Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je Vriend/in Gaat Vreemd

Pagina's : [1] 2

NOURD1N
31-05-2003, 14:31

JE MEID OF JE BOY GAAT EEN KEER VREEMD EN JE KOMT ER ACHTER ZOU JE HET HEM /HAAR VERGEVEN IK EERLIJK GEZEGD NIET T IS GELIJK OVER MAAR WAT HOE DENK JIJ ER OVER IK HOOR HET WEL LATERZ :zwaai:

Lady_moi
31-05-2003, 14:33
Als hij er echt spijt van heeft ja maar dan echt met oprecht spijt hebben

NOURD1N
31-05-2003, 14:35
Origineel gepost door lady_moi Als hij er echt spijt van heeft ja maar dan echt met oprecht spijt hebben MAAR JONGENS KUNNEN GOED ACTEREN DUS JE ZAL HET NOOIT WETEN OF HIJ HET MEENT :cool:

NOURD1N
31-05-2003, 14:37
Origineel gepost door Ashanty give ma keys of ma range rover cauz i`ts over :bril: MY WAY OR THE HIGH WAY :hihi: OF NIET

Lady_moi
31-05-2003, 14:39

Origineel gepost door NOURD1N MAAR JONGENS KUNNEN GOED ACTEREN DUS JE ZAL HET NOOIT WETEN OF HIJ HET MEENT :cool: Fijn dat ik het weet ik ben trouwens toch sowieso tegen relaties voor het huwelijk

KwebbelTante
31-05-2003, 14:42
Origineel gepost door NOURD1N JE MEID OF JE BOY GAAT EEN KEER VREEMD EN JE KOMT ER ACHTER ZOU JE HET HEM /HAAR VERGEVEN IK EERLIJK GEZEGD NIET T IS GELIJK OVER MAAR WAT HOE DENK JIJ ER OVER IK HOOR HET WEL LATERZ :zwaai: Ik zou eerst heel boos zijn, maar het hangt vanaf hoe hij zich ten opzichte van zijn vreemd gaan gedraagt als hij echt spijt heeft, dan denk ik, het kan iedereen overkomen en vergeef ik het hem uiteindelijk. Maar als het een tweede keer gebeurd dan is het over. :)

lahcen_29
31-05-2003, 14:52
Gelijk de deur uit (nadat ze heeft gestofzuigd)!!!!!!!!!!!!! Want dit is een teken dat er iets niet klopt in de relatie. Ze mag me wel helpen om een nieuwe vriendin te zoeken. Laterzzzzzz.

Bario_Woman
31-05-2003, 14:52
Origineel gepost door NOURD1N JE MEID OF JE BOY GAAT EEN KEER VREEMD EN JE KOMT ER ACHTER ZOU JE HET HEM /HAAR VERGEVEN IK EERLIJK GEZEGD NIET T IS GELIJK OVER MAAR WAT HOE DENK JIJ ER OVER IK HOOR HET WEL LATERZ :zwaai: Ik heb t in t verleden meegemaakt. Mn partner is heeft toen het lef gehad om 3 keer vreemd te gaan. Alle keren ben ik erachter gekomen en heb ik hem als een dombo vergeven. Ik dacht dat hij de ware voor me was.... :huil: Na hem de 3e keer te hebben vergeven realiseerde ik me dat je van een 'cheater'geen echte man kunt maken. Ik heb alsnog met die jongen gebroken..... (moraal van het verhaal?GrandCherokee geeft een cheater geen kansen meer ;) ) GrandCherokee :zwaai:

SABREENTJE
31-05-2003, 14:56
IK ZOU HEM AFMAKEN!! GEINTJE, NEE IK ZOU ER EEN PUNT ACHTER ZETTEN. ALS IK VREEMD ZOU GAAN ZOU HIJ HET NOOIT ACCEPTEREN DUS WAAROM ZOUDEN DE MEISJES ALTIJD VERGEVENSGEZINDER ZIJN DAN DE JONGENS? OPGERUIMD STAAT NETJES!! EN ALS HET ME MAN WAS DAN ZOU IK HEM EERST DOOR MIJN BROERS IN ELKAAR LATEN SLAAN EN DAN DE SCHEIDING AANRAGEN!!! CIAO

Najib26
31-05-2003, 14:57
Problemen moet je voor zijn. Oplossing: je gedragen als een moslim(a) en geen vriend(in) nemen.

Miss_mandalinna
31-05-2003, 15:06
Origineel gepost door Najib26 Problemen moet je voor zijn. Oplossing: je gedragen als een moslim(a) en geen vriend(in) nemen. precies heeeel erg mooi gezegt :D

Lady_moi
31-05-2003, 16:21
Origineel gepost door lahcen_29 Gelijk de deur uit (nadat ze heeft gestofzuigd)!!!!!!!!!!!!! Want dit is een teken dat er iets niet klopt in de relatie. Ze mag me wel helpen om een nieuwe vriendin te zoeken. Laterzzzzzz. :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

Sweet_Diamond
31-05-2003, 16:22
Origineel gepost door KwebbelTante Ik zou eerst heel boos zijn, maar het hangt vanaf hoe hij zich ten opzichte van zijn vreemd gaan gedraagt als hij echt spijt heeft, dan denk ik, het kan iedereen overkomen en vergeef ik het hem uiteindelijk. Maar als het een tweede keer gebeurd dan is het over. :) Iedereen overkomen?Ben ik echt niet met je eens, als hij genoeg van mij houdt, mag t hem niet overkomen.............en neemt hij genoegen met mij en alleen met mij.....................

fatiha85
31-05-2003, 22:20
Origineel gepost door NOURD1N JE MEID OF JE BOY GAAT EEN KEER VREEMD EN JE KOMT ER ACHTER ZOU JE HET HEM /HAAR VERGEVEN IK EERLIJK GEZEGD NIET T IS GELIJK OVER MAAR WAT HOE DENK JIJ ER OVER IK HOOR HET WEL LATERZ :zwaai: het enigste wat ik op dat moment zal doen, is hem zo een dodelijke blik geven dat hij er bijna van dood gaat en dan keihard schreeuwen waar iedereen bij is het is over. Over en uit!! meer woorden zou ik er niet aan verspillen!!!

samira_el
31-05-2003, 22:25

Ik zou wel moeilijk doen, maar mits we niet verloofd-getrouwd zijn, zou ik het denk ik niet al te erg vinden

Pagina's : [1] 2