 4 uur...heeft het wel zin om nog te gaan...kheb spierpijn...hangen er wel genoeg nerds rond op dit tijdstip of moet ik maar tot morgen wachten zodat al die klootzakken er weer zijn....je weet wel maandag...ze zeggen tegen hun vrouwen dat ze naar de moskee gaan! Hmmm, moeilijke keuze...maar jaah, hier achter de pc is het ook niks, kga denk ik maar een gokje wagen.
:kwaad:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=96016.
dima_zina85
01-06-2003, 18:15
play the player...before he plays you:hihi:
nicegirl001
01-06-2003, 18:16
hahah you go girllllllllllllll! wolahh is echt gudeeeeeeeeee
SABREENTJE
01-06-2003, 18:19
KLASSE MEID!!!
appelsap
01-06-2003, 18:21
:) ik ben playeble :)
LellaBerkane
01-06-2003, 18:22
Hahahaha, die is echt goed!!!!!
dima_zina85
01-06-2003, 18:23
Origineel gepost door appelsap
:) ik ben playeble :)
heee ppsssssstt......we know;)
Shahinez
01-06-2003, 19:48
Origineel gepost door ouiam_tet1
Kweet wel, heb 2 zware nachten van nerds onderscheppen in scheveningen achter de rug. Vrijdag was wel een goede dag...je weet wel al die marokkaanse klootzakken zeggen tegen hun vrouwen dat ze naar de moskee gaan en hangen daar dan rond..wachtend om door vrouwelijk zoals mij opgepikt te worden.
Zaterdag ging het wat minder, maar heb er toch een paar opgepikt. Je weet wel zaterdags hebben ze geen smoesjes tegen hun vrouwen waardoor er minder rondhangen.
Ik zit nu te kijken...zondag al bijna 4 uur...heeft het wel zin om nog te gaan...kheb spierpijn...hangen er wel genoeg nerds rond op dit tijdstip of moet ik maar tot morgen wachten zodat al die klootzakken er weer zijn....je weet wel maandag...ze zeggen tegen hun vrouwen dat ze naar de moskee gaan! Hmmm, moeilijke keuze...maar jaah, hier achter de pc is het ook niks, kga denk ik maar een gokje wagen.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=96016
DAMN girl ... that's the fu.cking shit i'm talkin' about ... don't let these fools fool ya,cuz a fool like those fools,can't even fool themselfs cuz there so foolish that they ... HAHAHAH safi safi ik weet hetniet meer
TADA :zwaai:
beppie_truus
01-06-2003, 23:49
Origineel gepost door ouiam_tet1
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=96016
:hihi: :stout:
Miss_Glitter
02-06-2003, 01:39
wahahah meid
die is goed!!!
zulke losers bestaan ook he...vrouwtje achter laten en dan chikies "proberen"te regelen :eek:
:zwaai:
:hihi: maar damez niet iedereen is zo als jullie dat maar weten :hihi:
AnouarBlueEyes
02-06-2003, 11:13
Mag ik ook vragen waar je al die jongens in oppikt??
:giechel: WahahAHhaHAh deze TopIc IS goEie
xXxXxXx :D
miriammetje
02-06-2003, 12:29
you go girl!!!!! goed zo zo pak je die vieze temsami terrug!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.