Bekijk originele versie : Pruillipjes/mondje
Wie heeft er een baby/peuter met een pruilipje/mondje.:o ?
Ik was namelijk in de winkel vanmiddag en daar zag een baby in een wagentje met die pruilmondje ik wou het dikke smak geven zo schattig. Denk niet dat die ouders (nederlanders) dat fijn zouden vinden. Dus wie geeft zijn baby of peuter met pruilmondje (te leen) aan mij om te smaken:kus: :kus: :maf2:
Wie heeft er een baby/peuter met een pruilipje/mondje.:o ?
Ik was namelijk in de winkel vanmiddag en daar zag een baby in een wagentje met die pruilmondje ik wou het dikke smak geven zo schattig. Denk niet dat die ouders (nederlanders) dat fijn zouden vinden. Dus wie geeft zijn baby of peuter met pruilmondje (te leen) aan mij om te smaken:kus: :kus: :maf2:
Je mag de mijne lenen, en heel veel kussies geven...., ze is zo lief :maf2: :kus:
Je mag de mijne lenen, en heel veel kussies geven...., ze is zo lief :maf2: :kus:
O graag zelfs zo schattig :kus: :kus: :o
O graag zelfs zo schattig :kus: :kus: :o
Kom haar maar halen en geef haar maar na het weekend maar weer terug.
heb ik ff rust......:hihi:
Ik heb een dochter van 5 met heerlijke pruillipjes als ze praat
dan heb ik zin om haar te zoenen....het kind wordt gek gekust door iedereen
vanwege haar heerlijke lipjes. Mijn man en ik maken wel eens ruzie om wie haar het eerst mag wakker kussen.
Hahaha... dat heeft mijn dochtertje ook is heel schattig om op te eten is ze dan.
HoneyBee
27-05-2006, 19:59
Dat doet mijn zoontje als hij verdrietig is. Maar dan komt het lipje bijna tot aan de grond. :hihi:
mimi_tangaouia
27-05-2006, 20:09
Dat doet mijn zoontje als hij verdrietig is. Maar dan komt het lipje bijna tot aan de grond. :hihi:
aya doet precies hetzelfde
schoentje
28-05-2006, 01:01
aah ik vind dat ook zo schattig....chahid doet dat ook en dan kan ik hem wel opeten..
http://img132.imageshack.us/img132/1388/pruillip1ok.jpg (http://imageshack.us)
oemtarik
28-05-2006, 09:25
tarik heeft het, vooral als hij iets wil hebben en dan zegt die er bij
mama toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, aaaah toeeeeeeeeeee mama
hoe lief dat ook is, nee blijft nee
schoentje
28-05-2006, 13:35
tarik heeft het, vooral als hij iets wil hebben en dan zegt die er bij
mama toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, aaaah toeeeeeeeeeee mama
hoe lief dat ook is, nee blijft nee
is dat tarik op de foto ? sweet :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.