Bekijk originele versie : Mensen Praten Hier Over Trouwen
MENSEN PRATEN HIER OVER TROUWEN MAAR WETEN JULIE HET NOG STEEDS NIET
TROUWEN = ROUWEN ;)
Guadaloupe
31-05-2003, 23:16
Origineel gepost door NOURD1N
TROUWEN = ROUWEN ;)
rouwen doen we allemaal, of we nou trouwe of nie
samiratjee
31-05-2003, 23:17
Trouwen...betekend dat je eindelijk bij je mannetje kan zijn :love:
En nu eerst eentje zoeken:(
TROUWEN = ROUWEN ;)
O, dus daarom ben ik single! Eindelijk weet ik het. ;)
Origineel gepost door tonk
O, dus daarom ben ik single! Eindelijk weet ik het. ;)
TONK DIE NAAM VAN JOU KLINKT WEL BEETJE RAAR IN MN OREN :confused: :confused: HOE KOM ER OP EIGLIJK :confused:
TONK DIE NAAM VAN JOU KLINKT WEL BEETJE RAAR IN MN OREN :confused: :confused: HOE KOM ER OP EIGLIJK :confused:
Heel saai eigenlijk en het is nauwelijks een nick te noemen ook: ik heet Tonke, wat de meesten afkorten tot Tonk. (Ik ben dus Hollandse.) :zwaai:
En op die avatar ben jij dat ook? gewoon even nieuwschierig :)
Origineel gepost door tonk
Heel saai eigenlijk en het is nauwelijks een nick te noemen ook: ik heet Tonke, wat de meesten afkorten tot Tonk. (Ik ben dus Hollandse.) :zwaai:
OK TNX VOOR DE UITLEG :zwaai:
Meryam20
01-06-2003, 00:03
TROUWEN = ROUWEN ;)
trouwen hoeft niet altijd rouwen zijn!!! Er zijn heel wat mensen gelukkig getrouwd. Het zou je geweldigste tijd van je leven moeten zijn!!! Weten dat je de rest van je leven bij de enige bent waarvan je ziels veel van houdt lijkt me geweldig!!! Dus nee het hoeft zeker niet rouwen te zijn!!!
Origineel gepost door Meryam20
trouwen hoeft niet altijd rouwen zijn!!! Er zijn heel wat mensen gelukkig getrouwd. Het zou je geweldigste tijd van je leven moeten zijn!!! Weten dat je de rest van je leven bij de enige bent waarvan je ziels veel van houdt lijkt me geweldig!!! Dus nee het hoeft zeker niet rouwen te zijn!!!
AAAH WAT LIEF IK WIL TROUWEN :Iluvu: MAAR KHEB MN SCHATJE NOG NIET GEVONDEN :( VRAAG ME AF ZOU ZEI OOK OP ZOEK ZIJN NAAR MIJ :o
Meryam20
01-06-2003, 00:28
AAAH WAT LIEF IK WIL TROUWEN :Iluvu: MAAR KHEB MN SCHATJE NOG NIET GEVONDEN :( VRAAG ME AF ZOU ZEI OOK OP ZOEK ZIJN NAAR MIJ :o
ik denk dat iedereen wel een beetje loopt te zoeken!!!! Ze zeggen niet voor niks wie zoekt zal vinden!!! :D
TROUWEN = ROUWEN ;)
bij jou misschien!
TechLanX
02-06-2003, 17:12
MAAR KHEB MN SCHATJE NOG NIET GEVONDEN :( VRAAG ME AF ZOU ZEI OOK OP ZOEK ZIJN NAAR MIJ :o
nee,hoogstwaarschijnlijk niet
Origineel gepost door TechLanX
nee,hoogstwaarschijnlijk niet
egt wel mn schat je iz op soek naar mij en ik ook naar haar alleen kmoet haar nog vinden ;) dan ben ik happy :Iluvu:
Meryam20
02-06-2003, 19:22
egt wel mn schat je iz op soek naar mij en ik ook naar haar alleen kmoet haar nog vinden ;) dan ben ik happy :Iluvu:
Je bent verdwaald dus je komt haar wat later tegen!!!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.