Bekijk originele versie : Mahram
Jep iedereen weet dat, als je afspreekt met hem/haar moet er altijd een mahram mee..een mannelijk iemand van haar kant.
Wat ik me dus afvraag, gebeurt het wel?? :confused:
Is moeilijk een mannelijk iemand van haar kant, ze kan moeilijk haar broer,vader,oom of neef meenemen.. :confused:
En als je die meeneemt, waarover moet je praten met je geliefde.. :confused:
Lijkt me moeilijk.. :(
Maar goed ik kom weer terug op mijn vraag..Heeft iemand weleens een mahram meegenomen?:)
Als je er iets vanaf weet mag je ook reageren.. :)
Ma3a Salama.. :)
samiratjee
30-05-2003, 23:54
Je kan ook je iets jongere broertje meenemen...of een neef die je goed vertrouwd...het is moeilijk denk ik om echt te kunnen praten enzo...en je mag elkaar natuurlijk NIET aan raken..hmzz snel trouwen dan maar :D
Origineel gepost door samiratjee
Je kan ook je iets jongere broertje meenemen...of een neef die je goed vertrouwd...het is moeilijk denk ik om echt te kunnen praten enzo...en je mag elkaar natuurlijk NIET aan raken..hmzz snel trouwen dan maar :D
Ja maar stel je hebt niet echt een neef waarmee je goed kan omgaan of opschiet..en je hebt geen broertje.. :(
Ja dan wat?? :(
Guadaloupe
30-05-2003, 23:57
ja inderdaad, maar nee...k heb nooit een ma7ram meegenomen en als k dat zou doen dan wordt t mn 11 jarig broertje :D
T gaat er gewoon om dat er geen gekke dingen gezegd en gedaan worden :p
Origineel gepost door Guadaloupe
ja inderdaad, maar nee...k heb nooit een ma7ram meegenomen en als k dat zou doen dan wordt t mn 11 jarig broertje :D
T gaat er gewoon om dat er geen gekke dingen gezegd en gedaan worden :p
Ik heb geen broertje..:huil:
Dus niemand heeft ooit een mahram meegenomen?:(
Jammer..:verdriet:
Als iemand zn broer mee neemt...
Dan is et niet om gewoon te doen wat er hij hoort te doen..:D
Dan vallen er klappen..:hihi:
Origineel gepost door EMIEN
Als iemand zn broer mee neemt...
Dan is et niet om gewoon te doen wat er hij hoort te doen..:D
Dan vallen er klappen..:hihi:
Ik heb een broer, maar die kan ik later dan moeilijk meenemen.. :(
Enige wat hij zal doen is..:auw:..:zweep: bij hem.. :kwaad:
anouar_tetouan
31-05-2003, 00:14
een mahram is niet je broertje van 11 of je neef :)
een mahram is een man met wie je niet kan trouwen een man die je kan beschermen dus (je vader je broer(die ouder is dan 12) je ooms je opa mohim waar je niet mee kan trouwen.
als je iemand wilt leren kennen volgens de islam dan neem je altijd een derde persoon mee...dat is om te voorkomen dat sjaatan de derde persoon zal zijn.
Origineel gepost door SarahCi
Ik heb een broer, maar die kan ik later dan moeilijk meenemen.. :(
Enige wat hij zal doen is..:auw:..:zweep: bij hem.. :kwaad:
Pcies...:D
Broers = niet een goede optie :stomp:
anouar_tetouan
31-05-2003, 00:17
Origineel gepost door 7akam
Ha! :D
:rolleyes: :)
TwinkleEye_19
31-05-2003, 00:20
Waarom geen broer? :)
Hij kan toch gewoon tafeltje verderop zitten, zodat ie vanaf kan zien, hij hoeft echt geen gesprekken af te luisteren, want als je emailt of telefoneert ben gewoon zelf verantwoordelijk voor wat je zegt ;)
Maar als ik mijn broer zou vragen...die gaat me wreed uitlachen :lol:
Die zegt gewoon droog: Take care about ya own sh*t :kwaad:
SweetRose
31-05-2003, 00:26
Als ik afspreek ben ik dead meat :)
dus ik ben ook ni van plan om da te doen...
Maar mocht sjitaan mij ooit overhalen om af te spreken met iemand ( kweet zeker da k da toch ni ga doen maar ja) dan neem ik euhm..ff denken...m'n zus mee...
waarom een jongen? een meisje is toch ook een mens..en met m'n zus kan ik ni trouwen dus :D
Origineel gepost door zin 'n midar
Als ik afspreek ben ik dead meat :)
dus ik ben ook ni van plan om da te doen...
Maar mocht sjitaan mij ooit overhalen om af te spreken met iemand ( kweet zeker da k da toch ni ga doen maar ja) dan neem ik euhm..ff denken...m'n zus mee...
waarom een jongen? een meisje is toch ook een mens..en met m'n zus kan ik ni trouwen dus :D
Moet een man.. :(
Origineel gepost door SarahCi
Moet een man.. :(
Slapen jij..:kwaad:
:p:p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.