Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames ik denk dat ik verliefd word..

Pagina's : [1] 2

LZN
31-05-2003, 22:20

En ik maar denken dat ik een oude vrijster word , hij was al die tijd zo dichtbij.. :koppel: Hij voldoet aan al mijn eisen! :Iluvu: hij is zo lief en eerlijk, heeft me zn hele hebben en houden verteld en geeft mij alle tijd om in openheid met hem te praten, niets is geforceerd :love2: dit meisje is vrolijk :staart: ik hoop niet dat ik de enige ben die in deze mooie lentedagen zoiets mag meemaken. :love: wie van jullie wil zn vreugde ook met me delen..

fatiha85
31-05-2003, 22:23
ik niet!! :huil: Ik heb niemand, ben nog vrijgezel!! :huil: Iemand??????? :hihi: nou ben heeeeeeel blij voor je!! :zwaai:

Sfenza
31-05-2003, 22:24
Toppie,maak er wat van....en Ik ben gelukkig nog single...heerlijk is dat.

Sfenza
31-05-2003, 22:26
Vlinders in je buik jek?grijp hem...met bijde armen en laat hem niet gaan

Sfenza
31-05-2003, 22:33

aha oke het zijn nu nog rupsjes en dan later worden het vlindertjes

Teaser
31-05-2003, 22:38
Nu nog zijn moeder inpakken en je bent binnen.

Shahinez
31-05-2003, 22:41
Jawel meid,die zijn er ... heb net iemand ontmoet ... het gaat OVERDREVEN GOED,hij denkt zoals ik denk,hij zegt dingens dat ik ook wil zeggen ... hij heeft dezelfde interesses,heeft evenveel gevoel voor humor als ik ,is sweet héél sweet,maar weet hoe hij met zijn sweetnes moet omgaan ... hij blijft nog steeds man... Wat ik haat aan jongens is ,eens ze verliefd zijn ... ze te veel aan je plakken,en je telkens zeggen hoe mooi en fantastisch je bent .. allemaal leuk maar BE A MAN BOY... er moet wat mannelijkheid in hem blijven,love that macho gedoe Maar elmohim ik wens je het allerbeste toe meid,omdat ik het ook voor mezelf wens ... Dus alsje met hem trouwt,laat het ons weten hé Kusjes

Mi_Eya
31-05-2003, 22:45
Ja ik ben verliefd... :Iluvu: I feeeeeeel goodddd te te te te te te te :D :zwaai:

Shahinez
31-05-2003, 22:51
Nee zinna, het gaat zo ... ik ga je heel eerlijk beantwoorden,ik had hem al wat langer op mijn msn ..; maar je kent dat systeem je praat niet zo gemakkelijk met mensen die je niet ECHT kent ... een week of 2 geleden klikte hij me aan en zo zaten we dan UREN NACHTEN DAGEN te praten ... wij sliepen nooit, we hebben een record verbroken .. we hebben ooit eens tot 7.30 in de morgen zitten te praten .. een half uur derna moest ik in de les zijn??? WAJAAW ik werd uitgeput door hem echt waar,hij ging ook met een zwaar hoofd naar school, het ergste van al,hij zit in zijn laatste jaar en ik weet dat het moeilijk is voor hem,dus probeer ik ff afstand te nemen,maar het lukt ons niet Ik heb hem nog niet ECHT ontmoet,heb hem al wel op foto's gezien, en op webcam enzo en al gesproken, het is niet dat ik niet weet hoe hij eruit ziet of hoe hij klinkt,ik weet meer dan genoeg ... Nu nog 'le moment suprême" ...

Shahinez
31-05-2003, 23:08
JAH JAH tuurlijk zinna,ik neem mijn tijd en we zien wel hé.hij lijkt me een toffe en aangename jongen ... we zullen wel zien wat Allah (swt) voor ons in petto heeft ... als het elmoktab is,dan komt alles wel op zijn pootjes terecht,zoniet .. mohim zou spijtig zijn ... but life is hard and life DOES go on

Ladyx1983
31-05-2003, 23:18
succes meid geniet van de butterfly's in je buik ze laten mij ook niet met rust ik ben ook sow sow sow erg in love wat een geluk heb ik met zo een sweetnes boy :D :Iluvu:

Lady_moi
01-06-2003, 19:17
Ik ben altijd verliefd :verliefd:

Lady_moi
01-06-2003, 19:24
Op cheb mami al bijna een jaar hij is echt zo lief :Iluvu: Wist je dat nu maar :Iluvu: Hij is van belgie :stout:

Lady_moi
01-06-2003, 19:40
Origineel gepost door kofferbakmoord hij is al getrouwd met een Marokkaanse dame uit Rotterdam..wist je dat? :confused: Over wie heb je het? :confused:

Lady_moi
01-06-2003, 19:45

Origineel gepost door kofferbakmoord Cheb Mami :D Oh ja dat wist ik :D Maar ik ben verliefd op zijn dubbelganger :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

Pagina's : [1] 2