Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vin en zn oor.

cheetah
01-06-2003, 11:47

Heheh, op een mooie glorieuze dag :maf3: zaten we op een verjaardag van een gepensioneerd Yasminalid (babycake) in een restaurant. Naast mij zat de grappige, toch soms ook wel serieuze :stoned: Vin. Ik plezierde me aan een chocoladetaartje met een biskwietje.. hmm :Iluvu: Net nadat ik de hap in mn mond gedeponeerd had en het genietend aan het vermalen was, kijkt meneer Vin me aan en doet me na. Weliswaar overdreven, maar goed. No one can be me :wijs: Anyway.. ik schiet in de lach waardoor ik mn hele goedje dat ik net zo heerlijk aan het vermalen was in Vin zn gezicht schiet, als Ronaldo in het doel van de tegenstander. Hehehe, zn moeder heeft die avond nog een stukje chocola in zn oor terug gevonden :confused: :D :D

PABLO_ESCOBAR
01-06-2003, 11:49
Origineel gepost door cheetah Heheh, op een mooie glorieuze dag :maf3: zaten we op een verjaardag van een gepensioneerd Yasminalid (babycake) in een restaurant. Naast mij zat de grappige, toch soms ook wel serieuze :stoned: Vin. Ik plezierde me aan een chocoladetaartje met een biskwietje.. hmm :Iluvu: Net nadat ik de hap in mn mond gedeponeerd had en het genietend aan het vermalen was, kijkt meneer Vin me aan en doet me na. Weliswaar overdreven, maar goed. No one can be me :wijs: Anyway.. ik schiet in de lach waardoor ik mn hele goedje dat ik net zo heerlijk aan het vermalen was in Vin zn gezicht schiet, als Ronaldo in het doel van de tegenstander. Hehehe, zn moeder heeft die avond nog een stukje chocola in zn oor terug gevonden :confused: :D :D Ik denk dat men wel vaker etenswaren in z'n oren en neus aantreft. Zoals hij eet is dat dan ook geen wonder.

cheetah
01-06-2003, 11:53
:hihi: hehehe

Lady_moi
01-06-2003, 11:57
Origineel gepost door cheetah Heheh, op een mooie glorieuze dag :maf3: zaten we op een verjaardag van een gepensioneerd Yasminalid (babycake) in een restaurant. Naast mij zat de grappige, toch soms ook wel serieuze :stoned: Vin. Ik plezierde me aan een chocoladetaartje met een biskwietje.. hmm :Iluvu: Net nadat ik de hap in mn mond gedeponeerd had en het genietend aan het vermalen was, kijkt meneer Vin me aan en doet me na. Weliswaar overdreven, maar goed. No one can be me :wijs: Anyway.. ik schiet in de lach waardoor ik mn hele goedje dat ik net zo heerlijk aan het vermalen was in Vin zn gezicht schiet, als Ronaldo in het doel van de tegenstander. Hehehe, zn moeder heeft die avond nog een stukje chocola in zn oor terug gevonden :confused: :D :D :lol:

Tsjalouta
01-06-2003, 11:59

Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Ik denk dat men wel vaker etenswaren in z'n oren en neus aantreft. Zoals hij eet is dat dan ook geen wonder. :haha:

cheetah
01-06-2003, 12:09
:D :D :D ik snap ook niet hoe dat chocolaatje in zn oor terecht kwam :hihi:

Lady_moi
01-06-2003, 12:19
Zn oor was misschien naar je kant gericht toen je alles eruit shotte :D

cheetah
01-06-2003, 12:22
:hihi: ghehehe misschien wel

Lady_moi
01-06-2003, 12:25
Ik ben er bijna zekers van... :D Tenzij het aan hem ligt :hihi:

cheetah
01-06-2003, 13:33
:hihi: kan ook .

chicamaroquia
05-06-2003, 22:58
Misschien heeft ie gewoon hele grote oren... :hihi: http://www.emotioneric.com/bigears.jpg :maf:

_h4T3d_sE7eN
05-06-2003, 23:00
Origineel gepost door chica*******a Misschien heeft ie gewoon hele grote oren... :hihi: http://www.emotioneric.com/bigears.jpg :maf: dat laatste is een feit ... :hihi:

cheetah
05-06-2003, 23:03
Origineel gepost door chica*******a Misschien heeft ie gewoon hele grote oren... :hihi: http://www.emotioneric.com/bigears.jpg :maf: hahahaha :hihi: