Bekijk originele versie : Je eigen kinderen slaan
Moslima79
25-05-2006, 13:22
Salaam wa aleikoem
Op een ander topic hebben we het over kinderen straffen, maar
ik vraag mij eigenlijk af wie van de moeders slaat/of geeft een tik aan haar kind of kinderen bij slecht gedrag.
Aan de ene kant vind ik een tik geven eigenlijk echt uit den boze, maar soms
kom ik met kinderen in aanraking die zich zo misdragen dat mijn eigen handen jeuken dan op dat moment.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
badparel
25-05-2006, 13:24
Echt slaan doe ik niet,dat doe ik wel met mn blik op dat moment :hihi:
Af en toe een tik vind ik wel moeten kunnen,soms hebben ze die gewoon nodig :)
rbattiiaa
Hay schat hoe ist? :kus:
ik begrijp wat je bedoelt, ik ben harstikke tegen geweld ook al is het een kleine tik maar ik heb idd ook wel eens dat ik kndr tegen kom die je het bloed onder de nagels vandaan halen dan is het moeilijk om je in te houden :maf2:
oem_mujahid2
Ik tik mijn zoontje van 1jr op de vingers, als hij dingen pakt die hij niet mag en ik heb gezegd NEEE en hij blijft het doen krijgt ie een tik op zijn handje, daarna doet ie het niet meer, en is een blik of een nee mag niet genoeg.
Maar echt slaan dat zal ik niet gauw doen, tikjes vind ik niks mis mee.
badparel
25-05-2006, 13:26
ik begrijp wat je bedoelt, ik ben harstikke tegen geweld ook al is het een kleine tik maar ik heb idd ook wel eens dat ik kndr tegen kom die je het bloed onder de nagels vandaan halen dan is het moeilijk om je in te houden :maf2:
Tbarkellah wat een snoepje op je avatar :love:
Moslima79
25-05-2006, 13:26
Goed lieverd, met jou:kus:
Vooral in onze oude buurt zeker hahahhaha.
oohhhw ik heb wel eens geslagen hoor...mijn god soms kunnen die kids je de bloed onder de nagels vandaan halen...
Moslima79
25-05-2006, 13:29
Ik tik mijn zoontje van 1jr op de vingers, als hij dingen pakt die hij niet mag en ik heb gezegd NEEE en hij blijft het doen krijgt ie een tik op zijn handje, daarna doet ie het niet meer, en is een blik of een nee mag niet genoeg.
Maar echt slaan dat zal ik niet gauw doen, tikjes vind ik niks mis mee.
Het is dan wel goed als hij dan wel luisterd, ik ken ook iemand en die slaat de kinderen echt.
En dan heb ik het over haren trekken bij de dochters en met schoenen slaan en zo, maar die kinderen luisteren dan alsnog niet.
Die blijven dan opstandig doen:jammer:
Moslima79
25-05-2006, 13:29
oohhhw ik heb wel eens geslagen hoor...mijn god soms kunnen die kids je de bloed onder de nagels vandaan halen...
:hihi: Wie had je dan toen geslagen?
tatouania_025
25-05-2006, 13:31
Die tikken hebben de kinderen gewoon nodig soms want kinderen kunnen je soms behoorlijk kwaad maken. Ik schreeuw altijd en achteraf heb ik er spijt van dan vind ik mezelf echt een rotmoeder.
we hebben 5 kleinkinderen....van 9 8 5 5 en bijan 2
de oudste 2 ....zoooo zielig...habibi....maar het zijn gewoon ratten en als nix helpt jallah schop onder de kont;)
saadia29
25-05-2006, 13:49
Ben er zeker niet trots op, maar echt uit wanhoop geef ik ze weleens een schop onder de kont, of ik grijp ze bij hun arm :kwaad:
Niet denken dat ik ze aan het rammen ben, maar als het niet anders kan, dan breekt nood wet (althans bij mij wel).
saadia29
25-05-2006, 13:51
we hebben 5 kleinkinderen....van 9 8 5 5 en bijan 2
de oudste 2 ....zoooo zielig...habibi....maar het zijn gewoon ratten en als nix helpt jallah schop onder de kont;)
Ik had jouw schop onder de kont nog niet gelezen :hihi: Dat is ook mijn zwakke punt 'geweld'. Aan de andere kant je kan ze daarmee geen letsel bezorgen, tis 'enkel' een tik op de billen, maar dan met de voet :o
saadia29
25-05-2006, 13:53
Die tikken hebben de kinderen gewoon nodig soms want kinderen kunnen je soms behoorlijk kwaad maken. Ik schreeuw altijd en achteraf heb ik er spijt van dan vind ik mezelf echt een rotmoeder.
Dat van die rotmoeder komt me bekend voor, maar soms kan je gewoon echt niet anders, je handen vol, ze weten dat het een zwak moment is dan halen ze de gemeenste en zwaartste streken uit :kwaad:
Iwa dan mag ie (voornamelijk mijn zoontje) rekenen op een 'trap'.
ewa,z e krijgen er echt geen psychische problemen door, heb ook vaak genoeg klappen gehad en met mij is het ook goed gekomen :hihi:
wat moet je anders doen, vooral als je buiten bent met hen en ze gaan rollen op de grond....? je kunt ze niet op de trap zetten etc en als je wegloopt gaan ze nog harder gillen...ik knijp ze dan stiekum in de arm of aan het oor e fluister als je bek nu niet dicht houdt ga ik je voor al deze mensen slaan :hihi: dan zijn ze wel stil
echt ik ben echt geen tiran, maar soms :boos:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.