Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen Praten Hier Over Trouwen

Pagina's : [1] 2

NOURD1N
31-05-2003, 23:13

MENSEN PRATEN HIER OVER TROUWEN MAAR WETEN JULIE HET NOG STEEDS NIET TROUWEN = ROUWEN ;)

Guadaloupe
31-05-2003, 23:16
Origineel gepost door NOURD1N MENSEN PRATEN HIER OVER TROUWEN MAAR WETEN JULIE HET NOG STEEDS NIET TROUWEN = ROUWEN ;) rouwen doen we allemaal, of we nou trouwe of nie

samiratjee
31-05-2003, 23:17
Trouwen...betekend dat je eindelijk bij je mannetje kan zijn :love: En nu eerst eentje zoeken:(

tonk
31-05-2003, 23:19
Origineel gepost door NOURD1N MENSEN PRATEN HIER OVER TROUWEN MAAR WETEN JULIE HET NOG STEEDS NIET TROUWEN = ROUWEN ;) O, dus daarom ben ik single! Eindelijk weet ik het. ;)

NOURD1N
31-05-2003, 23:28

Origineel gepost door tonk O, dus daarom ben ik single! Eindelijk weet ik het. ;) TONK DIE NAAM VAN JOU KLINKT WEL BEETJE RAAR IN MN OREN :confused: :confused: HOE KOM ER OP EIGLIJK :confused:

tonk
31-05-2003, 23:41
Origineel gepost door NOURD1N TONK DIE NAAM VAN JOU KLINKT WEL BEETJE RAAR IN MN OREN :confused: :confused: HOE KOM ER OP EIGLIJK :confused: Heel saai eigenlijk en het is nauwelijks een nick te noemen ook: ik heet Tonke, wat de meesten afkorten tot Tonk. (Ik ben dus Hollandse.) :zwaai:

Dua
31-05-2003, 23:49
En op die avatar ben jij dat ook? gewoon even nieuwschierig :)

NOURD1N
01-06-2003, 00:02
Origineel gepost door tonk Heel saai eigenlijk en het is nauwelijks een nick te noemen ook: ik heet Tonke, wat de meesten afkorten tot Tonk. (Ik ben dus Hollandse.) :zwaai: OK TNX VOOR DE UITLEG :zwaai:

Meryam20
01-06-2003, 00:03
Origineel gepost door NOURD1N MENSEN PRATEN HIER OVER TROUWEN MAAR WETEN JULIE HET NOG STEEDS NIET TROUWEN = ROUWEN ;) trouwen hoeft niet altijd rouwen zijn!!! Er zijn heel wat mensen gelukkig getrouwd. Het zou je geweldigste tijd van je leven moeten zijn!!! Weten dat je de rest van je leven bij de enige bent waarvan je ziels veel van houdt lijkt me geweldig!!! Dus nee het hoeft zeker niet rouwen te zijn!!!

NOURD1N
01-06-2003, 00:22
Origineel gepost door Meryam20 trouwen hoeft niet altijd rouwen zijn!!! Er zijn heel wat mensen gelukkig getrouwd. Het zou je geweldigste tijd van je leven moeten zijn!!! Weten dat je de rest van je leven bij de enige bent waarvan je ziels veel van houdt lijkt me geweldig!!! Dus nee het hoeft zeker niet rouwen te zijn!!! AAAH WAT LIEF IK WIL TROUWEN :Iluvu: MAAR KHEB MN SCHATJE NOG NIET GEVONDEN :( VRAAG ME AF ZOU ZEI OOK OP ZOEK ZIJN NAAR MIJ :o

Meryam20
01-06-2003, 00:28
Origineel gepost door NOURD1N AAAH WAT LIEF IK WIL TROUWEN :Iluvu: MAAR KHEB MN SCHATJE NOG NIET GEVONDEN :( VRAAG ME AF ZOU ZEI OOK OP ZOEK ZIJN NAAR MIJ :o ik denk dat iedereen wel een beetje loopt te zoeken!!!! Ze zeggen niet voor niks wie zoekt zal vinden!!! :D

jazia
02-06-2003, 17:00
Origineel gepost door NOURD1N MENSEN PRATEN HIER OVER TROUWEN MAAR WETEN JULIE HET NOG STEEDS NIET TROUWEN = ROUWEN ;) bij jou misschien!

TechLanX
02-06-2003, 17:12
Origineel gepost door NOURD1N MAAR KHEB MN SCHATJE NOG NIET GEVONDEN :( VRAAG ME AF ZOU ZEI OOK OP ZOEK ZIJN NAAR MIJ :o nee,hoogstwaarschijnlijk niet

NOURD1N
02-06-2003, 17:27
Origineel gepost door TechLanX nee,hoogstwaarschijnlijk niet egt wel mn schat je iz op soek naar mij en ik ook naar haar alleen kmoet haar nog vinden ;) dan ben ik happy :Iluvu:

Meryam20
02-06-2003, 19:22

Origineel gepost door NOURD1N egt wel mn schat je iz op soek naar mij en ik ook naar haar alleen kmoet haar nog vinden ;) dan ben ik happy :Iluvu: Je bent verdwaald dus je komt haar wat later tegen!!!! :D

Pagina's : [1] 2