Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke fohn en stijl product gebruik jij?

mamma2005
28-05-2006, 12:25

Hai, naar aanleiding van mijn onderzoek naar de chi behandeling ben ik tot de conclusie gekomen het niet te doen.. Wel ga ik de shampoo creme etc kopen bij de cosmo.. alleen nu nog een goede fohn of stijltang.. voorheen had ik een BRAUN fohn en borstel in 1.. daar was ik wel tevreden mee voor 2 jaar maar die is nu stuk.. Nu ga ik weer opzoek naar een nieuwe stijl apparaat of fohn.. Welke gebruiken jullie?? is het snelst met stijlen etc.. (ps chi tang vindt ik een beetje prijzig)...

Saloua1978
29-05-2006, 12:49
Ik heb een kappersfohn en gebruik serum van CHI

RisLaine
29-05-2006, 13:16
Hai, naar aanleiding van mijn onderzoek naar de chi behandeling ben ik tot de conclusie gekomen het niet te doen.. Wel ga ik de shampoo creme etc kopen bij de cosmo.. alleen nu nog een goede fohn of stijltang.. voorheen had ik een BRAUN fohn en borstel in 1.. daar was ik wel tevreden mee voor 2 jaar maar die is nu stuk.. Nu ga ik weer opzoek naar een nieuwe stijl apparaat of fohn.. Welke gebruiken jullie?? is het snelst met stijlen etc.. (ps chi tang vindt ik een beetje prijzig)... Ik gebruik de Chi-Tang. Prijzig is ie wel, maar is het waard ook! Bescherming; Hot-Straight van L'Oréal.

MocrowGirlBella
29-05-2006, 13:36
k gebruik van de media markt 30 euro heb m nu twee jaar en stijl dagelijks mn haar:D hihj s echtt goedd van remmington:goedzo: en gebruik serum als mn haar nat is vrdr niks :zwaai:

sweetgirl81
29-05-2006, 13:37

ik gebruik de stijl tang van ga.ma en hot straight van l'oreal

mamma2005
30-05-2006, 09:04
Ik heb van de week een keramische stijltang gekocht van Carmen ongeveer 33 euro met verstelbare temparatuur tm 180 geraden, heb gehoort van meerdere mensen dat die nog beter is dan de chi tang...??? heb hem nog niet begruikt ik ga eerst dat middel kopen van CHI bij de kapper meot je doen voor het fohnen ofzo... ik hou jullie wel op de hoogte

SdGMC
30-05-2006, 09:43
meiden ik heb gister hot straight gehaald van l'oreal en een soort zelfde product van john frieda voor brunette ook voor het stijlen. Ik heb krullend haar en ben benieuwd welke jullie beter vinden, ik gebruik trouwens geen stijltang maar alleen een fohn en ronde borstel.

MocrowGirlBella
30-05-2006, 10:09
Ik heb van de week een keramische stijltang gekocht van Carmen ongeveer 33 euro met verstelbare temparatuur tm 180 geraden, heb gehoort van meerdere mensen dat die nog beter is dan de chi tang...??? heb hem nog niet begruikt ik ga eerst dat middel kopen van CHI bij de kapper meot je doen voor het fohnen ofzo... ik hou jullie wel op de hoogte chi-spul wordt ej j haar dan daar nog stijler van?:kweetnie: mijn haar pluist nl echt heel erg snel na t fohnen:jammer:

mamma2005
31-05-2006, 20:51
Hai dames, Nou ik heb mijn carmen tang gebruikt en nee, het zag eruit als chinees haar maar dan pluizig hmm niks voor mij dus.. Gezien mijn vakantie geld gestort is ben ik wel effe bij de kapper geweest heb mijn haar in laagjes laten knippen..geverft en laten fohnen.. wow het is echt supper mooi geworden en gezond damn had ik dit maar veel eerder gedaan.. ze heeft mijn haar gefohnt en daarna een serum erin gedaan van CHI.. echt mijn haar voelt echt supper zacht aan en glanst , ik heb meteen een flesje gekocht kost wel 18.95... maar is het wel dubbel en dwars waard.. tevens heb ik mijn carmen tang weer netjes in verpakking gestopt en breng hem morgen terug naar de kijkshop.. ik ga voor een kapperfohn met rolborstel...

Saloua1978
01-06-2006, 08:21
Bsahtak mamma2005 met je nieuwe kapsel geniet ervan.