Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goed epileerapparaat.. wie weet er een??

Pagina's : [1] 2 3

0oAgadir_UC0o
27-05-2006, 14:57

Salaam aleikom dames... Ik had een vraagje aan jullie... Wie van jullie heeft er een epileerapparaat? en is die goed..? want ik wil er eentje halen maar weet niet welke goed van pas is... (voor benen oksels en bikinilijn..) Shokran dames:goedzo:

crazyassia
27-05-2006, 15:17
http://img96.imageshack.us/img96/2807/naamloos4hm.png (http://imageshack.us) deze is echt goed :goedzo: heb ik zelf ook :D .#

0oAgadir_UC0o
27-05-2006, 18:28
http://img96.imageshack.us/img96/2807/naamloos4hm.png (http://imageshack.us) deze is echt goed :goedzo: heb ik zelf ook :D .# Ik zie niets...

blauwe_hemel
27-05-2006, 18:52
Ik wil er ook eentje kopen en dacht aan die van Philips Satin ice (met koelelement) heb daar al veel positieve dinges over gehoord, maar ben er nog niet helemaal uit.

Miss_ThUg_R
27-05-2006, 18:53

Hé agadirmeid hoeveel kost die braun apparaat, ik wil er ook ene halen

0oAgadir_UC0o
27-05-2006, 19:05
Ik wil er ook eentje kopen en dacht aan die van Philips Satin ice (met koelelement) heb daar al veel positieve dinges over gehoord, maar ben er nog niet helemaal uit. Nee man.. ik heb gehoord dat braun beter is...

0oAgadir_UC0o
27-05-2006, 19:07
Hé agadirmeid hoeveel kost die braun apparaat, ik wil er ook ene halen Ik weet niet.. ik dacht rond 70 euro... ik ga hem maandag halen.. die daar boven staat (die ik bovendien nu wel zie).. zo eentje ga ik denk ik wel halen... maar dan wil ik alleen geen ladyshave erbij ofzo gewoon epileer...

blauwe_hemel
27-05-2006, 19:07
Nee man.. ik heb gehoord dat braun beter is... En waarom? Ik heb me die van Philpis al lang willen aanschaffen, maar toch is er iets dat me tegenhoudt, vraag me niet wat :o Misschien dat er toch nog bétere zijn.

Miss_ThUg_R
27-05-2006, 19:09
Ik weet niet.. ik dacht rond 70 euro... ik ga hem maandag halen.. die daar boven staat (die ik bovendien nu wel zie).. zo eentje ga ik denk ik wel halen... maar dan wil ik alleen geen ladyshave erbij ofzo gewoon epileer... ja ik wil ook epil geen shave

0oAgadir_UC0o
27-05-2006, 19:09
En waarom? Ik heb me die van Philpis al lang willen aanschaffen, maar toch is er iets dat me tegenhoudt, vraag me niet wat :o Misschien dat er toch nog bétere zijn. Ja ik zeg toch.. braun is beter, dat hield je tegen:p.. Maar ik zelf ga die braun halen.. en er is toch ook eentje van die reclame ofzo.. zo iets in ieder geval..

0oAgadir_UC0o
27-05-2006, 19:10
ja ik wil ook epil geen shave Ja man.. betaal je zeker ook nog is meer voor.. maar ik ga hem maandag halen... Maar doet dodelijk pijn heb ik gehoord.. iwa gewoon doorzetten he... na een tijdje verlamt het wel denk ik.. hihi

blauwe_hemel
27-05-2006, 19:11
Ja ik zeg toch.. braun is beter, dat hield je tegen:p.. Maar ik zelf ga die braun halen.. en er is toch ook eentje van die reclame ofzo.. zo iets in ieder geval.. Haha, ja ik wacht er nog mee. Misschien dat ik ook voor Braun ga, ik zie wel eerst naar de reacties :D

Miss_ThUg_R
27-05-2006, 19:12
Ja man.. betaal je zeker ook nog is meer voor.. maar ik ga hem maandag halen... Maar doet dodelijk pijn heb ik gehoord.. iwa gewoon doorzetten he... na een tijdje verlamt het wel denk ik.. hihi :hihi: :hihi: Ik heb het ook nooit gebruikt, heb ook wel gehoord dat het héél pijn doet. Ik heb wel m'n benen met pincet geëpileerd:hihi: en het deed geen pijn:o

0oAgadir_UC0o
27-05-2006, 19:14
:hihi: :hihi: Ik heb het ook nooit gebruikt, heb ook wel gehoord dat het héél pijn doet. Ik heb wel m'n benen met pincet geëpileerd:hihi: en het deed geen pijn:o hahah pincet ben je niet lang bezig..

0oAgadir_UC0o
27-05-2006, 19:15

Haha, ja ik wacht er nog mee. Misschien dat ik ook voor Braun ga, ik zie wel eerst naar de reacties :D Ja ik ben ook benieuwd.. ik ga hem maandag halen, ik laat t dan ook wel weten... Ik wou hem eigenlijk vandaag na me werk ophalen.. maar wist niet welke..

Pagina's : [1] 2 3