Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb volgend week een afspraak bij me maatschappelijk werkster...

Pagina's : [1] 2 3

Celina
24-05-2006, 02:31

Weet iemand hoe dat te werk gaat en helpen ze je dan ook echt? Alvast bedankt...;) Ik denk dat iedereen nu lekker ligt te slapen ik hoor het morgen wel insallah :D

Celina
24-05-2006, 10:13
Als eerste heb je een intakegesprek, in dat gesprek leg je uit waarom je een afspraak hebt gemaakt met een mw. Je legt de situatie uit hoe je je daarbij voelt en wat je ervaren hebt. Afhankelijk van het probleem kunnen er verdere gesprekken hierop volgen. Dus het ligt allemaal aan het probleem, en hoe jij je daarbij voelt. Althans zo heb ik het ervaren!Dank je wel...;) Het komt wel goed en ze mogen me wel stalken hoor en me gek maken denia henia...

salwa23
24-05-2006, 15:01
Dank je wel...;) Het komt wel goed en ze mogen me wel stalken hoor en me gek maken denia henia... Maar ze kunnen je zeker goed helpen. Vooral met jouw situatie:o

Celina
24-05-2006, 15:05
Ja daarom heb ik ook een afspraak gemaakt... Gelukkig heeft me zoons school alles in 1... Ik had ze over me situatie verteld en ze hadden een goede maatschapelijkwerkster daar en ze is nog heel lief ook... We hebben het een beetje per telefoon gedaan en ze zal er alles om doen om mij te helpen insallah... Ik heb er een hele goede gevoel over...

salwa23
24-05-2006, 15:12

Ja daarom heb ik ook een afspraak gemaakt... Gelukkig heeft me zoons school alles in 1... Ik had ze over me situatie verteld en ze hadden een goede maatschapelijkwerkster daar en ze is nog heel lief ook... We hebben het een beetje per telefoon gedaan en ze zal er alles om doen om mij te helpen insallah... Ik heb er een hele goede gevoel over... Alhamdoulilah

Celina
24-05-2006, 15:14
Hamdoelilah...

wardaroosje
24-05-2006, 15:23
waarvoor dienen ze:o

Celina
24-05-2006, 15:26
Ze helpen je met alles als je thuis geen nieuwe wasmachine kan halen en je bent gescheiden en veel schulden heb... Ze kunnen je helpen met alles.. Zo iets heb ik begrepen maar ik doe het niet voor materialen dingen ik doe het nu voor me zoontje...En voor zijn recht...;)

wardaroosje
24-05-2006, 15:29
Ze helpen je met alles als je thuis geen nieuwe wasmachine kan halen en je bent gescheiden en veel schulden heb... Ze kunnen je helpen met alles.. Zo iets heb ik begrepen maar ik doe het niet voor materialen dingen ik doe het nu voor me zoontje...En voor zijn recht...;) oh ok Ghair incha allah

Celina
24-05-2006, 15:31
Amin habiba...

DiaDya
24-05-2006, 15:46
Maak je geen zorgen de mw-er is er voor jou, je kunt ook altijd aangegeven hoe ver je wil gaan en of je het ergens niet mee eens bent.

Celina
24-05-2006, 15:47
Maak je geen zorgen de mw-er is er voor jou, je kunt ook altijd aangegeven hoe ver je wil gaan en of je het ergens niet mee eens bent.Dank je wel schat ze mag van mij ver gaan totdat het een rechtzaak word het mag allemaal van mij en ben er ook 100% mee eens...;)

meknessia86
24-05-2006, 16:15
Inshallah zal je zoontje krijgen waar hij recht op heeft! Good luck :)

Celina
24-05-2006, 17:07
Dank je wel habiba dat heeft die verdient....

StylishWoman
24-05-2006, 17:10

Ik ben zelf een Maatschappelijk Werkster to be. Nog even en dan mag ik mijn werk zonder begeleiding doen. Wij zijn er om jou te helpen, niet voor ons eigen gewin. ;)

Pagina's : [1] 2 3