Bekijk originele versie : Meiden van Marokko ...
Wat lees ik hier als soommige jongens zeggen ja ik ga trouwen met een meid van Marokko dat is beter en dat is mijn voorkeur ... wat zeggen de meiden neeeeeeeee ze zijn slecht,lopen daar half naakt rond,zijn op slechte pad,...... en ooooooooooo graag de meiden daar afkraken en hen nog sletten gaan noemen ... en BERGEITEN ....
Voor die meiden die zo doen tfoeeeee 3liek voor jullie zo jaloersssssssssss dat ze zijn zehma jullie zijn zo heilig jek ... tzzz
Rotte appels heb je overal zowel in Marokko als hier maar neeeeeeee de meiden van daar al te graag uitschelden voor bergeiten tzzz voor jullie jaloerse wijven dat jullie zijn :vingers:
Voor de jongens trouw met wie jullie willen als het in Marokko is doe wat je niet laten kunt en niet op die jaloerse meiden hier iets van aantrekken .... zehma bergeiten en jullie ouders die van daar komen zijn ook bergeiten oellah :o.
BLA BLA BLA BLA de onzingehalte is weer hoog vandaag.
Als of jij met iets nieuws bent gekomen....Nee jij bent orgineel.
Verder no hard feelings
he peace, just relaxxx jullie zijn zusters
NoreJihan
01-06-2003, 01:00
:rolleyes: :rolleyes:
Schijnheiligheid heerst daar en ze zijn ook nog eens vies
Douchen 1 keer per week zodat die mooie stijle haren die ze om de week fohnen bij kapsters er niet kroesh uit gaan zien
Eej serieus
Ik ken daar een paar wijfen
Ze stinken terwijl moslims heel schoon zijn
Nee zij stinken en vooral als ze ongesteld zijn bah als ze opstaan ruik je die vieze geur gewoon BAH BAH
SABREENTJE
01-06-2003, 01:17
waarom zouden wij jaloers zijn? ben je tegenwoordig jaloers als je je mening over een bepaalde feit geeft? zijn we jaloers om de manier waarop ze behandeld worden door hun echtgenoten? de manier van hoe ze achter hun echtgenoten lopen? de manier van de telefonische gesprekken afluisteren van je man en dan alle woorden in het nederlands oppikken en daarna aan je schoonbroertje/zusje vragen naar de betekeis? de manier van kleden? of hoe ze elke keer wel afhankelijk zijn van iemand die met ze naar de dokter moet gaan tolken en naar de dirk of naar de kleuterschool van de kinderen? of hoe ze de postbode te woord moet staan als ze een aangetekende brief krijgt? of als de politie aan de deur komt en haar wil laten weten dat haar man opgepakt is? doe even normaal jemiena we zijn echt niet jaloers. het zijn normale mensen zoals zij maar het zijn vreemden in nederland!! en de jongens die met ze trouwen zijn ook maar schijnheilg en achterbaks, terwijl ze al een vriendin in ned.hebben huwen ze er eentje in marokko tijden de vakantie!!! ik zeg niet alle jongens maar de meeste wel. er is een deel dat om liefde trouwt natuurlijk maar dat deel is heel klein!! wie moet er nou jaloers zijn op wie?
denk goed na voordat je dingen begint te roepen hier jemiena!!!!
Origineel gepost door NoreJihan
:rolleyes: :rolleyes:
Schijnheiligheid heerst daar en ze zijn ook nog eens vies
Douchen 1 keer per week zodat die mooie stijle haren die ze om de week fohnen bij kapsters er niet kroesh uit gaan zien
Eej serieus
Ik ken daar een paar wijfen
Ze stinken terwijl moslims heel schoon zijn
Nee zij stinken en vooral als ze ongesteld zijn bah als ze opstaan ruik je die vieze geur gewoon BAH BAH
En toch trouwt 75 procent van de Marokkaanse mannen in Nederland met ze. rara hoe kan dat? Misschien zijn ze toch niet zo slecht als jaloerse meiden zoals jij beweren?
Meryam20
01-06-2003, 01:44
Origineel gepost door Najib26
En toch trouwt 75 procent van de Marokkaanse mannen in Nederland met ze. rara hoe kan dat? Misschien zijn ze toch niet zo slecht als jaloerse meiden zoals jij beweren?
