Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom???

lamia_17
06-06-2002, 11:50

aan de wilde marokkaanse jongens waarom versieren jullie marokkaanse "moslim" meiden?? Als een jongen dat bij jullie zusje zou doen, zou je dat toch ook niet leuk vinden?? en de denken jullie nou dat zij geen broers hebben of zo?? ik loop alleen even in de stad en er zitten jongens naar me te wenken en weet ik veel wat, ik vind dit geen porum hoor, want je kan heel goed aan me zien dat ik moslims ben, en ik vind dat je wel een beetje respect mag tonen aan je mede moslim toch??

Camilla27
06-06-2002, 11:53
Origineel gepost door lamia_17 aan de wilde marokkaanse jongens waarom versieren jullie marokkaanse "moslim" meiden?? Als een jongen dat bij jullie zusje zou doen, zou je dat toch ook niet leuk vinden?? en de denken jullie nou dat zij geen broers hebben of zo?? ik loop alleen even in de stad en er zitten jongens naar me te wenken en weet ik veel wat, ik vind dit geen porum hoor, want je kan heel goed aan me zien dat ik moslims ben, en ik vind dat je wel een beetje respect mag tonen aan je mede moslim toch?? ach meid je moet je daar niet zo druk om maken...zolang jij ze maar geen aandacht geeft....... :zwaai:

lamia_17
06-06-2002, 12:02
ja okey, maar toch vind ik het geen porum hoor :(

soussiasaida
06-06-2002, 12:05
Ach lamia maak je niet druk hierom, ik vind het ook schandalig daar niet van, maar jaaaaaaaaa ik vind het ook schandalig dat de dames zich zo goedkoop laten misleiden.............

lamia_17
06-06-2002, 12:42

ja okey dat is ook wel zo, maar ik heb het niet over dat soort meiden; die zoeken het zelf...

Selmaatje
06-06-2002, 12:51
Hmmm Lamia je zegt zelf je kan zien aan mij dat ik een moslim meid ben, en dat maakt jouw onbereikbaar voor hun..En hoe onbereikbaarder een meid is hoe aantrekkelijker voor een jongen...Denk ik dan :confused: Ciaaaaaaaaaaokes :zwaai:

lamia_17
06-06-2002, 13:00
JA, MAAR GOED HETLIGT ER OOK AAN HOE JE JE OPSTELD HE, ALS ZE ZIEN DAT IK NIET ZO BEN EN DAT ZE OP MOETEN ROTTEN, GENEREN ZE ZICH MEESTAL WEL :):) (ik bedoel dit niet arrogant hoor als jullie dat denken, zo van: I am tha bomb en ik heb alle jongens echter me reet aan, want zo bedoelik het niet)

lamia_17
06-06-2002, 13:02
Origineel gepost door siedat23 sorry maar ik heb er echt niet zo een last van ik loop gewoon door en luister nooit naar ze kijk als jij gaat reageren op ze ja dan weet je genog denk ik heren die niet kunnen vangen laat de dams op straat met rust het zijn ook zusjes van iemand. groetjes :zwaai: JA DAT KLOPT, JE MOET GEWOON LATEN ZIEN DAT JE NIKS VAN ZE MOET

lamia_17
10-06-2002, 11:57
:zwaai: :zwaai: :zwaai:

Mwprw
11-05-2010, 22:10
Toen waren de players van nu nog maar snottebellen :jammer: