Bekijk originele versie : Hebben jullie het ook zo koud?
is het raar als ik de verwarming aan doe :maf:
subhannallah tis echt koud zeg heb nog wel vest aan
Je moet sporten en goed eten, dan blijft je bloed altijd goed circuleren en krijg je t minder koud, wordt je minder snel ziek enz.
Marocilicious
23-05-2006, 11:49
Nee klopt.Is ook koud.Ik ben op mijn stage en als de deur open gaat dan heb ik het ook koud.
Kan ook zijn dat je niet goed heb geslapen..Zeggen ze..
sweetmanal
23-05-2006, 11:49
het is niet zo koud maar voor de mei wel ja vorige week was het zo lekker weer en het lijkt wel herfts gelukkig ga ik naar marokko inchalah
Je moet sporten en goed eten, dan blijft je bloed altijd goed circuleren en krijg je t minder koud, wordt je minder snel ziek enz.
:) maar volgens mij heb ik koud door dit weer, ik heb echt de neiging om de verwarming aan te doen
is het raar als ik de verwarming aan doe :maf:
subhannallah tis echt koud zeg heb nog wel vest aan
Ik heb het ook koud, maar ik kom onder de douche vandaan en het raam van mijn kamer stond open:(
:) maar volgens mij heb ik koud door dit weer, ik heb echt de neiging om de verwarming aan te doen
Well you do have african blood :hihi: maar echt als je regelmatig sport krijg je t minder snel koud. You woesies tis 15 graden :hihi:
islaamparel
23-05-2006, 11:55
ikke niet ik ben warmbloedig :o
Ik heb het ook heel erg koud..ik heb me badjas aan en een dikke pyama eronder..
Romainna
23-05-2006, 12:02
Het is inddheel erg koud.
Heb boven mn truitje een dikke vest aangedaan,
e nog vind ik het koud, het lijkt wel winter inplaats van lente.
iwa we moeten doorbijten
goed om te weten dat het niet aan mij ligt :D
Nederland heeft soms 4 seizoenen op 1 dag :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.