Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Is Lelijk?????

LZN
06-06-2002, 12:43

lelijk.....:maf3: ...................... ik vraag me af wat er onder lelijk word verstaan, jij denk daarbij gelijk aan dik: lelijk maar ik heb zat dikke mooie meiden, en ook lelijke stokjes, maar je hebt ook meiden die lelijk lijken, maar waarvoor je hart smelt als je met ze praat en ze ineens aantrekkelijk lijken; HOE DENK JE DAAR OVER???????????? Of laat je ze je hart niet in??????? TIP: mischien ben je zelf lelijk en denk je dat je leuker lijkt met een mooie meid aan je arm??? (en ja ik studeer psychologie..................).

Widad
06-06-2002, 12:46
Lelijk en mooi bestaan niet....... Het is de persoon zelf die iemand mooi en lelijk maakt

soussiasaida
06-06-2002, 12:47
Leuk 4 je dat je psychologie studeerd....... Maar wat lelijk is, ik weet niet ik vind iemand niet snel lelijk, maar wat iemand wel lelijk maakt is de manier van praten en doen. Ik heb er persoonlijk een enorme hekel aan als jongens overdreven stoer gaan praten en gedragen........ Ik val meer op jongens die gewoon iets liefs uitstralen dat maakt ze mooi.......... Dus om het kort samen te vatten; ik vind iemand snel lelijk om zijn manier van doen en praten (stoer)

Emotion
06-06-2002, 12:48
Bij mij komt lelijkheid pas om de hoek kijken als iemand haar of zijn mond opentrekt en er alleen maar onzin (in mijn oren dan) uitkomt. Ik bekijk mensen niet in termen van mooi of lelijk. Iedereen heeft iets moois in zich, alleen wordt dat op het moment dat diegene spreekt "zichtbaar". Sommige mensen zijn zo leuk in de omgang dat je daar spontaan verliefd op zou kunnen worden....ongeacht hoe ze eruit zien.

Safira75
06-06-2002, 12:53