Bekijk originele versie : Gewicht kwijtraken! Kom op meiden... dat mooie lijntje moet nu echt komen!
Hey dames!
Ik ben nu 2 weken op dieet. Ik begon met 67kg en heb nu intussen de 62 bereikt.
5 kg is eraf dus! wie o wie van jullie doet mee? Nog voor de zomervakantie naar je streefgewicht?
Dit is wat ik dagelijks eet:
Smorgens: crackers. Gewoon die goedkope pakjes waar 4 crackertjes in zitten. ken je vast wel.
Smiddags: op het werk 1 of 2 boterhammen. neem ik 1 boterham dan mag er een coup 'a' soup. Neem ik 2 boterhammen dan neem ik geen soepje. pakje crackers
Savonds: een bord salade met: een halve tomaat, komkommer, sla, maiskorrels en zwarte olijven zonder pit. en iets later een pakje crackers als ik echt nog honger heb.
verder drink ik veel water, en vooral veel groene thee, daardoor raak je het vocht in je lichaam kwijt(groene thee) wel thee zonder suiker:D
en dat was ongeveer.
Nou ...??? wie doet er mee??? :goedzo:
MarOc_Beauty_
23-05-2006, 14:32
Jaaa hier heb je er een ik doe ook mee ik weeg nu 52 maar ik wil graag naar de 45 voor de zomer en ik moet een strak buikje krijgen maar het lukt me gwn niet
Ik wil naar de 52, dus meid,,, dat moet ons wel lukken toch:D
je moet elke avond 100 sit up's doen. (buikspier oefeningen)
daar word je buik echt echt strak van. je merkt het verschil al na een week
voetballlgirl22
23-05-2006, 15:04
ik ben van 60kilo naar 55 kilo gegaan,s ochtends eet ik kellogs speciaal,s middags 2 boterhamen,en s avond gewoon warm eten,ik snoep en eet geen chips meer,hahaha,dus het lukt me nu gelukkig wel me buikje is bijna plat
joeehoeee hihi,,, leuk te horen dat de kilootjes ervan vliegen... is stimulatie voor mij hihihihi
voetballlgirl22 in hoe lange tijd is dat eraf gegaan de 5 kiloo?
voetballlgirl22
24-05-2006, 19:54
in 3weken
Sweety20
24-05-2006, 20:00
Hey dames!
Ik ben nu 2 weken op dieet. Ik begon met 67kg en heb nu intussen de 62 bereikt.
5 kg is eraf dus! wie o wie van jullie doet mee? Nog voor de zomervakantie naar je streefgewicht?
Dit is wat ik dagelijks eet:
Smorgens: crackers. Gewoon die goedkope pakjes waar 4 crackertjes in zitten. ken je vast wel.
Smiddags: op het werk 1 of 2 boterhammen. neem ik 1 boterham dan mag er een coup 'a' soup. Neem ik 2 boterhammen dan neem ik geen soepje. pakje crackers
Savonds: een bord salade met: een halve tomaat, komkommer, sla, maiskorrels en zwarte olijven zonder pit. en iets later een pakje crackers als ik echt nog honger heb.
verder drink ik veel water, en vooral veel groene thee, daardoor raak je het vocht in je lichaam kwijt(groene thee) wel thee zonder suiker:D
en dat was ongeveer.
Nou ...??? wie doet er mee??? :goedzo:
Doe je ook aan sport?
Miss-marokko
24-05-2006, 20:09
ik wil ook meedoen
maaaar ik hou erg van snoepen
is er mischien een snoepvervanger die goed is voor de lijn?
en ik hou van warm eten sávonds geen sla ofzo
wie kan me helpen ???
You know I'm in :banana:
jasmina :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.