Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : komt dit jullie bekend voor ???

MoCrOcHiCa
31-05-2003, 09:36

ff een verhaaltje om mijn punt duidelijker te maken: Oeef ik moet nu wel hard rennen als ik die bus wil halen, ik schiet nog snel mijn schoentjes aan en begin te rennen! ik zie een hele hoop mensen bij de bus staat dus ben net op tijd, hij is er nog nie. ik ga in een hoekje van het bushokje staan en wacht rustig af na 5 minuten is de bus er eindelijk, maar wel 3 minuten te laat klote openbaar vervoer! Ik pak mijn busabonnementje en ga achterin de rij staan, alhoewel ik graag als eerst een plaatsje zou willen hebben laat ik die oudjes voor uit respect, niet dat ik er wat voor terugkrijg hoor op vuile blikken na! he he eindelijk ik ben aan de buurt, ik laat mijn abonnement zien en loop verder, "jonge dame, kom eens even terug" jah meneer vraag ik beleefd " mag ik je abonnement nog eens even bekijken?" verschrikt kijk ik die vent aan en duw mijn abonnement voor zijn neus, moet ik ook nog ff mijn legimatie erbij pakken om te beweizen dat ik dit werkelijk ben vraag ik op sarcastische toon! "neey hoor het is al goed zegt onze oh soow sociale buschauffeur" wat denkt hij wel nie, ik reis hieroo vooor 20 euro per maand en nog komt hij tof doen mongool dacht ik bij mijn zelf ik loop naar achter en ga naast een nederlandse mevrouw zitten, die haar tasje snel bij me uit de buurt haalt. oeff wat een psychos dacht ik bijmezelf, maar laat ze maar het laat mij koud hoor! het verbaasd me dat de bus nog niet rijd, hij is nu al inmiddels al meer dan 7 minuten te laat en nog blijft hij stilstaan, zou er iets aan de hand zijn vraag ik me geschrokken af??? ik kijk in het rond en zie door middel van mijn dure lenzen :p dat er een of andere truus wankelend aan komt rennen , ooh dus dat is waar de buschauffeur op wacht! flashbacks schieten voorbij, al de vorig ochtend kwam ik elke keer weer bij de bushalte aan als de bus net zijn deurtjes had gesloten en gehaast wegreed, wijzend op zijn horloge gaf hij steeds harder gas. en nu wacht hij al meer dan 3 minuten op die miep????, ojaaah hoe kon ik het vergten zijn, ik heb eeen hoofddoekie op en gekleurde huid! ik zie dat die miep nog steeds nie aangekomen is en loop naar voor om een babeltje te maken met onze ooh zo sociale cheuffeur, maar meneer de buschauffeur bent u van gedachten wat betreft wachten op pasagiers die er last minut en in dit geval last 6 minut aankomen rennen. Ehm jonge dame maar dat doe ik toch altijd, zegt hij twijfelachtig, hahahha ik lach hem uit in zijn gezicht en loop weer terug naar achter, ik zie dat miep al is aangekomen, buiten adem ook nog eens, ik wil weer terug op mijn plaats zitten maar dat oudje van net hou me tegen , OPSTAAN JIJ zegt ze op boze toon, deze plaats is voor onze miep. ik kijk dat wijf met een scheef hoofd ana maar zeg er niks van, ik loop maar door naar achter voor een leuke ehum staanplaats. eindelijk komt er een beetje vaart in, de bus beweegt weer eens, de bus raakt al wat voller, aangekomen bij het station stappen er een hele hoop mensen uit, oeff he he ik kan weer gaan zittenIk ga ristig zitten en wacht tot de bus weer begint te rijden, de bus moet nog minimaal 2 minuten hier blijven staan maar vreemdgenoeg rijd hij weg ik kijk in het rond en zie dat hij net de deuren sluit voor het oog van een marokkaans oud vrouwtje, jah sorry mevrouw en weer wijst hij op zijn horloge, sarcastisch zwaait hij nog ff naar haar, en de andere pasagiers doen nog mee ook ik loop weer gehaast naar vooor en vraag hem waarom hij niet voor het vrouwtje gestopt is, jah meid ik moet denken aan mijn tijd eey, maar meneer daarnet toen u al te laat was bent u blijven wachten op die mevrouw en nu die marokkaanse mevrouw de bus in wou stappen bent u te vroeg vertrokken???? waar beschuldig je me van wijffie vraagt hij op een boze toon, ooh meneer heeft u dat nog niet in de gaten dan??? zoiets heet RASICME schreeuwde ik in zijn gezicht, ach ******* toch terug naar je eigen land als het je nie bevalt. ik gefe hem nog een laatste vuile blik en druk op de noodknop, midden op straat stap ik uit , ik besluit om hier maar geen aandacht aan te schenken,w at ik ook doe het zal toch wel zo door blijven gaan........ okeye ff snel een verhaaltje, wie heeft dit weleens meegemaakt, gewoon dat de deuren voor jou als marokkaans zijnde of voor een andere marokkaan zo maar ineens sluiten en de buschauffeur wegrijd???????? wat ik hier heb opgesomt is nog niks, ik maak egt zo vaaak van die dingen mee hee nie normaal, niet alle buschauffeurs doen het hoor by the way het zijn gewoon enkele maar toch?????? :rolleyes:

