Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zal ik vandaag weer naar scheveningen gaan sle.ttem oppikken? Of niet?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
01-06-2003, 15:50

Kweet niet, heb 2 zware dagen van sl.etten onderscheppen in scheveningen achter de rug. Vrijdag was wel een goede dag...je weet wel al die marokkaanse s.letten zeggen tegen hun ouders dat ze naar school gaan en hangen daar dan rond..wachtend om door jongens zoals mij opgepikt te worden. :rolleyes: Zaterdag ging het wat minder, maar heb er toch een paar opgepikt. Je weet wel zaterdags hebben ze geen smoesjes tegen hun ouders waardoor er minder rondhangen. :D Ik zit nu te kijken...zondag al bijna 4 uur...heeft het wel zin om nog te gaan...kheb spierpijn...hangen er wel genoeg sl.etten rond op dit tijdstip of moet ik maar tot morgen wachten zodat al die sl.etten er weer zijn....je weet wel maandag...ze zeggen tegen hun ouders dat ze naar school gaan! Hmmm, moeilijke keuze...maar jaah, hier achter de pc is het ook niks, kga denk ik maar een gokje wagen..

Meryam20
01-06-2003, 15:54
zeilig!!!!! :confused: Hoop dat ooit een broer tegen komt van een zoals jij het noemt sletten!!! Kijken of je dan anders gaat praten!!!! :kwaad:

samiratjee
01-06-2003, 15:58
:maf: Illi :lekkerpuh

Lady_moi
01-06-2003, 16:01
moeten ze daar maar nie staan he

SABREENTJE
01-06-2003, 16:06

het zijn toch je zussen in de islam, en als jij er een bent dan geef je ze helemaal geen aandacht dan moet je ze juist advies geven dat ze beter naar huis kunnen gaan.zij zijn nou niet de enige die slecht bezig zijn meneertje!!!!

Lady_moi
01-06-2003, 16:08
Origineel gepost door temsamni Precies! Ze vragen er toch zelf om! En als ik het niet doe, doet iemand anders het wel! Tis da

Shahinez
01-06-2003, 16:11
Origineel gepost door SABREENTJE het zijn toch je zussen in de islam, en als jij er een bent dan geef je ze helemaal geen aandacht dan moet je ze juist advies geven dat ze beter naar huis kunnen gaan.zij zijn nou niet de enige die slecht bezig zijn meneertje!!!! Och meid hou nu eens op ... zus in de islam ... hij is een broer in de islam en toch rotzooit hij met zijn zussen in de islam ... SO WHAT ... laat hem dan maar rotzooien ... die meiden weten niets beter,als die meiden ZO LAAG zijn gevallen door zich te laten verleiden door zo'n marokkanen laat ze dan maar ... SO WHAT THE F.UCK .... Zolang dat jij maar weet waar jou grenzen zijn en zolang dat jij nooit word opgepikt op gepikt of gepipt of gezipt hihi bye :zwaai:

LellaBerkane
01-06-2003, 16:11
Je kunt je tijd toch wel nuttiger indelen, hoop ik?? Want om die "zogenaamde sletten" op te pikken is ook heeeel triest !!! Maar ja, het is en blijft je eigen keus, probeer je daar later maar eens uit te praten!!!

SABREENTJE
01-06-2003, 16:12
het is wel zielig voor de ouders die zitten thuis en denken dat hun dochter naar school is of naar vriendin. als je geen respect hebt voor die meisjes dan heb je helemaal gelijk, verdienen ze ook niet maar denk aan die ouders heb respect voor haar vader en moeder msaken!!! maar je moet het zelf weten natuurlijk!!!

Lady_moi
01-06-2003, 16:13
Origineel gepost door temsamni Zoals ik al eerder zei, ik heb geen zussen! We zijn thuis met 11 jongens! :D Een heel elftal dus! Tbarakallah :D Ik ben ook de elfde meiske maar ik ben braaf hoor :engel:

Shahinez
01-06-2003, 16:16
Origineel gepost door SABREENTJE het is wel zielig voor de ouders die zitten thuis en denken dat hun dochter naar school is of naar vriendin. als je geen respect hebt voor die meisjes dan heb je helemaal gelijk, verdienen ze ook niet maar denk aan die ouders heb respect voor haar vader en moeder msaken!!! maar je moet het zelf weten natuurlijk!!! Tuurlijk is wel zielig ... maar zo'n meiden zullen toch ooit gepakt worden ... misschien niet nu direct maar ze worden wel eens 3AJESH gepakt worden dork tshoef ... En jah,ouders ... tja ... is spijtig voor hen ... maar wat kunnen ze doen?Heeft dat te maken met de opvoeding??? weet ik veel

Shahinez
01-06-2003, 16:18
Origineel gepost door temsamni Grappig hoor! Trouwens ben jij dat op je foto! Kheb gisteren een meisje opgepikt dat er precies zo uitziet! Mischien was jij dat wel! Of je tweelingzusje! Jah ik ben dat op mijn foto,en waarschijnlijk zal het wel mijn tweelingzus zijn die ergens verdwaald is daar in NL vermits ik in ANVERS woon :zwaai:

Lady_moi
01-06-2003, 16:21
Mensen relaaaaax het is maar internet remember?

C_warrior
01-06-2003, 16:22
Je gebruikt zeker een transit of een transporter om die wijven op te pikken ofniet http://www.dropdeadugly.com/dp/files/1-51.jpg

Romaysa_love
01-06-2003, 16:27

wajooooooooo yeh raar, heb je niks te doen ofsoooooooo??????? weetje wat het is met mensen zoals jij, op een dag krijg je het allemaal terug.............................. marjam

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7