Bekijk originele versie : Recordpoging in reuzenrad voor kankerbestrijding.
Recordpoging in reuzenrad geslaagd
Alle zes de deelnemers die drie dagen en nachten in een reuzenrad op Walibi World in Biddinghuizen zaten, hebben de recordpoging glansrijk gehaald.
72 uur draaien
Donderdag om 17:00 uur kwamen ze na 72 uur draaien heel opgewekt en blij uit het rad. Ze hadden het volgens een woordvoerder door het regenachtige en winderige weer wel erg zwaar gehad.
Geld
De zes kandidaten wilden met de recordpoging geld inzamelen voor KWF Kankerbestrijding. Hoeveel het record heeft opgebracht, is onbekend
Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/05_mei/25/binnenland/0525_1815_reuzenrad_record.xml
Recordpoging in reuzenrad geslaagd
Alle zes de deelnemers die drie dagen en nachten in een reuzenrad op Walibi World in Biddinghuizen zaten, hebben de recordpoging glansrijk gehaald.
72 uur draaien
Donderdag om 17:00 uur kwamen ze na 72 uur draaien heel opgewekt en blij uit het rad. Ze hadden het volgens een woordvoerder door het regenachtige en winderige weer wel erg zwaar gehad.
Geld
De zes kandidaten wilden met de recordpoging geld inzamelen voor KWF Kankerbestrijding. Hoeveel het record heeft opgebracht, is onbekend
Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/05_mei/25/binnenland/0525_1815_reuzenrad_record.xml
Goed initiatief. :goedzo:
Wat ben je fanatiek vanavond, is er wat. :D
Goed initiatief. :goedzo:
Wat ben je fanatiek vanavond, is er wat. :D
Er moeten zoveel mogelijk mensen mijn ondertiteling zien :D
ik wil die rubriek gemaakt krijgen :D
:nijn:
Er moeten zoveel mogelijk mensen mijn ondertiteling zien :D
ik wil die rubriek gemaakt krijgen :D
:nijn:
Ik hoop het, maar waarom duurt het zolang voor dat die toezegging er is, en vallen mijn topics over natuur daar dan ook weer onder, want eerlijk gezegt snap ik het nog steeds niet. :rolleyes:
Wat mag er dan onder wetenschap gepost worden, wat valt daar dan allemaal onder. :kweetnie:
nou, ik vind dat onder wetenschap alles valt dat niet direct met "nieuws" te maken heeft. Dus bijvoorbeeld als er een nieuwe berenpopulatie komt in Duitsland, dan is dat wetenschap. Maar ook zaken als een nieuw medicijn tegen kanker, of een nieuw ontdekte archeologische vondst. Ook zaken die gaan over de menselijke geest of over bijvoorbeeld internetgebruik, studies op het sociale vlak, studies over de ruimtevaart, nieuwe inzichten over dit of dat...
Maar dat is mijn invulling ervan.
Eerst en vooral moeten we een toezegging gedaan zien te krijgen en de invulling ervan hangt natuurlijk ook af van Beheer...
Oke ben nu wat wijzer, dank je wel Agmy. :sjans:
abdel_malik
26-05-2006, 00:27
wat ik niet begrijp, ze kunnen het geld toch ook overmaken zonder dat die mensen in het reuzenrad gaan zitten, naar mijn mening is dat een onzinnige bezigheid. In die tijd dat ze in het reuzenrad zaten hadden ze nuttige dingen kunnen doen. Dat er een voorwaarde wordt gesteld aan het verstrekken van dat geld vind ik op zich al getuigen van gierigheid maar dat zoiets nutteloos dan de voorwaarde is vind ik helemaal absurd. Mijn 2 centjes.
ps. en als je iets goeds wilt doen, doe het dan in het verborgene in plaats van voor de camera, ik krijg sterk de indruk dat het dit soort mensen alleen om hun reputatie te doen is.
wat ik niet begrijp, ze kunnen het geld toch ook overmaken zonder dat die mensen in het reuzenrad gaan zitten, naar mijn mening is dat een onzinnige bezigheid. In die tijd dat ze in het reuzenrad zaten hadden ze nuttige dingen kunnen doen. Dat er een voorwaarde wordt gesteld aan het verstrekken van dat geld vind ik op zich al getuigen van gierigheid maar dat zoiets nutteloos dan de voorwaarde is vind ik helemaal absurd. Mijn 2 centjes.
ps. en als je iets goeds wilt doen, doe het dan in het verborgene in plaats van voor de camera, ik krijg sterk de indruk dat het dit soort mensen alleen om hun reputatie te doen is.
