Bekijk originele versie : Appeldieet
Ladyx1983
25-05-2006, 20:41
Appeldieet
Het appeldieet is een nieuw dieet dat in de Verenigde Staten in korte tijd erg populair is geworden. Bij het appeldieet gaat het niet om het eten van appels omdat ze gezond zijn, maar om het kwijtraken van ongezonde vetlagen en het sterker worden en het behouden van spieren. Het basisprincipe is dat je voor elke maaltijd een appel eet. Dit vermindert je hongergevoel waardoor je minder van de maaltijd zult eten. Daarnaast zorgen de appels voor een goede balans van de insulinespiegel (suikerspiegel). Hierdoor krijg je geen zin meer in zoete snacks of chips. Na verloop van tijd verlang je zelfs naar je "appel-shot".
Mensen die het dieet volgde getuigen dat ze zich veel beter voelden, zaten opeens boordevol energie, stopten met roken en begonnen te sporten. Het appeldieet bestaat uit verschillende maaltijden die je spieren voeden en niet je vet waardoor je insulinespiegel stabiel blijft. Dit is noodzakelijk om je lichaam vet te doen verbranden. Die balans zorgt er ook voor dat je je eetlust onder controle kunt houden en zodat je minder in verleiding komt om ongezond te eten of om tussendoor te eten.
http://www.inart.psu.edu/homepage/images/green_apple_01.jpg
Sammetje1
25-05-2006, 20:46
Lijkt me wel gezonder dan de meeste dieten die er nu zijn..
Na verloop van tijd verlang je zelfs naar je "appel-shot".
Alleen raak je er verslaafd aan..? :maf:
Ladyx1983
25-05-2006, 20:48
Lijkt me wel gezonder dan de meeste dieten die er nu zijn..
Alleen raak je er verslaafd aan..? :maf:
ja dit lijkt me zeker gezonder! haha appel shot nou verslaafd worden aan appels is zo erg nog niet. Maar ze bedoelen er mee dat je ipv snakt naar een reep chocola, dat je nu snakt naar een appel.
aaliyah88
25-05-2006, 21:10
in deze dieet hoef je tenminste niet telkens te denken van owh jah dit moet ik eten dat moet ik eten
wel een makkelijke manier om te dieten alleen niet vergete een appel telkens bij de hand te hebben voordat je gaat eten
ga het zelf proberen
ik heb altijd na schooltijd zo´n zin in koek enal met thee of koffie de bij en dan die koek in die thee of koffie dippen zo heerlijk na dat ik me vol gegeten heb voel ik me altijd schuldig dat zou wel een goeie manier zijn om minder koek te smullen ik begin er morge mee als ik resultaat heb zowie zo heb ik, dat dan als ik het zo bekijk geef ik het wel door
beslama
SafiaMeknasia
04-06-2006, 22:08
Hoveel val je dr van af in hoeveel tijd?
Ladyx1983
04-06-2006, 22:12
Hoveel val je dr van af in hoeveel tijd?
allahua3lam, dat is voor elk lichaam anders
SafiaMeknasia
04-06-2006, 22:14
allahua3lam, dat is voor elk lichaam anders
hmm weetje ook niet hoveel
gemiddel zeg maar
tussen de ... ??
Ladyx1983
04-06-2006, 22:18
Ik zelf denk tussen de 2 killo per week??
Want je lichaam verlangt niet meer naar suiker/zoet, en dat is de grote boos doener!
Ik heb dit kunnen vinden
Mensen die het dieet volgde getuigen dat ze zich veel beter voelden, zaten opeens boordevol energie, stopten met roken en begonnen te sporten. Het appeldieet bestaat uit verschillende maaltijden die je spieren voeden en niet je vet waardoor je insulinespiegel stabiel blijft. Dit is noodzakelijk om je lichaam vet te doen verbranden. Die balans zorgt er ook voor dat je je eetlust onder controle kunt houden en zodat je minder in verleiding komt om ongezond te eten of om tussendoor te eten.
SafiaMeknasia
04-06-2006, 22:21
hmmm interresant dit moet ik na zomer uitesten :)
Ladyx1983
04-06-2006, 22:24
hmmm interresant dit moet ik na zomer uitesten :)
en ook nog 's gezond :goedzo:
SafiaMeknasia
04-06-2006, 22:32
en ook nog 's gezond :goedzo:
precies en ook nog us lkkr:D appel;s hmm
Hmmm een appeltje lust ik wel :D
jasmina :zwaai:
jeblia021
12-06-2006, 14:48
hoe gaat het dieet in zn werk dan??
mocrokaasje
12-07-2006, 13:07
Is de moeite zeker waard man altyd v0or een maaltyd een appel eten:D
IK ga het zker Proberen:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.