Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afknapper

Pagina's : [1] 2

OUIDAD1
05-06-2002, 16:25

wat is bij jullie een absolute afknapper bij een jongen/meisje? mag zowel uiterlijk als innerlijk zijn ik persoonlijk knap af op jongens die denken elk meisje te kunnen krijgen(terwijl ze in feite elke dag op centraal staan in de hoop een beetje aandacht te krijgen) en qua uiterlij knap ik af op jongen die van de mega sportschoenen aanhebben,je weet wel van die hoge airschoenen,niet die lage instapper of gympie.....die zijn wel leuk. zo,en nou jullie :zwaai: :zwaai:

Widad
05-06-2002, 16:28
Jongens die niet goed gekleed zijn, slechte adam en keiharde marokkaanse muziek in de auto!!!!!

lynamina
05-06-2002, 16:32
JONGENS DIE INDERDAAD DENKEN DA ZE ELKE MEISJE kunnen krijgen omdat ze al dan niet in een mooie auto met KEILUIDE Muziek rondtoeren om toch een klein beetje aandacht te krijgen en wannneer ze dit NIET KRIJGEN je gewoon beginnen te dissen! BAH!

OUIDAD1
05-06-2002, 16:34
Origineel gepost door lynamina JONGENS DIE INDERDAAD DENKEN DA ZE ELKE MEISJE kunnen krijgen omdat ze al dan niet in een mooie auto met KEILUIDE Muziek rondtoeren om toch een klein beetje aandacht te krijgen en wannneer ze dit NIET KRIJGEN je gewoon beginnen te dissen! BAH! YOU KNOW WHAT I'M TALKING ABOUT!!!!!!

Dida
05-06-2002, 16:43

Ik weet het niet..mischien mot die afknapper nog komen.. In ieder geval hij moet niet PERFECT ZIJN..ik accepteer geen jongens die 100% PERFECT ZIJN !!! hahahaha Ciao Baby ;)

tha_lady
05-06-2002, 16:44
Origineel gepost door Crazy_Baby Ik weet het niet..mischien mot die afknapper nog komen.. In ieder geval hij moet niet PERFECT ZIJN..ik accepteer geen jongens die 100% PERFECT ZIJN !!! hahahaha Ciao Baby ;) ooowww ikke wel hoor laterZ :blauwkus:

OUIDAD1
05-06-2002, 16:49
Origineel gepost door Crazy_Baby Ik weet het niet..mischien mot die afknapper nog komen.. In ieder geval hij moet niet PERFECT ZIJN..ik accepteer geen jongens die 100% PERFECT ZIJN !!! hahahaha Ciao Baby ;) jij doet je naam echt eer aan he???

Dida
05-06-2002, 16:52
Origineel gepost door OUIDAD1 jij doet je naam echt eer aan he??? Ja tuurliek :p hhahaha Nee maar serieus ik wil geen jongen die PERFECT izz..Alsof ze bestaan..dat word makkelijk vinden..nu maar afwachten of ze mij wel willen..hahahahhaha :D Ciao Baby ;)

tha_lady
05-06-2002, 16:54
Origineel gepost door Crazy_Baby Ja tuurliek :p hhahaha Nee maar serieus ik wil geen jongen die PERFECT izz..Alsof ze bestaan..dat word makkelijk vinden..nu maar afwachten of ze mij wel willen..hahahahhaha Ciao Baby ;)

tha_lady
05-06-2002, 16:56
nu ik er over na denk ook niet nee dan heb je niets om ruzie over te maken, en dan ben jij niets vergeleken met hem want ik ben echt niet perfect laterZ :blauwkus:

mimi_tangaouia
- Vieze nagels, ik vind dat een jongen er wel verzorgd uit moet zien, tenzij die in een garage of zo werkt en gelijk van werk naar jou komt, maar over het algemeen een jongen moet er verzorgd uitzien - lekker ruiken, geen vieze zweetgeur of adem - schoenen, heel belangrijk daar kan ik al gauw op afknappen - taalgebruik, zoals straattaal met je weet wel........................, of zijn stem verheffen, of zoals zijn vrienden bellen en hun vertellen dat je met je chimeid samen bent heb ik zon hekel aan. - eetgedrag

Dida
hahahahah hoezo citeer jij dat en heb je er geen commentaar op ??????? Ciao Baby ;)

tha_lady
05-06-2002, 16:59
nou de bedoeling wat dat wat er onder stond onder het citaat te komen maar, toen ik ging kijken stond alleen jouw stukje daar dus heb ik m er onder gezet slim he ;) laterZ :blauwkus:

Dida
05-06-2002, 17:02
Heel erg slim..ik ben onder de indruk :p Ciao Baby ;)

tha_lady
05-06-2002, 17:04

en ik heb het helemaal zelf bedacht :rood: laterZ :blauwkus:

Pagina's : [1] 2