Daarom komt 50 procent er ook achter dat ze in de eerste instantie erger zijn dat die zogenaamde jaloerse meiden hier, en vragen een scheiding aan!!! In de eerste instantie zijn ze lief en onschuldig totdat ze hier in het machtige Nederland (in hun ogen dan) en veranderen dan in tiranen!!! :rolleyes:
Origineel gepost door Meryam20
Daarom komt 50 procent er ook achter dat ze in de eerste instantie erger zijn dat die zogenaamde jaloerse meiden hier, en vragen een scheiding aan!!! In de eerste instantie zijn ze lief en onschuldig totdat ze hier in het machtige Nederland (in hun ogen dan) en veranderen dan in tiranen!!! :rolleyes:
Ik kan je vertellen dat het percentage van 75 procent is onderzocht, oa. door het CBS. Die 50 procent heb ik nergens kunnen lezen.
Meryam20
01-06-2003, 02:09
Origineel gepost door Najib26
Ik kan je vertellen dat het percentage van 75 procent is onderzocht, oa. door het CBS. Die 50 procent heb ik nergens kunnen lezen.
Ik zal het voor je opzoeken!!! Maar wie weet kom je het wel tegen, Ik hoop het niet voor je!!! :o
Lady_moi
01-06-2003, 11:29
Origineel gepost door Jemiena
Wat lees ik hier als soommige jongens zeggen ja ik ga trouwen met een meid van Marokko dat is beter en dat is mijn voorkeur ... wat zeggen de meiden neeeeeeeee ze zijn slecht,lopen daar half naakt rond,zijn op slechte pad,...... en ooooooooooo graag de meiden daar afkraken en hen nog sletten gaan noemen ... en BERGEITEN ....
Voor die meiden die zo doen tfoeeeee 3liek voor jullie zo jaloersssssssssss dat ze zijn zehma jullie zijn zo heilig jek ... tzzz
Rotte appels heb je overal zowel in Marokko als hier maar neeeeeeee de meiden van daar al te graag uitschelden voor bergeiten tzzz voor jullie jaloerse wijven dat jullie zijn :vingers:
Voor de jongens trouw met wie jullie willen als het in Marokko is doe wat je niet laten kunt en niet op die jaloerse meiden hier iets van aantrekken .... zehma bergeiten en jullie ouders die van daar komen zijn ook bergeiten oellah :o
Ik geef u gelijk allemaal jaloerse wijven
Lady_moi
01-06-2003, 11:49
Ik meen dat :stout:
De meesten zijn jaloers het is zo!
Lady_moi
01-06-2003, 11:55
Die meiden vandaar zijn aardig :ego:
:zwaai:
zinalady
01-06-2003, 13:31
Ieder zo zijn eigen mening....maar nore jihan hoe kan je in godsnaam zo over je mede zuster in marokko praten?
Kijk jij bent het grote voorbeeld van wat Jemiena bedoeld....Kijk alleen zelf nog maar eens naar je reactie.....tssssssss dit vind ik echt zielig.
Ja ik begrijp de jongens ook niet die iemand uit marokko trouwen..Omdat het is gewoon Heel moeilijk.
En najib het is in de werkelijk wel zo dat ze het zeker moeilijk hebben...vaak krijgen de meiden van daar hier ontzettende heimwee want meneertje gaat gewoon verder met zijn leventje....werk..vrienden..en noem maar op en zij zit dan thuis zij moet dat allemaal hier nog gaan opbouwen.
het is gewoon allemaal heel er ingewikkeld.
Zo'n huwelijk kan alleen maar echt goed verlopen ( dus dat beide echt gelukkig zijn) als het stel echt van elkaar houdt.....en dus veel voor elkaar overheeft. Want hij zou haar vaak moeten helpen met (naar de dokter...telefoonop nemen en nederlands leren praten en schrijven en noem maar op)
Je kan zeggen wat je wilt maar een marokkaanse vrouw uit marokko die hier komt en zich hier ontwikkeld wordt na een tijd precies hetzelfde als ons hier.
Waarom altijd die vooroordelen.
Al trouwen ze iemand uit china...het gaat maar om dat het hart van het meisje zuiver is en haar karakter.
Beslama :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.