Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ruzie met je beste vriend(in)

Pagina's : [1] 2

FEALTJE
31-05-2003, 17:39

je hebt ruzie met je beste vriend(in) met wie je al 10 jaar bevriend bent je weet dat het jouw schuld is, maar je bent te trots om dat toe te geven je krijgt er later enorme spijt van wat doe je; je trots opzij zetten en het goed maken of verder met je leven gaan met de gedachte dat hij/zij de eerste stap maar moet nemen ?

ClaudioLopez
31-05-2003, 17:40
trots opzij zetten :kwaad:

Fous
31-05-2003, 17:42
Eigen schuld dus trots opzij zetten.

ClaudioLopez
Origineel gepost door ouiam_tet1 ik had een keer echt ruzie met m'n nicht in marokko... ik zat echt vet fout maar ik ben te koppig dus ik was naar restaurantje om de hoek van de straat geweest ik heb eten voor haar gehaald en dat bandje van rizki "ena alghaltan meshi nti" en dat gedraaid haahha was echt erg man na 2 minuten was et weer goed en zaten we allebei te huilen op de grond :D :haha: echt wijven he....gaan ze huilen :hihi:

FEALTJE

ik heb er nogal moeite mee om mijn trots achterwege te laten :(

Lady_moi
Origineel gepost door ouiam_tet1 ik had een keer echt ruzie met m'n nicht we waren in marokko... ik zat echt vet fout maar ik ben te koppig dus ik was naar restaurantje om de hoek van de straat geweest ik heb eten voor haar gehaald en dat bandje van rizki "ena alghaltan meshi nti" en dat gedraaid haahha was echt erg man na 2 minuten was et weer goed en zaten we allebei te huilen op de grond :D aah hoe lief ik zou echt die trots opzij zetten

samiratjee
31-05-2003, 17:43
Ja gewoon...toegeven dat je fout zat...en goedmaken

Guadaloupe
31-05-2003, 17:43
als k fout zit, geef ik toe...nadat k ben afgekoeld :D trots moet hier geen rol spelen... je moet je afvragen of ruzie je vriendschap waard is....zo nee, goedmaken ;)

Lady_moi
31-05-2003, 17:44
Origineel gepost door FEALDAT ik heb er nogal moeite mee om mijn trots achterwege te laten :( Hoe moeilijk het ook is toon dat je karakter hebt en zet je trots opzij

FEALTJE
31-05-2003, 17:45
en als die vriendin nou de hele tijd laat merken dat het ook daadwerkelijk jouw schuld is totdat je je er helemaal aan irriteerd ?? wat dan ???

Lady_moi
31-05-2003, 17:49
Origineel gepost door FEALDAT en als die vriendin nou de hele tijd laat merken dat het ook daadwerkelijk jouw schuld is totdat je je er helemaal aan irriteerd ?? wat dan ??? Oh zo aaah daar kan ik ook nie tegen mja is ze dan nog u vriendschap waard?Ik zou dan gewoon met haar gaan praten over haar gedrag en waarom ze het u nog moeilijker maakt dan dat het al is

DonnaBella
31-05-2003, 17:52
even koppig als mij ik weet niet of ik mijn trots wel opzij kan zetten laat haar via een andere vriendin weten dat je verkeerd zat :confused: tis een optie

FEALTJE
31-05-2003, 17:52
Origineel gepost door lady_moi Oh zo aaah daar kan ik ook nie tegen mja is ze dan nog u vriendschap waard?Ik zou dan gewoon met haar gaan praten over haar gedrag en waarom ze het u nog moeilijker maakt dan dat het al is ze maakt het me inderdaad erg moeilijk dat is het juist, ik wil die eerste stap niet nemen :wat?!:

FEALTJE
31-05-2003, 17:53
Origineel gepost door Farfallina even koppig als mij ik weet niet of ik mijn trots wel opzij kan zetten laat haar via een andere vriendin weten dat je verkeerd zat :confused: tis een optie die andere vriendin wilt niet tussen ons beide komen en heeft zichzelf terug getrokken

SaMiax
31-05-2003, 18:02

Origineel gepost door FEALDAT ik heb er nogal moeite mee om mijn trots achterwege te laten :( ja ik ook soms :maf:

Pagina's : [1] 2