Bekijk originele versie : hoe warmer hoe bloter
just_fouad
31-05-2003, 10:42
vooral kaaskoppen
sommige zijn helemaal para :maf2:
en die negerinnen WHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHA zo strakke kleren als eentje bukt scheurt r broekkk
:D
whahahaha gaaf man
toch nog iets te beleven in dit minilande :maf:
just_fouad
31-05-2003, 10:44
:D oja was bijna vergeten
wie gaat er vandaag naar scheveningen :stout:
Typisch gasten he, geef ze een lekker kontje en ze zijn helemaal :wow: :toink: :giechel:
samiratjee
31-05-2003, 17:42
:maf: overal vetrollen....
Tell me...wat hebben jullie dan aan als het zo heet is? Of komen jullie dan niet buiten ofzo maar zit je in de koelkast????
Origineel gepost door bie
Tell me...wat hebben jullie dan aan als het zo heet is? Of komen jullie dan niet buiten ofzo maar zit je in de koelkast????
Kleren lange kleren bijv. djelleba en gewoon mijn lange hoofddoek
tot mijn middel zoals gewoonlijk . :D :D
Lady_moi
31-05-2003, 17:58
een rok
C_warrior
31-05-2003, 18:13
Ja Als je amsterdam centrum ziet allemaal topjes enzo
Allemaal harige vrouwen buiken
:eek: i'm going to be sick
Origineel gepost door chabab
Allemaal harige vrouwen buiken
:lol:
is toch mooi ??
Ik vind blote buiken ook maar niks, maar als je van zulke lange kleren draagt dan ga je toch zweten? Dat is toch vies man!
En de meeste mannen kunnen wel tegen een beetje bloot hoor.
Lady_moi
31-05-2003, 18:25
als je lange kledij draagt van dikke stoffen dan pas ga je zweten en dat is pas vies ooit gehoord van katoen?luchtdoorlatend?:confused:
Lady_moi
31-05-2003, 18:32
Origineel gepost door MoCrO_ZiNa
Vooral Hier In Amsterdam,,Overal Waar Je Naartoe Gaat,Kom Je Blote Buikjes Tegen :jammer: nerrrieee,het is ze3ma alleen een beetje warm,,gooien ze gelijk hun kleren uit,,alatiefff..
tis erg!
Katoen...mja..lijkt mij nog niks maar goed.
Lady_moi
31-05-2003, 18:46
lijkt jou niks maar het is zo ik volg mode op school en weet alles van alle soorten stoffen en katoen is 1 van de meeste luchtdoorlatende stoffen die vaak word gemaakt bij zomerkledij
Origineel gepost door just_fouad
vooral kaaskoppen
sommige zijn helemaal para :maf2:
en die negerinnen WHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHA zo strakke kleren als eentje bukt scheurt r broekkk
:D
whahahaha gaaf man
toch nog iets te beleven in dit minilande :maf:
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.