Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zomercursus

Guadaloupe
31-05-2003, 23:13

zal er vast nie zijn, maar als k in Maroc ben dan zou k best wel ff een spoedcursus willen nemen. Dit om mijn arabisch...geen darizja....maar arabisch te leren verstaan en spreken en schrijven en lezen!!! Dus als er iemand wat weet, meld het me graag Dank u ow, het maakt nie uit waar in maroc :D

Guadaloupe
31-05-2003, 23:44
tawa7ied???

Endless
31-05-2003, 23:45
Mensen worden leergierig..:D..

Guadaloupe
31-05-2003, 23:48
jaaah man...je weet....i'll do anything NOT to stay in Tetwan :D tripje naar ouerzazate en casa heb k afgelast...dat komt later wel inshaAllah

Endless
31-05-2003, 23:50

..:D.. Oeff moet je voorstellen een hele vakantie in Tetouan..Sanja de remel..oeff..:D.. hell no been there..:( Kom naar Kaa Asras..:bril:

Guadaloupe
31-05-2003, 23:54
Origineel gepost door SarahCi ..:D.. Oeff moet je voorstellen een hele vakantie in Tetouan..Sanja de remel..oeff..:D.. hell no been there..:( Kom naar Kaa Asras..:bril: bghiti garazjli la3qal ofzo??? wat moet k daaroooo :maf: gesellig berg beklimme, mafferd t wordt denk k weer Rinkoen dit jaar....schande als ik al die mensen weer zie die k zou schrijven :hihi: Ali :D Hicham :D

Endless
31-05-2003, 23:58
Origineel gepost door Guadaloupe bghiti garazjli la3qal ofzo??? wat moet k daaroooo :maf: gesellig berg beklimme, mafferd t wordt denk k weer Rinkoen dit jaar....schande als ik al die mensen weer zie die k zou schrijven :hihi: Ali :D Hicham :D :hihi: Stito.. :D Ewa a dooie ik hoorde van Sundous dat jullie daar huis zouden gaan huren..met Abdel..kifesh :confused: Haha,weet je nog Lt die kenteken..wejow fdieha.. :D :D

Guadaloupe
01-06-2003, 00:03
Origineel gepost door SarahCi :hihi: Stito.. :D Ewa a dooie ik hoorde van Sundous dat jullie daar huis zouden gaan huren..met Abdel..kifesh :confused: Haha,weet je nog Lt die kenteken..wejow fdieha.. :D :D ja man.. :eek: waattteee....neeeeeeeeej man...safi, woulah ma k wil dan nog gaan!!!!! ze vertelle me ook niets man...shitttt Hoe kom je aan lt??? het was tj...:hihi: gekkigheid :jammer:

Endless
01-06-2003, 00:05
Origineel gepost door Guadaloupe ja man.. :eek: waattteee....neeeeeeeeej man...safi, woulah ma k wil dan nog gaan!!!!! ze vertelle me ook niets man...shitttt Hoe kom je aan lt??? het was tj...:hihi: gekkigheid :jammer: Ohhh ja tj haha..:hihi: En er was er nog 1 in Wed Low..:D

Guadaloupe
01-06-2003, 00:09
Origineel gepost door SarahCi Ohhh ja tj haha..:hihi: En er was er nog 1 in Wed Low..:D ja die sprak k laatst nog :hihi: hij is steward tegenwoordig :D

Endless
01-06-2003, 00:15
Origineel gepost door Guadaloupe ja die sprak k laatst nog :hihi: hij is steward tegenwoordig :D :eek: Haha dat meen je niet.. Hoe zag ie eruit?..:bril:..:D..

Guadaloupe
01-06-2003, 00:17
Origineel gepost door SarahCi :eek: Haha dat meen je niet.. Hoe zag ie eruit?..:bril:..:D.. weet k veel....t was telefonisch, k heb hem een jaar ofzo nie gezien...je weet....wat in de zomer gebeurd, verwaterd altijd ;)

Endless
01-06-2003, 00:25
Origineel gepost door Guadaloupe weet k veel....t was telefonisch, k heb hem een jaar ofzo nie gezien...je weet....wat in de zomer gebeurd, verwaterd altijd ;) Oh telefonisch..zeg dat dan..:D Ff tjekke.. :)