Bekijk originele versie : afgevallen en dan....?
Dames,
zomer komt eraan en de meeste willen nog een aantal kilootjuhs kwijt..
Zijn er ook dames die veel moeten afvallen 20kg en meer?...
Of zijn hier dames die meer als 20 kg zijn afgevallen..
Heb deze topic geopend, voor vragen eventueel je huid en figuur...na het verliezen van kgsssssss
Dames
hoe zit het met je figuur, is deze erg ''zwabberig'' na het afvallen?
je cupmaat, hoeveel cupmaten ben je gedaald?
Ik moet zelf 30 kg afvallen, en ben bang dat ik straks een zwieber huid en geen borsten meer ga overhoudne..
Zouden jullie me aub willen helpen?
liefs
een hopeloze dame..:verdriet:
Sweety20
22-05-2006, 20:57
Dames,
zomer komt eraan en de meeste willen nog een aantal kilootjuhs kwijt..
Zijn er ook dames die veel moeten afvallen 20kg en meer?...
Of zijn hier dames die meer als 20 kg zijn afgevallen..
Heb deze topic geopend, voor vragen eventueel je huid en figuur...na het verliezen van kgsssssss
Dames
hoe zit het met je figuur, is deze erg ''zwabberig'' na het afvallen?
je cupmaat, hoeveel cupmaten ben je gedaald?
Ik moet zelf 30 kg afvallen, en ben bang dat ik straks een zwieber huid en geen borsten meer ga overhoudne..
Zouden jullie me aub willen helpen?
liefs
een hopeloze dame..:verdriet:
In hoveel tijd wil je het doen meid? Hoe lang ben je en wat is je streefgewicht? Ik moet ook heel wat afvallan en zou leuk zijn elkaar te motiveren
Ik hoor het van je
Na mijn eerste zwangerschap, was ik zo een 20 kilo aangekomen:maf2: , na de bevalling, ging ik sporten en dieten, en toen was ik 24 kilo afgevallen, en had geen last van wiberige huid of zo, maar als je alleen een dieet volgt zonder sporten, dan gebeurt dat wel.
na mijn twede bevalling, 1.5 jaar geleden, ben ik weer 24 kilo aangekomen, en ik moet zeggen, het gaat deze keer wel wat moeilijker dan de eerste keer, ik heb het zelfde geprobeert, maar het hielp niet, sinds kort, ben ik met een strengere dieet bezig, en het gaat nu wel de goede kant op, maar moet nog heel veel afvallen.:maf:
Dus gewoon doorzetten, en niet opgeven, en wel sporten!!! :goedzo:
dat was zo een beetje mijn verhaal!;)
Ik Moet Ook Ongeveer 20 Kg Afvallen
Laten We Ons Beloven Dat We Elke Hier Noteren Wat We Gegeten Hebben En Hoe Lang We Gesport Hebben
Ik Moet Echt Voor De Maand Augustus Alles Kwijt Zijn Anders Weet Ik Het Ook Niet. Ben In Een Week Tijd Al 4 Kilo Afgevallen Dus Ik Ga Door Bij Deze Dames Laat Je Niet Kisten Ook Wij Kunnen Een Mooie Slanke Zomerfiguurtje Krijgen
Ow Ja Met Sporten Zal Je Geen Overtollige Vet Overhouden Dus Veel Sporten Een Echte Aanrader Is De Apparatuur In Huis Aanschaffen Heb Ik Ook Gedaan
Laten We Ons Beloven Dat We Elke Hier Noteren Wat We Gegeten Hebben En Hoe Lang We Gesport Hebben
Ik Moet Echt Voor De Maand Augustus Alles Kwijt Zijn Anders Weet Ik Het Ook Niet. Ben In Een Week Tijd Al 4 Kilo Afgevallen Dus Ik Ga Door Bij Deze Dames Laat Je Niet Kisten Ook Wij Kunnen Een Mooie Slanke Zomerfiguurtje Krijgen
Ow Ja Met Sporten Zal Je Geen Overtollige Vet Overhouden Dus Veel Sporten Een Echte Aanrader Is De Apparatuur In Huis Aanschaffen Heb Ik Ook Gedaan
4 kilo in een week???:wow: :wow:
Wat heb je gedaan!:eek: :confused:
Waarom doe je niet mee met die grote afvaltopic. Geldt ook voor die andere die hebben gereageerd.
