Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Graag naar Marokko willen maar als je bij de doouane komt heb je alweer spijt

Pagina's : [1] 2

KwebbelTante
01-06-2003, 13:04

Hallo allemaal, altijd als het vakantietijd is dan krijg ik alweer de kriebels in mijn buik. Ik denk heerlijk op vakantie naar marokko. Dan ga ik de gehele reis lekker vrolijk in de auto tot dat ik bij de douane van Marokko kom en de kilometerlange rijen zie. Je moet zowat 3 uur wachten om je paspoort te laten stempelen en het ergste is als je de mensen die achter je zitten zie voorbij rijden omdat zij wel geld hebben gegeven aan de douanier. Ik heb dan altijd een gevoel van kon ik niet ergens anders heen gaan met vakantie. Dan haat je marokko eventjes. Gelukkig maakt de vakantie alles goed daarna :)

Damaghrabi
01-06-2003, 13:17
Nu gaan ze nog harder dooezoeken in al die 207 busjes naar bommen.. je weet toch die bommen kwamen uit europa voor die aanslagen in casa

KwebbelTante
01-06-2003, 13:21
Origineel gepost door D********* Nu gaan ze nog harder dooezoeken in al die 207 busjes naar bommen.. je weet toch die bommen kwamen uit europa voor die aanslagen in casa ja, ik ben bang dat we dan inderdaad extra lang moeten wachten. Maar gelukkig zijn ze nog omtekopen hahaha :D

C_warrior
01-06-2003, 13:30
Ja Moet je Trouwens voor een Samoeria zwaard geld voor betalen???

DonnaBella
01-06-2003, 13:34

Origineel gepost door MrCharme nou, ik moet zeggen dat je toch wel ergens gelijk in hebt. je wil niet weten, paar jaar geleden toen ik in alle vreugde naar Marokko ben gegaan begonnen de problemen gelijk vlakbij douane ben'n Sar waar de boot aankomen.... niet dat het door de douaniers kwam of zo... heel de reis had ik geen problemen, tot ik uit de boot reed met mij auto en de grondstuk van Beni 'N Sar aanvoelde...dacht ik "aaah eindelijk ben ik in Marokko'' iwa, de douaniers vroegen om de papieren en klaar was dat shit... ik kon doorrijden. ik moet erbij vertellen dat ik in die tijd een zeer verlaagde auto had... ik reed paar honder meter door en gaf flink wat gas, je wil niet weten ... mijn uitlaat vloog onderuit en de uitgebouwde bumper vloog meters de lucht in... De grappige was, net toen ik uit stapte van de schrik daalde de bumper neer op de grond... schdaaaf!!! ik dacht: ''what the fu.ch hell is this place???" ik begon zo gek te worden dat ik bijna scheel naar mensen begon te kijken door de ellende ik keek ff nog onder de auto en merkte ook nog dat de onderkant flink was beschadigd. snel kwam ik erachter dat ik in een diepe brede kuil ben gereden op de weg. (tja...marokkaanse wegen he) ik zag die kuil blijkbaar niet. ik heb toen letterlijk de bumper en uitlaat op impriaal vast gemaakt. vraag niet hoe, maar het is gelukt en het was totaal geen gezicht om te zien... wah ha ha ha haaa :D en een geluid die me auto maakte, ongelooflijk...dat komt doordat ik zonder uitlaat reed. ik kon er heel Nador mee wakker maken... al die mensen die naar me keken...allatief... nooit meer met een verlaagde auto!!!! waaaaaaaaaahahahhaaahahahhahaaaaaaaaaaaa ik ga hier helemaal plat :giechel: dit had mijn oom vorig jaar maar hij had gewoon teveel rotzooi meegenomen daarom was die auto zo laag hahaha al die mensen die je aankeken :hihi: nogwel uit lgariz

C_warrior
01-06-2003, 13:43
Origineel gepost door Ashanty nee nee wees gerust die moet je gewoon afgeven ! :hihi: Serieus :eek: NEE, ik smeer daar mee brood en hak daar mee tomaat enzo http://www.gungfu.com/pics_general/pics_swords/swords_ninja-classic.jpg

