Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De nationale drank

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
31-05-2003, 20:35

De nationale drank van Marokko is een glasje Muntthee. Maar ik merk dat veel Marokkanen geen muntthee drinken, ze vinden het niet lekker. Sommige van die doelgroep drinken graag de Nationale drank van Rusland. De nationale drank van Rusland is Vodka. Wanneer iemand geen muntthee lust of hij weet niet hoe hij het moet zetten dan is hij fammilie van de apensoort. Geloof me, het is echt waar! Vraag het anders aan je vader die weet het vast wel.

toufik_bs
31-05-2003, 20:38
Na3na3 ethei :p

praatjes
31-05-2003, 21:26
Ik ga zometeen een glasje Muntthee maken en dan ga ik er alleen van genieten.

Mazlout
31-05-2003, 21:29
ik hou van marokkaanse thee! maar... hoe raar het ook klinkt: niet wanneer er ne3ne3 in zit, alleen ne3ne3loze thee vind ik lekker... heerlijk zelfs!

praatjes
31-05-2003, 21:33

Origineel gepost door Mazlout ik hou van marokkaanse thee! maar... hoe raar het ook klinkt: niet wanneer er ne3ne3 in zit, alleen ne3ne3loze thee vind ik lekker... heerlijk zelfs! Dan ben jij Fammilie van mijn, en niet van die apensoort. Je bent altijd welkom en je kan op hulp rekennen van de fammilie! :)

Lady_moi
31-05-2003, 21:34
ik drink da elke dag mmmmmmmmmmmm da is mijn drugs :D

praatjes
31-05-2003, 21:35
Origineel gepost door lady_moi ik drink da elke dag mmmmmmmmmmmm da is mijn drugs :D Ik geloof je niet!

Lady_moi
31-05-2003, 21:38
echt wel mn moeder maakt da smorgens en smiddags maak ik da met na3na3 :verliefd:

ladymarueca
31-05-2003, 21:38
hahah serieus mazlout?? Dat is toch sterk?? maar ja ik vind het met na3na3 het lekkerst!! xxx from a lady

Mazlout
31-05-2003, 21:40
toch is het zo, i lav it, ZONDER ne3ne3 andere toevoegingen kunnen soms wel. zoals shiba ofzo

praatjes
31-05-2003, 21:42
Origineel gepost door lady_moi echt wel mn moeder maakt da smorgens en smiddags maak ik da met na3na3 :verliefd: Ewa wanneer gaan wij sampjes genieten van een glasje muntthee in de middag?

miss_couscous
31-05-2003, 21:42
Origineel gepost door praatjes De nationale drank van Marokko is een glasje Muntthee. Maar ik merk dat veel Marokkanen geen muntthee drinken, ze vinden het niet lekker. Sommige van die doelgroep drinken graag de Nationale drank van Rusland. De nationale drank van Rusland is Vodka. Wanneer iemand geen muntthee lust of hij weet niet hoe hij het moet zetten dan is hij fammilie van de apensoort. Geloof me, het is echt waar! Vraag het anders aan je vader die weet het vast wel. nou ik lus geen marokaanse munt thee omdat het te zoet is.... en zonder suiker is het niet te zuipen....en ik drink ook geen vodka!!! was da is da nou als je geen muntthee drinkt dat je dan is ie familie van de apen??? ik ben de einge bij ons thuis die t nie drink.....leg eens uit aangezien ik geen vader heb....

praatjes
31-05-2003, 21:43
Origineel gepost door ladymarueca hahah serieus mazlout?? Dat is toch sterk?? maar ja ik vind het met na3na3 het lekkerst!! xxx from a lady Met nag nag is ook mijn favoriet.

Lady_moi
31-05-2003, 21:44
Origineel gepost door praatjes Ewa wanneer gaan wij sampjes genieten van een glasje muntthee in de middag? :D

praatjes
31-05-2003, 21:50

Origineel gepost door miss_couscous nou ik lus geen marokaanse munt thee omdat het te zoet is.... en zonder suiker is het niet te zuipen....en ik drink ook geen vodka!!! was da is da nou als je geen muntthee drinkt dat je dan is ie familie van de apen??? ik ben de einge bij ons thuis die t nie drink.....leg eens uit aangezien ik geen vader heb.... Dan moetje een klontje suiker in je thee doen maar dat lus jij dan zeker ook niet. dan zou ik eigenlijk mijn conclusie moeten trekken wanneer jij geen muntthee lust. Maar dat laat ik aan een ander over. Raadpleeg een oudere man of een wijze man die kan je er alles over vertellen. :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3