Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stel je voor...je man is je NEEF OF NOG ERGER JE HALFBROER?!!!!

Pagina's : [1] 2

zinalady
05-06-2002, 20:57

stel je eens voor dat je na een tijdje er achter komt dat je vriend/vriendin verloren familie van je is.....dus dat het een neef of nicht is.....of nog erger dat je erachter komt dat je vader ooit in het verre verleden vreemd is gegaan en dat het dus je half broer of zus is!!!! stel je eens voor wat zou je dan doen???? relatie verbreken haha of zeg je hmmm i don''t care i love mijn lover dus maakt niet uit?!!!! :p haha dit is eigelijk maar een extreme stelling en ben ook erg benieuwd naar jullie mening daarover.....maar waar ik deze topic eigelijk voor open is ......hebben jullie een verloren familie lid wel eens terug gevonden of ontmoet?!!!!!! en dan bedoel ik niet alleen van op een morgen werd je wakker en je had er meteen een stel neven en nichten bij maar dan bedoel ik ook b.v er is in je familie ruzie geweest waardoor je niet bent opgegroeid met je neven of nichten...... en na een heleboel jaren is de ruzie weer goedgemaakt en leer je ze kennen??? zijn er mensen die dat hebben meegemaakt en hoe vonden ze het dan?!!!!!! Ik zelf heb iets van 7/8 jaar mijn halfbroer niet gekend...doordat hij ruzie met mijn vader kreeg en dus werd het contakt verbroken.... ik zelf zat er heel erg mee want mijn broer had ook al kids van mijn leeftijd en die kende ik dus niet..... gelukkig hebben ze het 3 jaar geleden weer bijgelegd maar toch blijf ik het vreemd vinden......want soms dan heeft mijn neef het weleens over een 5 jaar geleden ofzo en dan denk ik hmmmm gek dat ik er toen niet bij was!!!!!! maar ja komt dit bekend voor????? beslama :zwaai:

Pinokkio
05-06-2002, 21:31
Jij hebt echt fantasie.Ga zo door meid. ciao

zinalady
05-06-2002, 21:33
haha thanx pinokkio..... en volgens mij jij ook duss zied tell me jou mening?? wat zou jij doen in zo'n geval?!!!! beslama :zwaai:

JustAgirl
05-06-2002, 21:37
Salaam, Ik kan me niet echt wat bij voorstellen, maar het lijkt me wel heel erg als je er achter zou komen...al hoewel met je neef getrouwd zijn, is niet zo erg maar je halfbroer das pas ergggg.... :eek:

zinalady
05-06-2002, 21:41

jah....ik zou echt gek worden.....en ten eerste zou ik ook woedend op mijn pappie zijn omdat ie vreemd is gegaan en mijn mammie heeft lopen bedriegen :( en ja tuurlijk ik zal ook boos zijn om het feit dat ik gewoon al jaren een broer erbij heb maar dat ik heb hem nooit heb leren kennen ..niet met hem ben opgegroeid!!!!! nee echt mijn wereldje zou instorten denk ik!! wajoooooo soms he zie ik op bruiloften dat bruid en bruidegom heel erg op elkaar lijk.........hmmmm ik weet nu al wat mijn gedachtens zullen zijn als ik weer zoiets tegenkom :p bye bye

ffeiza
05-06-2002, 21:51
oefff zinaaa...... ;) deze vraag is zooo engg je man bijv.. als halfbroer... aaaahh :eek: wat erg.. ik zou ervan walgenn.. discustinggg!!!!!!!! ik zou ontzettend boos op pa zijn .... en meteen stoppen met mn bra.. maar geloof me het zou moeilijk zijn hoor..... scaryy eng...... :eek: hoe gaat het nu trouwens met jou!! ;)

zinalady
05-06-2002, 21:54
ja erg he ffeizza het zou je maar gebeuren...en nou ja nu weet ik ook wel dat mijn fantasie een beetje op hol slaat maar het zal je maar gebeuren :p !!!!! en thanx voor je lieve mail girl...... en jah het gaat wel weer vanmiddag was ik ff een beetje geschrokken en gekwest snap je dus vandaar maar ik heb er nu weer goed over nagedacht en ik weet het niet maar jah thanx voor je tips en ik zal er zeker wat mee gaan doen!!! als ik jou toch niet had :confused: beslama

Dida
05-06-2002, 22:00
Ja dan wil ik eigenlijk iets zeggen.Als je gewoon geen dingen doet zoals zoenen en al die dingen..gewoon zoals het hoort..want dat mag niet.En je hebt dan met die halfbroer..Maar gewoon zo een relatie van dat je niets doet. Dan is er eigenlijk helemaal niet zoveel ergs gebeurd..jullie waren van plan om te trouwen..Maar als je erachterkomt dat hij je halfbroer wasss.dan ben je toch eigenlijk welopgelucht dat je helemaal niets hebt gedaan zoals het hoort..???? !!! OF niet soms ? Ciao BAby ;)

ffeiza
05-06-2002, 22:03
thnx thnx.... zinaaa je bent een schat maar dat wist je al natuurlijk... nee joh.. walah denk er goed over na... voor dat je spijt hebt safii?? beloof je me dat... ik stuur straks wel nog eentjee... maar nu ga ik biddee.... ben er altijd voor jou sweet kisss moiii

zinalady
05-06-2002, 22:10
ik weet het supergirl en ik ben er ook altijd voor jou ffeizza!!!!! enne crazy baby......nu heb ik ook meteen een goeie smoes voor tegen mijn vriend....SORRY MAAR IK WIL NIET MET JE ZOENEN WAN MAYBE BEN JE WEL MIJN BROER OFZO :D hahaha nou die gozer weet dan volgens mij ook niet hoe hard die moet weghollen!!!!!! Maar crazy baby.....gewoon eerst goed chekken of je familietrekjes herkent en als dat niet zo is........dan kan je er gewoon voor gaan doe desnoods eerst een bloedtest....dan weet je het zeker!!!!!! maar crazy baby stel oke je hebt niks met je vriend gedaan maar je komt er pas na je huwelijk achter dat ie je halfbroer is........haha jaja en dan???? wil je ook zeggen niks doen na je huwelijk?!!!!!! :p beslama

Dida
05-06-2002, 22:17
hahahaha ja ok ok ok ik snap het..!! hahaha nee joh ik ga gewoon het huwelijk met hem in..ach joh maakt toch niets uit..Als hij me halfbroer is dan zou hij wel net zo geweldig en knap zijn als ik..hahahaha!!!Dat is toch een voordeel of niet soms... hmmmmm lekker hoor met me halfbroer..!! Ciao ´baby ;)

zinalady
05-06-2002, 23:47
hahaah yo go girl!!!!!!! :p

tangergirlhanan
06-06-2002, 21:01
so dat lijk me heel erg kijk als het me neef is maakt het mij niet uit want mijn broer is ook met mijn nicht getrouwd en mijn moeder is met haar neef getrouwd dat is dusz mijn vader en zo hebben we er wel nog meer in de familie maar dat is niet zo erg maar je halfbroer ajewoo ik zou echt gek worden en me doood schamen!!!

emsoem
06-06-2002, 22:15
hahahhahah dat zal wel eruuugggggg zijn hahahhaha maar ik ben geen familie hoor zinagirl hihihihih =emsoem=

zinalady
06-06-2002, 22:22

haha heyyyy emsoem gelukkig maar.....ik moest het ff weten maar daar ben ik blij mee :D maarre ik lees hier allemaal van jah als het mijn broer is hell no maar neef maakt niet uit......ewa zied vertel mij wat is het verschil????? voor mij is familie familie dussss nobody.....ik wil niks met een broer....neef.........oom.....of opa of wat dan ook!!!!! elke mannelijk familielid voor mij is uitgesloten tenzij we het hebben over achter achter familie he!!!!!!! beslama :zwaai:

Pagina's : [1] 2