Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Is Lelijk?????

LZN
06-06-2002, 12:43

lelijk.....:maf3: ...................... ik vraag me af wat er onder lelijk word verstaan, jij denk daarbij gelijk aan dik: lelijk maar ik heb zat dikke mooie meiden, en ook lelijke stokjes, maar je hebt ook meiden die lelijk lijken, maar waarvoor je hart smelt als je met ze praat en ze ineens aantrekkelijk lijken; HOE DENK JE DAAR OVER???????????? Of laat je ze je hart niet in??????? TIP: mischien ben je zelf lelijk en denk je dat je leuker lijkt met een mooie meid aan je arm??? (en ja ik studeer psychologie..................).

Widad
06-06-2002, 12:46
Lelijk en mooi bestaan niet....... Het is de persoon zelf die iemand mooi en lelijk maakt

soussiasaida
06-06-2002, 12:47
Leuk 4 je dat je psychologie studeerd....... Maar wat lelijk is, ik weet niet ik vind iemand niet snel lelijk, maar wat iemand wel lelijk maakt is de manier van praten en doen. Ik heb er persoonlijk een enorme hekel aan als jongens overdreven stoer gaan praten en gedragen........ Ik val meer op jongens die gewoon iets liefs uitstralen dat maakt ze mooi.......... Dus om het kort samen te vatten; ik vind iemand snel lelijk om zijn manier van doen en praten (stoer)

Emotion
06-06-2002, 12:48
Bij mij komt lelijkheid pas om de hoek kijken als iemand haar of zijn mond opentrekt en er alleen maar onzin (in mijn oren dan) uitkomt. Ik bekijk mensen niet in termen van mooi of lelijk. Iedereen heeft iets moois in zich, alleen wordt dat op het moment dat diegene spreekt "zichtbaar". Sommige mensen zijn zo leuk in de omgang dat je daar spontaan verliefd op zou kunnen worden....ongeacht hoe ze eruit zien.

Safira75
06-06-2002, 12:53

Beauty is in the eye of the beholder er bestaat geen absoluut concept "lelijk" Lelijk wordt gedefinieerd door de persoon die kijkt- en de visie van deze persoon woprdt weer bepaald door zijn/haar referentiekader: de som van de ervaringen, de directe omgevingsfactoren, de maatschappij, de familie etc. waarin en waarmee de persoon is opgegroeid. In Afrika heb je bijv. die stam met al die kettingen om hun nek te verlengen. Dat vinden zij mooi. Terwijl als jij met zo'n lange nek naar je werk zou komen...ze je dan waarschijnlijk lelijk zouden vinden. Er zijn meiden die de backstreetboys knap vinden....terwijl ik dat idee helemaaaaaal niet deel :) Lelijk bestaat dus niet als absoluut concept.

Selmaatje
06-06-2002, 12:55
Origineel gepost door Emotion Bij mij komt lelijkheid pas om de hoek kijken als iemand haar of zijn mond opentrekt en er alleen maar onzin (in mijn oren dan) uitkomt. Ik bekijk mensen niet in termen van mooi of lelijk. Iedereen heeft iets moois in zich, alleen wordt dat op het moment dat diegene spreekt "zichtbaar". Sommige mensen zijn zo leuk in de omgang dat je daar spontaan verliefd op zou kunnen worden....ongeacht hoe ze eruit zien. Valla je haalt me de woorden uit de mond... Ciaaaaaaaokes :zwaai:

DintelOx
06-06-2002, 12:55
BUETY IS IN THE EYE OF THE BEHOLDER............ OFTWEL voor ieder een andere belevingswereld wat voor de een lelijk lijkt kan voor de ander mooi zijn.... CONCLUSIE LELIJK OF MOOI IS NIET VOOR DEFINTIE VATBAAR Groetjes moi ps mocht je niet begrijpen wat ik hierboven heb neergezet dan mag je jezelf tot de domme onder ons rekenen hahahah grapjeeee...............

DintelOx
06-06-2002, 12:57
safira je bent net te snel af!!!!!

Widad
06-06-2002, 13:07
Nouuuuu dat is echt niet waar emshoom!!!!

Stille
06-06-2002, 13:09
Wil je graag weten wat lelijkheid is kom dan naar mij dan zul je het zien :D

Widad
06-06-2002, 13:14
Nee stille ik hoef dat ECHT niet weten....... Of kan jij mij garanderen dat ik geen nachtmerries krijg???

igzeneej
06-07-2002, 13:57
Nee joh zoals al eerder gezegd is lelijk en knap bestaan niet !!! Want zelfs dikke meisjes worden wel eens schoonheid genoemd !

tha_lady
06-07-2002, 14:07
Origineel gepost door igzeneej Nee joh zoals al eerder gezegd is lelijk en knap bestaan niet !!! Want zelfs dikke meisjes worden wel eens schoonheid genoemd ! ik voel me aangesproken http://images.google.com/images?q=tbn:QNpZpi-J65kC:www.drawshop.com/examples/Fat%2520lady%2520mascot%2520colour%2520drawing%252 0dont%2520want%25B4s%2520to%2520eat%2520anymore.jp g laterZ :blauwkus:

flowerpower
09-07-2002, 15:31
Hallo ik voelde me altijd lelijk toen ik naar school ging dus in mijn pubertijd,door dat voelde ik me altijd onzeker vooral wat jongens betreft, geloofde nooit als een jongen mij leuk vond dacht altijd jaja die wil me gewoon gebruiken. Ik ben op gegroeid met niet zo veel complimentjes zoals mijn nicht en of mijn zusje. Heb een zusje en ik geloof dat zij echt knap is en iedereen zegt dat, maar soms kijk ik naar haar en zie ik dat zij toch niet zo speciaal is maar omdat ik hoor dat zij zeggen dat zij knap is ging ik erin geloven. Zeg niet nu dat zij lelijk is maar ze is niet zoooooooo knap, gewoon normaal meisje die niet lelijk is, maar naarmate ik ouder word zie ik nu dat ik niet lelijk ben want nu begrijp ik dat er mensen zijn die lelijker zijn dan mij,uiterlijk, gedrag,karakter en noem maar op. Nu ben ik heel erg blij hoe ik er uitzie want ik geloof nu dat ik er veel beter en knap uitzie dan in mij pubertijd, ik ben nu een zwaan geworden.hahaha