Bekijk originele versie : Twee culturen op een kussen, daar slaapt de engel tussen!
freemale
01-06-2003, 13:08
Mijn partner is Nederlands en ik ben Turks. Dit gaat tot de dag van vandaag ontzettend goed!
We hebben op gebied van geloof en cultuur veel uitgewisseld. Er is wederzijdse begrip en we respecteren elkaars geloof volledig! Zo zie je ook dat er weinig verschil is tussen de godsdiensten, het komt allemaal op hetzelfde neer.
Die haat tegen interraciale relaties zou eens moeten ophouden!
gefeliciteerd :rolleyes:
ik zou niet weten wat hij van jouw geloof kan overnemen :rolleyes:
KohiNoor
01-06-2003, 13:26
he doc, hoe is t?
freemale
01-06-2003, 13:37
Origineel gepost door Couscousje
Hmmmmm, ik snap dat knoflooketende travo-gedeelte concerning een vrouw die ziG male noemt met een Nederlandse partner niet zo.
Cc
Zou jij je als operator niet wat volwassener en proffesioneler kunnen opstellen?
freemale
01-06-2003, 13:42
Origineel gepost door achmad
je valt door de mand vriend, jij bent man toch?
fijn voor je vrouwtje dat ze je cultuur en geloof begrijpt maar het komt niet op hetzelfde neer, echt niet.
ben je van mening dat het wel zo is; lees je bijbel beter zou ik zeggen. globaal mag er enige overeenkomsten te ontdekken zijn misschien maar het fundament is en blijft anders.
toch fijn voor je dat je een fijne partner hebt en moge allah jullie bijstaan :zwaai:
heb jij weleens de oude testament gelezen? En genesis? Jij kunt geen een verschil vinden tussen dat en koran.
Origineel gepost door vikker
Hoeft dat dan?
We hebben op gebied van geloof en cultuur veel uitgewisseld
Origineel gepost door Koh
he doc, hoe is t?
hee
gaat z'n gangetje, bedankt
En met jou ?
freemale
01-06-2003, 14:04
hahahaha, jaja natuurlijk.
als dat zo was dan was er geen thora.
was er geen indjil.
maar hee, ik ga ff een discussietje van haileselassie zoeken, kun je je wijsheid ook ff in kwijt.
en uhm, ben je nu man of vrouw? :confused:
Jij haalt nu echt even een aantal dingen door elkaar.
Of ik man of vrouw ben? Staat toch in mijn profiel, als dat niet genoeg is, laat ik het aan jou over.
freemale
01-06-2003, 14:43
Nee.
En nu?
Cc
P.S.: Professioneler schrijf je zo.
P.P.S.: Mijn functie als operator op chat.marokko.nl staat volkomen los van mijn mening.
P.P.P.S.: En dat zegt een Turkse travestiet? :rolleyes:
Bedankt dat je me corrisjeerd op mijn speelfouten.
Jouw mening? Over dat je ingaat op mijn naam en leuk probeert te doen??? Dat noemt men kinderachtig.
freemale
01-06-2003, 14:46
Origineel gepost door Saima
NU BEGRIJP IK JE PRO KAASKOPPEN RETORIEK, LAAT DE KAASKOPPEN SPERMATOZOIDEN NIET NAAR JE HOOFD STIJGEN. IK DISCUSSIEER NIET MEER MET JOU; JE BENT IN MIJN OGEN EEN NEP ALLOCHTOON.
ALLOCHTONEN DIE MET MET KAAASKOPPEN TROUWEN ZIJN NEP EN HUN KINDEREN ZIJN ZEHMA. PUNT UIT!
Al het slechte van Soulgirl!
PS: noem je zelf in het vervolg freeturky :turkije: en kruip terug in de hol van je Kaaskoppenman
Hoe vaak heb je dat al niet gezegd: 'ík discussier niet meer met jou'?
En toch kun je het niet laten he... blijkbaar ben je ook een nepallochtoon, soort zoekt namelijk soort.
freemale
01-06-2003, 14:47
ok, je bent dus een vrouw, mijn excuus.
mij is verteld dat het oude testament de thora is, dus vandaar en als je wilt weten of ik die ken, zoek die duscussie met selassie op, ik kan hem niet vinden.
maar, uhm, is die jongen dan moslim of ben jij geen moslim?
Oude testament is inderdaad de thora maar het komt OOK in de koran voor.
Danielle2
01-06-2003, 15:01
Hoi Achmed,
De Torah is niet het hele oude testament, maar slechts de eerste vijf boeken van het oude testament. In het jodendom zijn de eerste vijf boeken het belangrijkst, Torah betekent "maatstaf" of "richtingaanwijzer". Daarom hebben joden het meestal over de Torah, en minder vaak over de Tenach, wat het hele oude testament is. In het christendom wordt het oude testament niet onderverdeeld in belangrijke en minder belangrijke delen, dus christenen hebben het over het hele oude testament.
freemale
01-06-2003, 15:37
Mijn mening, daar ga jij niet over.
Ik probeer niets, ik ben leuk. Leer ermee leven.
En jij vindt het kinderachtig.
Leer eerst voor jezelf te spreken en niet voor anderen. Zoals het op mij overkomt hier, ben jij namelijk het pispaaltje van dit forum en heb je niet het recht als spreekbuis danwel vertegenwoodiger van de publieke opinie te fungeren.
Doei doei!
Cc
Ik ben echt onder de indruk.. dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, een operator die kinderachtig IS. Waarom open je niet een topic, 'zijn deze opmerkingen van de operator kinderachtig en onprofessioneel'.
Uiteraard wil je de laatste woord, dus bij deze: ik reageer niet op jouw volgende reactie.
En inderdaad, pispaaltje... en ik ben er trots op. Weet je waarom? Omdat ik weet wie het vinden...
Welke kleur oogkleppen heb je op?
Twee culturen op een kussen, daar slaapt de engel tussen!
daarom eindigen de meeste interaciale huwelijken in een echtscheiding ;)
NoraNador
01-06-2003, 17:33
Origineel gepost door freemale
Mijn partner is Nederlands en ik ben Turks. Dit gaat tot de dag van vandaag ontzettend goed!
We hebben op gebied van geloof en cultuur veel uitgewisseld. Er is wederzijdse begrip en we respecteren elkaars geloof volledig! Zo zie je ook dat er weinig verschil is tussen de godsdiensten, het komt allemaal op hetzelfde neer.
Die haat tegen interraciale relaties zou eens moeten ophouden!
Ik ben blij voor je, het is goed dat je van elkaar leert!! Zo leer je elkaar ook begrijpen, dit heeft als gevolg minder spanningen tussen elkaar.
Met andere woorden je hebt mn zegen!!
Gegroet Nora
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.