Gewoon aandacht trekken voor het goede doel.
Elk rondje zal gesponsord voor het goede doel, dus hoe langer ze het vol houden, hoe beter voor het goede doel.
Zo'n actie levert meer op, als je met een collecte bus van deur naar deur gaat.
Het is voor het goede doel, dus elk initiatief die wat oplevert, is meegenomen.
Sierra_Savannah
26-05-2006, 00:40
Zo onzinnig is het niet hoor. Hoe meer aandacht ze krijgen, hoe meer geld.
Er word ook heel vaak collectes gehouden en geld word vaak overgemaakt zonder zulke acties, of gewoon anoniem. Maar door dit soort dingen te doen, komen er meer mensen op af, en word er dus ook meer gedoneerd.
Als het in het verborgene word gedaan, krijg je ook minder donaties. Ik denk niet dat het alleen om hun reputatie te doen is, ok het is natuurlijk heel leuk om een nieuw record te halen, maar ze deden het voor het goede doel, voor de Kankerbestrijding.
abdel_malik
26-05-2006, 01:36
Zo onzinnig is het niet hoor. Hoe meer aandacht ze krijgen, hoe meer geld.
Er word ook heel vaak collectes gehouden en geld word vaak overgemaakt zonder zulke acties, of gewoon anoniem. Maar door dit soort dingen te doen, komen er meer mensen op af, en word er dus ook meer gedoneerd.
Als het in het verborgene word gedaan, krijg je ook minder donaties. Ik denk niet dat het alleen om hun reputatie te doen is, ok het is natuurlijk heel leuk om een nieuw record te halen, maar ze deden het voor het goede doel, voor de Kankerbestrijding.
zo had ik het nog niet bekeken:goedzo:
Jaloezie, had jij er graag in willen zitten. :hihi:
http://www.sint-niklaas.be/images/toerisme/reuzenrad.jpg
Jij had kotsmisselijk geworden, geef het maar toe.
Hier het bewijs. :hihi:
http://www.kennislink.nl/upload/106314_962_1071571536744-braken.jpg
abdel_malik
26-05-2006, 01:59
dat ben ik niet op die foto, let's face it, ik ben een verfent aanhanger en tevens vaste klant van het toilet echter drink ik er niet uit. Wanneer ik naar het pretpark ga, bezoek ik attracties die werkelijk adrealineverwekkend zijn, waaronder de kantine en snackbar.
dat ben ik niet op die foto, let's face it, ik ben een verfent aanhanger en tevens vaste klant van het toilet echter drink ik er niet uit. Wanneer ik naar het pretpark ga, bezoek ik attracties die werkelijk adrealineverwekkend zijn, waaronder de kantine en snackbar.
Oke dan, ik dacht het maar idd ik ga ook voor de kantine en snackbar. :hihi:
abdel_malik
26-05-2006, 02:08
Oke dan, ik dacht het maar idd ik ga ook voor de kantine en snackbar. :hihi:
hmm, wat mis ik die frikandel speciaal toch, en een paar kaassoufflets met mayo, daarna in de supermanride en die paal van 50 meter hoog waar je een vrije val maakt. Ik ga deze vakantie insha allah weer eens naar six-flags, voor het eerst zonder school naar een pretpark.:D
hmm, wat mis ik die frikandel speciaal toch, en een paar kaassoufflets met mayo, daarna in de supermanride en die paal van 50 meter hoog waar je een vrije val maakt. Ik ga deze vakantie insha allah weer eens naar six-flags, voor het eerst zonder school naar een pretpark.:D
Is wel leuk daar hoor, ben er al een paar keer geweest de kids ziek en mams ging gewoon door, heerlijk genieten is dat.
Nee niet de kids, maar ik vind het echt een heel leuk uitje. :hihi:
abdel_malik
26-05-2006, 02:17
ik ben er een keer in elkaar geslagen als 13 jarige, door een groep van ongeveer 18 jarigen (nee niet 18 mensen die jarig waren hehe) dat was niet zo leuk, echt van die highschool bully's waren het, het prototype, de aanvoerder was een dikke pestkop met sproeten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.