Lady_moi
01-06-2003, 13:47
Origineel gepost door Ashanty ja wallah ila maar de laatste keer moesten we heel de aanhangwagen uitladen en dan nog wachten en dan nog paspoort en dan nog discussieren over een wasmachine die we ze3ma ni mee mochten en dit en dat , dus men vader heeft me sleutels gegeven en ik met men zus met de taxi naar huis :bril: ik woon niet ver van de haven van Tanger ik ben daar precies ook geweest la playa yek? :D

samiratjee
01-06-2003, 13:47
Origineel gepost door chabab Serieus :eek: NEE, ik smeer daar mee brood en hak daar mee tomaat enzo http://www.gungfu.com/pics_general/pics_swords/swords_ninja-classic.jpg :giechel:

Lady_moi
01-06-2003, 14:02
Origineel gepost door Ashanty ik heb ook veel veel meegemaakt onder weg en aan de duane vb kind (6 jaar )achtergelaten in de wc in spanje , na een 5 min rijden pas opgemerkt je kon niet terug met de auto dus langs de berm zeker zo`n 15 km lope in de zon men broer men vader men andere broer , en het grapiste was men oudste broer pakte de kleine fiets die we hadden meegenomen en begon langs de berm te fietsen je3la grappig zicht zo`n miniscuul fietsje , maar hamdoellilah heb ik men broertje terug !!! en zo verder en zo verder ik maak wel altijd iets mee , nog een vb el kar vertrekken in de boot en men oom zonder papieren ( zitten in de bus ) achtergeblevn op de haven 1 dag en nacht aan de kant gestaan in spanje met een oudere broer en een zus zonder eten papieren zonder nixs( we waren ons vader aant volgen , toen dat de temp van de auto steeg en aan de kant zijn gegaan wou de auto niet meer starte , na een hele dag en ancht hebben we het gefixt en lekker een douche genomen (hamdoellilah een paar marokanen die in spanje wonen ons geholpen ) gaan shoppen in chaen , naart restaurant gaan eten , en dan speeeed upp to (160km uur) algeciras daar hebben we men vader teruggezien :D enz enz ocharme een 6jarig kind miskien

C_warrior
01-06-2003, 14:03
Origineel gepost door Ashanty maak dat de douanier wijs je word direct verklaard als al qaida memeber :hihi: :( maar ik wil hem mee nemen ik heb een grote en kleintje Ik neem de kleintje mee die is 70 cm groot die andere is 1,10 It's a set :bril:

C_warrior
01-06-2003, 14:16
Origineel gepost door Ashanty weet je wat je doet je je haalt de zetels van je wagen eruit zetels omdraaien aan de onderkant een passent gluefje maken zwaard enrin steken zetel terug in de auto niemand die iets opmerkt of heb jij een beter plan indien niet worden het ongesneden tomatte :hihi: :D Wat zijn zetels??? :confused: :confused:

C_warrior
01-06-2003, 14:21
Origineel gepost door Ashanty hollander zetels = stoelen van de wagen got it :engel: Jaaa ik get it maar ik denk dat me vader me vermoord als ik iets doe met de auto Maar ik heb al de perfecte idee :cool: Ik gooi een paar tiolet rollen erin en zeg tegen hun het is een tiolet papier houder :bril: Geniaal he

C_warrior
01-06-2003, 14:26
Origineel gepost door Ashanty coole ideee toilethouder , tggggg dat ik daar ni op gekomen was maar je kunt toch gewoon met plakband de zwaarden onder de zetels plakken ? besaha toilethouder , maar je moet wel toiletpapier hebben he :hihi: Ben Sliem :D

DonnaBella
01-06-2003, 14:30
Origineel gepost door Ashanty let niet op men typfoute want ik verander telkens men toetsenbord :bril: :confused: veranderen van toetsenbord?????

Lady_moi
01-06-2003, 14:34

Zo zwaar controleren gaan ze ook weer niet doen hoor

Pagina's : [1] 2