Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kroesje

7eloua
31-05-2003, 21:14

Dit zijn uitspraken van Kroesje..het buurmeisje van Loesje (dus niet zelfverzonnen, so don´t shoot me :D ) beetje lang, maar ja....enjoy :maf: als ik jouw taal spreek kom je dan naast me wonen? --------------------------------- wil diegene die mijn land geplunderd heeft ook mijn staatsschuld even aflossen? --------------------------------------------- preventieve controle kansarme selectie -------------------------- achterstandsbuurt je bedoelt die buurt waar iedereen samen leeft? --------------------------------------------------------- SLAVERNIJ pas twee bejaarden geleden.. ---------------------------------------- P(L)EACE ------------------- hoe kan ik me veilig voelen als iedereen zegt dat ik bang moet zijn? ------------------------------------------------ economische vluchtelingen dat zijn mensen die hun kapitaal op buitenlandse rekeningen zetten -------------------------------------------------------------------------------- is je dochter lesbisch ik vond haar altijd al meer op je man lijken ---------------------------------------------------- als heteroseksualiteit wordt aangeleerd moet het onderwijs dan geen keuzevakken bieden? --------------------------------------------------- als dieren rechten hebben wanneer krijgen ze die dan? ---------------------------------------- er zijn geen drempels in onze wijk --------------------------------------------- etnische zuivering begint bij de kinderopvang ----------------------------------- 0 jaar ..goh buuf gefeliciteerd met de geboorte van je dochter 5 jaar ..donkere kindjes zijn zo mooi 10 jaar ..tjonge wat is ze slim 15 jaar ..dus ze wil de politiek in 20 jaar ..ze is wel een studiebol zeg 25 jaar ..kan ze haar eigen land niet helpen opbouwen? ----------------------------------------------------------------------

7eloua
31-05-2003, 21:15
sorry er is niemand thuis mijn man is net weg -------------------------------- als ik geweten had dat de uitkeringen zo laag waren was ik nooit naar Nederland gekomen -------------------------------------------------------------------- door de grote opRUIMING zijn er tijdelijk geen dieren meer leverbaar ------------------------------------- concentratiescholen wensen u een witte vlucht ----------------------------------- even Stevie Wonder can see we are not free ---------------------------------------- NEKAANNEKRACE Nederland toch eerder een regering dan Irak ----------------------------- als de dood ons tot gelijken maakt kan het leven ons dan niet een handleiding geven? ---------------------------------------------------------------- iedere vijand is een vriend te weinig ----------------------------------------------- ik probeerde te falen en ik ben geslaagd ------------------------------ de dag zal nooit van de nacht geloven dat er sterren bestaan -------------------------------------------------------------------------

praatjes
31-05-2003, 21:19
Mooi echt mooi ze moeten jou belonen. Ik meen het echt.

7eloua
31-05-2003, 21:21
Origineel gepost door praatjes Mooi echt mooi ze moeten jou belonen. Ik meen het echt. 'ze' moeten mij belonen? :confused: Leuk dat je het mooi vind, maar het is alleen knippen en plakken geweest hoor :D Het is nieuw, naast Loesje is er nu ook Kroesje...jaaaaah wist je niet he :maf: :hihi:

Lady_moi
31-05-2003, 21:23

wie is loesje wie is kroesje

7eloua
31-05-2003, 21:35
Origineel gepost door lady_moi wie is loesje wie is kroesje wil je weten wie Loesje is? et voila: www.loesje.nl :)

praatjes
31-05-2003, 21:39
O die loesje, dat is werkelijk de grootste gek die ons vermaakt in Utrecht

7eloua
31-05-2003, 21:42
Origineel gepost door praatjes O die loesje, dat is werkelijk de grootste gek die ons vermaakt in Utrecht :maf: beetje te veel na3na3 thee op? :hihi:

gooja
31-05-2003, 22:12
Origineel gepost door 7eloua :maf: beetje te veel na3na3 thee op? :hihi: A marokkaan....leef jij nog? Ik hoop dat je nog de weg terug naar school kan vinden :D