Bekijk originele versie : Camouflagetip
Hey Meiden...
Khad dus een vraagje.... Weet iemand hoe je bijvoorbeeld een ader ofzo die wat ietsje te zichtbaar is op je gezicht kunt camoufleren... want gewoon founation ofzo helpt niet en ik doe ook nooit geen make-up op... Heeft iemand misschien een oplossing om het subtiel te doen???
Groetjes
Goede camouflagestick,kan je kopen bij de drogist.....
Moslima22
28-05-2006, 17:06
Het is belangrijk een camouflagestick te hebben die past bij de kleur van je huid. Daarna met je vinger beetje uitwrijven, daarop kun je met een dekkende poeder verder afwerken. Gebruik nooit teveel make up want dat valt gelijk weer op!
aaliyah88
28-05-2006, 17:28
ik gebruik altijd die camouflagestick van loreal of rimmel die zijn ook wel goed
maar dan voor me wallen ik heb altijd donkere plekke onder me ogen
Melhoufa
28-05-2006, 19:05
moet ej eerst de camouflagestick gebruiken en daarna de foundation of is t andersom
Het is belangrijk een camouflagestick te hebben die past bij de kleur van je huid. Daarna met je vinger beetje uitwrijven, daarop kun je met een dekkende poeder verder afwerken. Gebruik nooit teveel make up want dat valt gelijk weer op!
alvast bedankt voor iedereen die heeft gereageerd...
Kun je misschien ook gewoon merknamen geven, voorbeelden van wat ik zou kunnen gebruiken?? Wat is een goed dekkende poeder? Zie je het als je het op hebt??
heb jij enig idee wat een goede camouflage stick is?
xxx
Ik haalde altijd mijn camouflagesticks op de markt.
Niet duur ,en heel goed.
Bousiebous
30-05-2006, 18:22
touché magique van l'oreal is ook heel goed, gebruik ik altijd en gewoon te koop bij de kruidvat of etos
SweetSugah
30-05-2006, 18:27
Touche Eclat van Yves Saint Laurent is ook heel goed..
Melhoufa
31-05-2006, 00:44
ja die yves st laurent is t beste maar wel prijzig 30 euro voor een camouflagestick, mascara of foundation heb ik t wel voor over ...max factor is goed en betaalbaar 9 euro dekt goed en doet er lang mee ik zou geen vloeibare nemen die dekt minder goed
SweetCheeks
31-05-2006, 00:56
Juist, die van Yves Saint Laurent is goed. Schijnt ook de beste te zijn op dit moment, dus je zou die kunnen proberen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.