Waarom doe je niet mee met die grote afvaltopic. Geldt ook voor die andere die hebben gereageerd.
DAT ZIJN MERENDEELS DAMES DIE NIET MEER DAN 10 KILO MOETEN AFVALLEN EN AANGEZIEN WIJ WAT MEER MOETEN AFVALLEN DENK IK DAT DIT EEN GOED IDEE ZAL ZIJN
4 kilo in een week???:wow: :wow:
Wat heb je gedaan!:eek: :confused:
TEN EERSTE NIET MEER SNOEPEN ALS TUSSENDOORTJE EN ALLEEN MAAR TOFU EN SOJA PRODUCTEN ZOALS VALESS EN RIJSTWAFELS GEEN COLA (LIGHT) MAAR SINAAS(APPEL) SAP EN VERSE GROENTEN (STOVEN) EN FRUIT EN NIET TE VERGETEN SPORTEN ONGEVEER 1.5 UUR PER DAG:goedzo:
DAT ZIJN MERENDEELS DAMES DIE NIET MEER DAN 10 KILO MOETEN AFVALLEN EN AANGEZIEN WIJ WAT MEER MOETEN AFVALLEN DENK IK DAT DIT EEN GOED IDEE ZAL ZIJN
Hoeft niet perse. Ik moet namelijk heel veel afvallen:( . Ik denk dat sommige meiden het in stappen doen. Dus als ze de 10 hebben bereikt, dat ze de volgende 10 doen. Van sommige weet ik dat namelijk...
Maar het gaat erom dat we elkaar kunnen stimuleren toch meid.
Hoeft niet perse. Ik moet namelijk heel veel afvallen:( . Ik denk dat sommige meiden het in stappen doen. Dus als ze de 10 hebben bereikt, dat ze de volgende 10 doen. Van sommige weet ik dat namelijk...
Maar het gaat erom dat we elkaar kunnen stimuleren toch meid.
DAT IS ZO LIEVERD MAAR WEET JE ALS IK ALLE BIJNA 1000 PAGINA TELLENDE TOPIC MOET LEZEN DAN ZAL IK ALLE LETTERS ZO :maf2:
HIHI DUS DIT IS WAT MAKKELIJKER HAHAHAH
MAAR WE KOMEN ER WEL UIT INSA ALLAH
nabila1983
22-05-2006, 22:34
een vraagje tussendoor...
sporten jullie gewoon thuis of gaan jullie naar een sportschool?? en wat is het beste motiverend sportschool of thuis sporten...
want alleen minder eten is niet genoeg helaas dus er bij sporten werkt het beste:goedzo:
btisaaam
22-05-2006, 22:34
ik wil graag 15 kg afvallen..weeg nu 78...zou blij zijn als ik 65 of 63 zou wegen....Ik hoop inchallah dat dat mij ookz al lukken..als jullie meer tips hebben ,kunnen jullie die dan hier plaatsen..zijn er ook meiden omstreek rotterdam..we kunnen ook gezamelijk gaan sporten:) ik wens jullie allemaal veel succes
DAT IS ZO LIEVERD MAAR WEET JE ALS IK ALLE BIJNA 1000 PAGINA TELLENDE TOPIC MOET LEZEN DAN ZAL IK ALLE LETTERS ZO :maf2:
HIHI DUS DIT IS WAT MAKKELIJKER HAHAHAH
MAAR WE KOMEN ER WEL UIT INSA ALLAH
Hahhahahaha nee je hoeft het niet te lezen. Heb ik ook niet gedaan. En ben vandaag begonnen in die topic. Elke dag zal ik vertellen wat ik heb gegeten. En dat is ook de enigste topic waar mensen het volhouden. Ik heb veel topics gezien waar mensen elke dag vertellen wat ze hebben gegeten. Maar later zijn ze afgehaakt. Maar lieverd doe wat jij het beste voor jezelf vindt.
sun_sarah_shine
23-05-2006, 00:27
ik ga jullie in de gaten houden... als ik straks bevallen ben, moet ik ook aardig wat kilootjes afvallen weer !!! ;)
btisaaam
23-05-2006, 00:37
ik ga jullie in de gaten houden... als ik straks bevallen ben, moet ik ook aardig wat kilootjes afvallen weer !!! ;)
he meid..leuke fotos heb je..en die foto van je baby echt schattig..moge allah je helpen bij je bevalling....:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.