Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Draag jij make-up in marokko??

Pagina's : [1] 2 3

paleisje
25-05-2006, 16:36

En hoe doe je het met mascara??? plakt dat niet aan je onderste wimpers? wat smeer je allemaal op?

verdwaalde
25-05-2006, 16:41
En hoe doe je het met mascara??? plakt dat niet aan je onderste wimpers? wat smeer je allemaal op? ik doe alleen mascara op (soms) in marokko lijk ik automatisch heel mooi :hihi: :o

rabatia-ikram
25-05-2006, 16:47
ik doe alleen mascara en wat lip gloss soms een beetje oog schaduw

MaroccanDiamond
25-05-2006, 16:50
In Marokko draag ik alleen in de avond als ik de de deur uitga mascara, glossje en af en toe oogschaduw en soms doe ik helemaal niks op....

Brokensmile
25-05-2006, 16:51

mascara en een glosje.. en gewoon mn dagelijkse creme...

.Tament.
25-05-2006, 17:09
In Marokko draag ik alleen in de avond als ik de de deur uitga mascara, glossje en af en toe oogschaduw en soms doe ik helemaal niks op.... Je hebt mijn avater gestolen:kwaad: Dief:stomp:

MaroccanDiamond
25-05-2006, 17:11
Je hebt mijn avater gestolen:kwaad: Dief:stomp: hahah wullah echt niet ik ging via google heb diamant getypt en kreeg die wullah heb em echt niet van jou... maar ik ga em nu veranderen anders hebben we 2 dezelfde.... -xxx-

Arab_Bella
25-05-2006, 17:28
Ik smeer eerst zn creme op die me niet laat zweten. op mn gezicht (anti-transpiratie bij de kruidvat verkrijgbaar voor ongveer 5euro) en die gebruik ik ook voor mn oksels dan zweet je zeker 1hele dag niet. En dan sun-block... en mascara en eyeliner... En cherry labello...:) make-up doe ik alleen savonds voor de duidelijkheid. Overdag loop ik met een zonnebril op:)

paleisje
25-05-2006, 17:29
ik lees dat jullie wel mascara smeren....maar plakt dat niet op je onderste wimpers? door het warmte?? Lipgloss vind ik altijd glanzen in de zon, schaam me dood als die mensen mijn daar aanstaren hihihi..

Arab_Bella
25-05-2006, 17:39
Ik doe alleen op mijn bovenwimpers....

MaroccanDiamond
25-05-2006, 17:43
ik lees dat jullie wel mascara smeren....maar plakt dat niet op je onderste wimpers? door het warmte?? Lipgloss vind ik altijd glanzen in de zon, schaam me dood als die mensen mijn daar aanstaren hihihi.. Nee het plakt helemaal niet maar ik doe het ook alleen in de avond op -xxx-

gelderse
25-05-2006, 17:44
Ik gebruik nooit make-up behalve k7ol. Als ik Marokko ben smeer ik mijn gezicht wel in met sunblock.

zuivelzacht
25-05-2006, 17:46
Ik smeer eerst zn creme op die me niet laat zweten. op mn gezicht (anti-transpiratie bij de kruidvat verkrijgbaar voor ongveer 5euro) en die gebruik ik ook voor mn oksels dan zweet je zeker 1hele dag niet. En dan sun-block... en mascara en eyeliner... En cherry labello...:) make-up doe ik alleen savonds voor de duidelijkheid. Overdag loop ik met een zonnebril op:) en dan zweet je dus ook echt niet :eek: ook als je geen deo gebruikt :eek:

paleisje
25-05-2006, 17:46
Ik smeer eerst zn creme op die me niet laat zweten. op mn gezicht (anti-transpiratie bij de kruidvat verkrijgbaar voor ongveer 5euro) en die gebruik ik ook voor mn oksels dan zweet je zeker 1hele dag niet. En dan sun-block... en mascara en eyeliner... En cherry labello...:) make-up doe ik alleen savonds voor de duidelijkheid. Overdag loop ik met een zonnebril op:) Hoe heet die creme (anti-Transpiratie? Is ie goed voor je gezicht en je oksels??? Wat is een Sun-Block?

Arab_Bella
25-05-2006, 17:59

Ik gebruik die anti-tranpiratie creme vooral voor feesten dan zweer je niet op je gezicht... en loopt alles niet uit:) Mijn zus spuit om het uur deo op en ik 1keer smeren en klaar is aisha;) Sun-block is een creme die je huid beschermd van UV straling waardoor je niet bruin word. Ik heb er een die ook pigmentvlekken en rimpels vervaagd, verminderd en tegen gaat.

Pagina's : [1] 2 3