MoCrOcHiCa
31-05-2003, 09:40
Origineel gepost door karabounita81 ahahah sorry maar zo graappige hoe je dat neerzette meskiena sellek waha ciao nou ik meen het hoor :D jah ik weet maar jah :rolleyes:

GangstaLovin
31-05-2003, 10:13
Nee ..nooit meegemaakt

Whitney
31-05-2003, 10:26
nope, nog nooit meegemaakt Maar wel toen ik op de bus stond te wachten was er zo'n oud vrouwtje tegen me bezig over de klote marokkanen, heb haar verteld dat ik er ook eentje was, en ze verschoot wel effe hihihi (ze dacht dat ik een spaanse was of zo ;) maar ik vind het wel erg hoor. trek het je niet aan meid, in Alyam Alkieyama zullen ze niets meer te zeggen hebben dan ze nu doen groetjes

MoCrOcHiCa
02-06-2003, 18:31

voor de rest niemand die dit eheft meegemaakt????? dus ligt het aan mij???? :schok:

samira_el
02-06-2003, 18:35
Ik heb geen hoofddoek, misschien ligt het daar aan... Of aan het feit, dat ik de buschauffeurs hier al een poosje ken...

Lady_moi
02-06-2003, 18:43
Heb ik wel es meegemaakt ja :traan1:

Lady_moi
02-06-2003, 19:04
meskiena

yasminne
02-06-2003, 19:10
Heb wel eens meegemaakt dat die rot bus gewoon door rijd terwijl ik n hand uitstak. Achja sta dan hamdoelilah niet in mn eentje voor de rot bushalte dus dat maakt het niet zo erg.

Meryam20
02-06-2003, 19:40
Origineel gepost door mokaltum ik ben een keer zelfs opgesloten in die bus...die &$&_$buschauffeur wou me er niet uit laten en ik was helemaal in me uppie...heel de bus was leeg...werd eigenlijk best bang, maar na een aantal keer geschreeuwd te hebben dat als hij niet open doet...hjij voor zijn leven mag gaan vrezen:D...heeft hij toch open gedaan...vieze$%@%$buschauffeurs...ik stap nooit meer een bus in als er niemand inzit... ik weet eigenlijk helemaal niet waarom hij dat deed, ik draag geen hoofddoek...hij wou denk ik gewoon irriteren omdat zijn dienst er misschien opzat...:confused: dat is me ook een keer overkomen!!! Dat doe ik nooit meer in de lege bus stappen!!! :kwaad: