Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MTV RAW vanavond (Zaterdag) !!!

Hakim_Sloop
31-05-2003, 13:57

Vanavond (Zaterdag) om 18.00, de Marokkaanse Wu-Tang Clan lid CILVARINGZ samen met zijn baas RZA bij MTV RAW... kijken allemaal !!

Dezteny
31-05-2003, 14:02
Cool Ik ga kijken Inshallah!

NA3_NA3
31-05-2003, 14:11
aight eindelijk iets over cilvaringz op de nederlandse tv....werd wel eens tijd

Wal
31-05-2003, 15:33
Ok dan :goedzo:

NA3_NA3
31-05-2003, 19:01

hey man dat was bull shit intervieuw... standaard vragen en cilvaringz was niet meer dan 1 minuut aan het woord...weer diezelfde vraag...HOE BEN JE MET WU TANG TERECHT GEKOMEN?" als of we dat nu langzamerhand niet weten...damn ze hadden het net zo goed niet kunnen uitzenden gelukkig heb ik die run dmc clip gezien.."sucker mc's" dat was het enige wat goed was in die uitzending

Hakim_Sloop
31-05-2003, 19:04
ja best nep ja... ik las het op internet dat het zou komen, maar wist niet zo kort.. anyway, was wel cool om het te zien, een marokkaan met zo'n grote legende in Hiphop snap je... is toch iets om trots op te zijn... en het confirmeerde wederom echt zijn affiliatie met Wutang Clan.

NA3_NA3
31-05-2003, 19:10
Origineel gepost door Hakim_Sloop ja best nep ja... ik las het op internet dat het zou komen, maar wist niet zo kort.. anyway, was wel cool om het te zien, een marokkaan met zo'n grote legende in Hiphop snap je... is toch iets om trots op te zijn... en het confirmeerde wederom echt zijn affiliatie met Wutang Clan. tuurlijk is geweldig om een marokkaan in zon positie te zien met zulke gastjes...en wallah ik ben oprecht echt trots op die gast en wens hem t beste

FEALTJE
31-05-2003, 19:31
trots op het feit dat hij met apen zingt :wat?!:

NA3_NA3
31-05-2003, 19:37
Origineel gepost door FEALDAT trots op het feit dat hij met apen zingt :wat?!: get lost :rolleyes:

tetouani79
01-06-2003, 10:34
Origineel gepost door NA3 NA3 hey man dat was bull shit intervieuw... standaard vragen en cilvaringz was niet meer dan 1 minuut aan het woord...weer diezelfde vraag...HOE BEN JE MET WU TANG TERECHT GEKOMEN?" als of we dat nu langzamerhand niet weten...damn ze hadden het net zo goed niet kunnen uitzenden gelukkig heb ik die run dmc clip gezien.."sucker mc's" dat was het enige wat goed was in die uitzending vandaar dat ik het gemist heb. ik ging kijken maar zag geen cilvaringd of iemand van de wu tagn, was dus net te laat. maar die clip van run dmc maakte alles goed. die had ik nog nooit gezien. en die gast uit nederland die er in speelt sylvain uit amsterdam. de eenige nederlander die in een break clip speel van zo een groot naam, hij is ook goed hoor. heb hem wel een zien dansen die man. maar heb ik weer die cilvarings moeten missen man :(

NA3_NA3
01-06-2003, 15:00
Origineel gepost door tetouani79 vandaar dat ik het gemist heb. ik ging kijken maar zag geen cilvaringd of iemand van de wu tagn, was dus net te laat. maar die clip van run dmc maakte alles goed. die had ik nog nooit gezien. en die gast uit nederland die er in speelt sylvain uit amsterdam. de eenige nederlander die in een break clip speel van zo een groot naam, hij is ook goed hoor. heb hem wel een zien dansen die man. maar heb ik weer die cilvarings moeten missen man :( maak je niet druk man...cilvaringz gaf maar antwoord op 1 vraag..er werd hem ook maar een vraag gesteld...daarna was ie weer uit beeld je hebt dus niets gemist

Lady_moi
02-06-2003, 07:03
Ik heb nie gekeken :D