Bekijk originele versie : stel je eens voor YASMINAWORLD!!!!
zinalady
05-06-2002, 21:05
gebruik je fantasie eens.......de leden van yasmina ( wij dus) zijn de world! wij zijn de mensen!!!!!!
en jah daarkomt het al........ nou vraag ik me af......met wie zou je dan willen trouwen??!!!!! of laat ik het zo zeggen wie zou het er het dichst bij je dreamboy..of women in de buurtkomen????
en vooral waarom nou juist hij of zij?!!!!!!!!
beslama :zwaai:
hmmmmmmmm ik weet het niet..
ik kom er zo wel op terug..
Ciao Baby ;)
Hmmmm....lastige vraag!
Ik zou kiezen voor iemand die......
- Net zo wijs is als Mohamed Justice
- Net zo grappig is als Emshoom
- Net zo lief is als remii
- Net zo veel geld heeft als Abdenour :confused:
- Net zo kan dichten als John
- Net zo prettig gestoord is DintelOx
- Net zo schattig als pannenkoek
- Net zo slim is al Leeuwenhart
- Net zo'n brilletje heeft als EMSOEM :)
:D
Origineel gepost door zinalady
gebruik je fantasie eens.......de leden van yasmina ( wij dus) zijn de world! wij zijn de mensen!!!!!!
en jah daarkomt het al........ nou vraag ik me af......met wie zou je dan willen trouwen??!!!!! of laat ik het zo zeggen wie zou het er het dichst bij je dreamboy..of women in de buurtkomen????
en vooral waarom nou juist hij of zij?!!!!!!!!
beslama :zwaai:
Stel jij altijd van die moeilijke vragen?
ennuh, zinalady, wie is het voor jou? ;)
NL-girl
zinalady
05-06-2002, 21:17
hey cina......... je wilt dus een mix van allemaal..... heheh dus zo doe jij het in real life je hebt gewoon 10 lovers hmmm ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen :p nee hoor jokeyyyyy jah ze hebben allemaal wel iets he...maar je moet er eentje kiezen
en nl girl....ik ben een moeilijk persoontje met een ingewikkelde fantasie en dus ook een moeilijke gedachten dus vandaar die vragen heheh!!!!! nee hoor is deze vraag moeilijk dan??? denk eens goed na kijk nog eens goed naar de topics en wie vind jij echt super tof....en lief en aardig en spontaan en gewoon in 1 woord geweldig??? :p
nou ja niet geweldig maar wie komt het meest in aanmerking...??
beslama
Origineel gepost door zinalady
hey cina......... je wilt dus een mix van allemaal..... heheh dus zo doe jij het in real life je hebt gewoon 10 lovers hmmm ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen :p
Ssssssssssssssst....niet doorvertellen :D
Maar ik vind dit wel een leuk topic.
Maar ik er is niemand volgens mij waar ik bij zou passen...hmmmm je mag er ook wel eentje opnoemen waarvan je denkt dat tie bij me past..hahahahahah :p
Ciao BAby ;)
SweetRose
05-06-2002, 21:20
Origineel gepost door cina
Ssssssssssssssst....niet doorvertellen :D
temshoumt :D
xxx
zinalady
05-06-2002, 21:30
oke cina i don't tell your secret maar ben we benieuwd naar hoe je het doet......stuur een pm met je trucjes haha want ik kan volgens mij nog veel van je leren :D
enne crazy baby hmmm eens ff denken wie past er bij jou..... ik ga eens ff goed rond kijken en dan krijg je het te horen
en zin zied tell us wie jij zou kiezen!!!!! :p
beslama
Origineel gepost door mojahied
VOLGENS MIJ IS DIT ZEKER JE WERELS ZINALADY!! :D :D
IK WEET ALLEN DAT HIER EEN PAAR MEISJES ZIJN DIE IK ZEKER NIET
WIL, MAAR IK NOEM DE NAMEN NIET!!!!!
als ik er maar niet bij hoor.....anderss...oehh... :kwaad:
zinalady
05-06-2002, 23:46
ewa zied mojahied......wees een man en zeg dan maar eens wie je daarmee bedoelt....want als je iets zegt dan moet je het ook afmaken he!!!! ik bedoel waarom zoude die lady's het erg moeten vinden dat jij niks met ze wilt smaken verschillen toch.....als ik erbij zou zitten i don't care hoor!!!! (het zou alleen de einde van mijn YASMINA WERELD zijn heheh jokeyyyyyy)
bye bye
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.