Bekijk originele versie : 'Jongen (8) aangeklaagd om dood door schuld'
di 23 mei 2006, 20:48
'Jongen (8) aangeklaagd om dood door schuld'
AMSTERDAM - De politie in New York heeft een 8-jarig jongetje vastgezet, omdat hij een schoolbus van de rem zou hebben gehaald, waardoor deze in beweging kwam en over een 8-jarig meisje reed, dat is overleden. Dat is dinsdag bekendgemaakt. Een agent zei dat de jongen wordt aangeklaagd wegens dood door schuld, maar verwees vragen over de zaak later door naar de instantie die de zaak zal behandelen als deze voor de rechter komt.
De chauffeur was vrijdag aan het lunchen toen de jongen de bus in de wijk Brooklyn inging. Het meisje liep met haar broer van 10 over straat. De broer wist weg te springen maar het meisje slaagde hier niet in, omdat er een vuilnisbak in de weg stond, zei een getuige.
Bron. http://www.telegraaf.nl/buitenland/43381971/_Jongen_(8)_aangeklaagd_om_dood_door_schuld_.html
Net of dat jochie wist wat hij deed. :jammer:
samiratjee
23-05-2006, 21:22
:eek: Zo erg!
:eek: Zo erg!
Ja, heel erg in wat voor rare wereld leven wij. :kwaad:
Ja, heel erg in wat voor rare wereld leven wij. :kwaad:
DE wereld nu!!!
DE wereld nu!!!
Ja dat weet ik ook wel, maar één kind overleden en een ander kind van 8 achter tralies het moet toch niet gekker worden. :hadj:
Het zou jouw kind maar zijn, kijken of je er dan nog zo over denkt
Waar slaat dit op. :moe:
Of je ook zo verontwaardigd zou zijn als door dit rotjoch een familielid van jou zou overlijden.
Een kind van acht jaar kan heus wel verantwoordelijk gesteld worden voor zijn daden. Die is geestelijk voldoende ontwikkeld om te begrijpen dat hij in een bus nergens aan moet zitten.
Als er hier ook wat fermer op zou worden getreden tegen dit soort ontspoorde rotkinderen, zou het er een stuk beter voor staan.
Of je ook zo verontwaardigd zou zijn als door dit rotjoch een familielid van jou zou overlijden.
Een kind van acht jaar kan heus wel verantwoordelijk gesteld worden voor zijn daden. Die is geestelijk voldoende ontwikkeld om te begrijpen dat hij in een bus nergens aan moet zitten.
Als er hier ook wat fermer op zou worden getreden tegen dit soort ontspoorde rotkinderen, zou het er een stuk beter voor staan.
Wie zegt dat ze ontspoorde rotkinderen zijn, ik heb dat nergens gelezen en een kind van 8, kom man laat je nakijken het zijn kids. :moe:
Natuurlijk is dat erg . :moe:
Een kindje van 8 jaar weet heus niet hoe een auto/bus in mekaar zit en hij had heus niet in gedacht 'Ow, vandaag zal ik eens dat meisje gaan overrijden' .
Vind dat maar een rotopmerking van je :o
Natuurlijk is dat erg . :moe:
Een kindje van 8 jaar weet heus niet hoe een auto/bus in mekaar zit en hij had heus niet in gedacht 'Ow, vandaag zal ik eens dat meisje gaan overrijden' .
Vind dat maar een rotopmerking van je :o
Toen ik acht was, haalde ik het niet in mijn hersens om in een bus, auto of vrachtwagen ergens aan te zitten.
Maar ja, ook in een winkel mocht ik niks aanraken.
Wellicht een idee om dat kinderen weer bij te brengen?
Toen ik acht was, haalde ik het niet in mijn hersens om in een bus, auto of vrachtwagen ergens aan te zitten.
Kinderen zijn nu eenmaal ondeugend en nieuwsgierig en willen nieuwe dingen ontdekken, snap je ?
Wat jij zegt klopt gewoon niet, kinderen van 8 zijn helemaal niet verantwoordelijk.
Stel je de vraag eens, als jij een zoon van acht had, zou je die dan alleen thuis laten met een kokende aardappelpot op het vuur, die hij moet afzetten binnen tien minuten?
Stel je ens de vraag of jij jouw kind verantwoordelijk genoeg acht om zijn/haar zusje van 1jaar in bad te steken??
Tuurlijk niet, want een kind van acht is gewoon niet te vertrouwen!
Dan zal je nu wel 9 of 10 zijn aangezien je je dat zo goed kunt herinneren :rolleyes:
Doe es normaal, wellicht heeft jouw moeder je gewoon zo erg in het oog gehouden, en zo achter je aangezeten, dat je zoiets gewoon nooit overkomen is...
OF... je had misschien wel geluk!
Kinderen zijn nu eenmaal ondeugend en nieuwsgierig en willen nieuwe dingen ontdekken, snap je ?
Inderdaad,
Ik liet men zusjes es een keertje in de auto wachten, en nouw ze hadden het bijna ook meegemaakt.
Op één of andere manier kregen ze die handrem naar benede, en ja de auto ging aan het rollen... elhamdoellilah hebben voorbijgangers ze nog op tijd kunnen helpen...
en nou moet je weten, mijn zusjes zijn heel brave meiden, één is zes de ander is negen, en toch is dit kunnen gebeuren, ik dacht dat ze verantwoordelijk waren, maar dat zijn ze NIET, tuurlijk niet een kind mag je nooit vertrouwen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.