Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bestaan er nog... nog.. nog....

MiXeD
23-05-2006, 20:42

Van die eerlijke lieve mensen die iets voor een ander doen zonder er iets maar voor terug te willen hebben of van die mensen die geen achterbakse streken hebben of mensen die een andere gewoon iets gunnen omdat hun karakter nou eenmaal zo is, ook al kennen ze die mensen niet. Bestaat dat nog vraag ik me af of ben ik een van de weinige:ego: soms ben ik toch zo naief:(

TheMansion
23-05-2006, 20:45
Je heb helemaal gelijk....tegenwoordig als je lief bent of iets doet en het ook meent....of gewoon het beste met iemand voor heb...ben je niet normaal! Ik maak dit jammer genoeg ook vaak mee..

MiXeD
23-05-2006, 20:45
:zwaai: :kus: Fijn ik wou dat je in buurt woonde.

lilchakir
23-05-2006, 21:57
ik wil niet opscheppen hoor:o maar ik ben zo'n iemand .

DUNYA25
23-05-2006, 22:00

ik doe graag iets voor mijn medemens en ik gun niemand wat slechts alhumdulilah wat je wel merkt is dat veel mensen hier misbruik van maken waardoor je wel wat harder word watik dus heb ervaren

nova
23-05-2006, 22:18
Ik ben wel zo. Ik probeer zo veel als mogelijk open te staan voor mijn medemens. Een voorbeeld, ''een vriendin'' heb ik pas geleden mijn prachtige bruidsjurk geleend, gratis en voor niets, behalve reinigingskosten natuurlijk. Dit verliep daarentegen anders dan ik had gehoopt...., omdat zij weer zonodig wantrouwig moest zijn. Ze dacht namelijk, dat ik haar de borg niet terug wilde betalen. Enorm jammer, ze zal wel schrikken, als de borg op haar rekening staat. Ik vind het ontzettend jammer, dat er geen vertrouwen meer is in de mens. Bij alles wat je doet, gedragen mensen zich al wantrouwig, omdat ze denken dat er wel een addertje onder het gras ligt.

islaamparel
23-05-2006, 23:47
Van die eerlijke lieve mensen die iets voor een ander doen zonder er iets maar voor terug te willen hebben of van die mensen die geen achterbakse streken hebben of mensen die een andere gewoon iets gunnen omdat hun karakter nou eenmaal zo is, ook al kennen ze die mensen niet. Bestaat dat nog vraag ik me af of ben ik een van de weinige:ego: soms ben ik toch zo naief:( volgens mij word ik geroepen :banana:

shakirabouss
23-05-2006, 23:54
ikkuh...

schoentje
23-05-2006, 23:57
hier is er nog een !!!!!!

wardaroosje
24-05-2006, 00:07
Hier nog een............maar vind het jammer dat er tegenwoordig veel misbruik van wordt gemaakt.