Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn lieve schatje?

LZN
06-06-2002, 09:47

Ik herken me de kerstfeest van het jaar 2000 nog. Die 5 meiden kwamen naar het clubhuis. Ze zagen er integendeel allemaal goed uit. Oh en wat vond ik ze leuk zeg. Mijn broer was ook aanwezig. Intussen vond een meisje hem al leuk. Ze heette Prisschilla. Ik was best wel jaloers op hem. Ik had in die tijd nog geen vriendin.Hoewel ik er heel graag eentje wou. Maar ik dacht bij mezelf. Mijn ware liefde komt wel ooit. Wij gingen op een vrijdagmorgen met het clubhuis naar een kartbaan. Het zou heel leuk worden. We deden namelijk iedere vakantie aan activiteiten. Zaterdag zouden we naar Duinerel in wassenaar gaan. Maar goed, het was nog heel erg vroeg. De meisjes stonden al voor het clubhuis, hoewel ik dat niet verwachtte. Omdat ik niet wist dat ze mee zouden gaan. Maar ja, dus we gingen het clubhuis in. En voordat ik het wist kwamen al een paar jongens naar me toe en zeiden dat er twee meiden tussen zitten die je leuk vinden. Het waren de knapste meiden van de hele groep. We waren inmiddels al naar buiten gelopen, want ik zag dat precies die twee meiden naar me keken. Ik werd rood en liep naar buiten en vroeg voor de zekerheid aan een andere jongen of het wel daadwerkelijk waar was wat de andere jongens zeiden. Hij zei van wel. Ik hoorde men naam in de clubhuis geroept worden. Ik liep naar binnen en toen werd door een van de leidinggevende van het clubhuis aan mij gevraagd of in naar zijn kantoor wilde komen. Ik ging met hem mee. Ik dacht dat om iets ergs gind, misschien dat ik niet mee mocht met karten. Maar het was iets heel anders. Hij vertelde: Nou Jamal, er zijn een twee meiden naar me toe gekomen en ze beweerde dat ze je leuk vonden. Maak er wat van jongen. Ik vroeg nog voor de zekerheid welke twee? Hij zei Natascha en Pamela. Ik zei: oke dank je wel, ik zie wel wat ik doe. Ik zie wel wat jullie er van vinden, misschien schrijf ik wel een andere stukje.

soussiasaida
06-06-2002, 09:56
Ahhhhhhh wat liefffff, kinderliefde hey.......ik vind hem leuk....echt waar vinden ze mij leuk?.......effe kijken of het waar is.......ja hey ze vind me leuk.....ze kijkt naar me......oehhhh wauw hey. Voordat je weer gaat :huil: het was maar een geintje, schrijf maar verder ben benieuwd..........

soussiasaida
06-06-2002, 10:22
Origineel gepost door Mopo17 echte weer een soussia, kan je er niet tegen dat ik op mijn vroege leeftijd een meisje kon krijgen en jij geen jongen. Ik begrijp jouw situatie wel hoor meisje. Wil jeerover praten? Ik praat er wel over met je als je dat wilt. Joking you know? Ik als meisje kon er genoeg krijgen (FEIT) maar ik gaf er alleen niet aan toe, wil niet zo'n afgelikte boterham worden zoals jou:zwaai: Joking you know?

miss_mocro
07-05-2005, 16:57
woehahahahahaaahha :haha: 2-1 voor saida hahaha :hihi:

ayat20
07-05-2005, 17:00

Is dit niet iets voor verhalen rubriek.Ik zou een moderator moeten worden :moe: