Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hamasleden ontvoerd en door de knieën geschoten

Pagina's : [1] 2

an3sdej
24-05-2006, 17:49

Wednesday 24 May 2006, 11:32 Makka Time, 8:32 GMT Unknown gunmen have kidnapped three Hamas fighters and shot them in the legs, killing one of the men. The men were carried off into a car as they left a mosque at dawn after morning prayers in the town of Khan Yunus, officials and witnesses said on Wednesday. They were then beaten and shot in the legs before being dumped at a petrol station. One of the injured men later died in hospital, medical sources said. Although no one has claimed responsibility for the incident, one Hamas official blamed rival Fatah gunmen loyal to Mahmoud Abbas, the Palestinian president. Bitter struggle The two sides have been engaged in a power struggle since Hamas won elections in the Palestinian territories earlier this year. Clashes have intensified between Hamas and Fatah supporters since the Islamist-led government deployed a new 3,000-member paramilitary unit last week. On Monday, the Palestinian prime minister, Ismail Haniya, urged both sides to show restraint, and pledged that there would be no civil war in the territories. http://english.aljazeera.net/NR/exeres/2F0FBC73-3FB0-44A1-8082-7A80D7073623.htm

sa3ieda
24-05-2006, 19:00
Die maken elkaar af. Op die manier hoeft Israel niets meer te doen. het wordt daar een soort Noord-Ierland of Libanon. Straks vraagt de VN Israel om te intervenieren en de orde te herstellen! Die Sharon was nog niet zo dom. zou me niets verbazen...

Agmy
24-05-2006, 19:01
ik heb medelijden met de bevolking die daar tussen leeft...

Hirshi_fan
24-05-2006, 19:02
Vroeger braken de Israliers de benen en knieeen van de rotzakjes die stenen gooiden. Nu doen ze het zelf... goeie zaak !

palestijntje
24-05-2006, 19:02

Lijkt me eerder het werk van de mossad. Abbas en de hamas hebben gisteren hun geschillen bijgelegd en beloofd dat ze hun aanhang in het gareel zullen houden.

Hirshi_fan
24-05-2006, 19:03
ik heb medelijden met de bevolking die daar tussen leeft... Ik niet, eigen keus.

Hirshi_fan
24-05-2006, 19:04
Lijkt me eerder het werk van de mossad. Abbas en de hamas hebben gisteren hun geschillen bijgelegd en beloofd dat ze hun aanhang in het gareel zullen houden. En aan wie hebben die terroristen dat beloofd ??? Aan de grote vuurvogel denk ik. Mossad breekt geen benen, die maken terroristen af hetgeen ze de afgelopen dagen zo perfect getoond hebben. Prima volk !!!

scuba
24-05-2006, 19:05
Lijkt me eerder het werk van de mossad. Abbas en de hamas hebben gisteren hun geschillen bijgelegd en beloofd dat ze hun aanhang in het gareel zullen houden. Natuurlijk, wel is het bij elke afspraak 'inshallah', en het komt nog al eens voor dat allah het achteraf blijkbaar niet heeft gewild.

palestijntje
24-05-2006, 19:08
Nee hoor mossad breekt geen benen. Vandaar dat er al tienduizenden palestijnen door joodterroristen zijn verwondt en verminkt. Wat een rioolfiguur toch, gaat lekker gauw terug naar het zion-riool waaruit je bent gekropen. Je postings stinken namelijk erger dan het riool waaruit je bent gekropen.

an3sdej
24-05-2006, 19:10
Lijkt me eerder het werk van de mossad. Abbas en de hamas hebben gisteren hun geschillen bijgelegd en beloofd dat ze hun aanhang in het gareel zullen houden. Tunnelvisie ?? Hoe komen we erbij :hihi:

MoslimaGirl_Sal
24-05-2006, 19:11
Wola7illa!!

ElAlamein
24-05-2006, 19:12
. Abbas en de hamas hebben gisteren hun geschillen bijgelegd en beloofd dat ze hun aanhang in het gareel zullen houden. arabische beloftes stellen geen drol voor.....the next day...it's quite different what they say....yesterday's deal...they sell for a meal.....

sa3ieda
24-05-2006, 19:13
Vroeger braken de Israliers de benen en knieeen van de rotzakjes die stenen gooiden. Nu doen ze het zelf... goeie zaak ! hoe menselijk ben je. hoe kan je dit een goede zaak vinden. en wie noem je rotzakjes....sorry hoor geen respect voor jou

palestijntje
24-05-2006, 19:14
Wat schenden van beloftes betreft hebben joden en christenen nog altijd de eerste plaats in het guinness world record.

Peej
24-05-2006, 20:10

Lijkt me eerder het werk van de mossad. Abbas en de hamas hebben gisteren hun geschillen bijgelegd en beloofd dat ze hun aanhang in het gareel zullen houden. Nee hoor, de Mossad werkt wel grondiger. Die hadden meteen alledrie die lui afgemaakt. Die hadden niet de tijd genomen om ze eerst nog in elkaar te slaan. Die zouden waarschijnlijk gewoon met een raket gestuurd hebben.

Pagina's : [1] 2