Bekijk originele versie : Wat vinden jullie ervan als de man
thuis blijft en de vrouw gaat werken?
:)
thuis blijft en de vrouw gaat werken?
:)
Das geen man das een mietje :(
Ik zou het niet leuk vinden, dus we werken allebei hamdoelilla. Maar ik vind dat het moet kunnen.
teletubbie
22-05-2006, 20:09
lijkt me ook nieks, een man hoort te werken en vrouwtje voor de kinderen zorgen.
lijkt me ook nieks, een man hoort te werken en vrouwtje voor de kinderen zorgen.:goedzo:
neeeh... Hij moet werken...Ik moet genieten :D
Huismusje
22-05-2006, 20:14
Ligt aan de redenen. Als je niet anders kunt bv. de man is werkloos en heeft geen uitkering en de vrouw werkt ja dan kan het niet anders. Maar om zomaar te besluiten dat de man thuis gaat zitten en de vrouw werken vind ik maar niks.
Ja je hebt gelijk maar ik ken er veel nu ook bij marokkaanse vrouwen dat de vrouwen werken en de mannen niet..
Ik zie ze altijd rondhangen in de winkelcentrum...
tetouanija
22-05-2006, 20:18
ik heb ook een vriendin die werkt en haar man die thuis zit, en voor hun kids zorgt, hij kan geen werk vinden, en zij had een vaste baan dus tja dan moet je wel.
Ja dan is het een andere verhaal...
Het ligt eraan, wat de reden is....
Het ligt eraan, wat de reden is....Dat telt ook mee natuurlijk...
Vind ik ook dat het aan de reden ligt, je kunt hierover niet zomaar oordelen dacht ik?.
Goudmeisje
22-05-2006, 20:36
Het ligt eraan wat voor reden er is. Als die zomaar thuis wil zitten dan is die geen man maar een mietje. Maar mogen er andere goede redenen voor zijn, ja dan kan het natuurlijk wel waarom niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.