Bekijk originele versie : Vrouwen en koken
Islam4You
22-05-2006, 17:23
[ Wie van de vrouwen hier kon nog niet super goed koken toen ze ging trouwen? en hoe heb je dat snel onder knie gekregen? of kun je nog steeds niet koken en laat je je man verhongeren?
]
mimi3000
22-05-2006, 17:24
stel je voor dat je man ALLES wat je maakt vies vind :eek:
heb ik je op een idee gebracht wella??:ego:
hounaidatje
22-05-2006, 17:26
ik kookte heeel heel weinig toen ik bij mijn ouders was (weinig is dus 2 keer per jaar ofzo), mama is een fantastische kok, dus ik kende wel veel foefjes en keukengeheimpjes,
nu ben ik bijna 6 maanden getrouwd en ik moet zeggen dat het me helemaal niet is tegengevallen, integendeel, als er bezoek is krijg k altijd oprechte complimentjes en mn man vind t allemaal heerlijk...
maw: dat gezeur van leer koken voordat je trouwt, is nergens voor nodig
Islam4You
22-05-2006, 17:30
stel je voor dat je man ALLES wat je maakt vies vind :eek:
Dan mag hij zelf koken :ego:
Islam4You
22-05-2006, 17:31
heb ik je op een idee gebracht wella??:ego:
iedereen heeft t vandaag over eten :hihi: dus waarom ik ook niet :hihi:
Islam4You
22-05-2006, 17:32
ik kookte heeel heel weinig toen ik bij mijn ouders was (weinig is dus 2 keer per jaar ofzo), mama is een fantastische kok, dus ik kende wel veel foefjes en keukengeheimpjes,
nu ben ik bijna 6 maanden getrouwd en ik moet zeggen dat het me helemaal niet is tegengevallen, integendeel, als er bezoek is krijg k altijd oprechte complimentjes en mn man vind t allemaal heerlijk...
maw: dat gezeur van leer koken voordat je trouwt, is nergens voor nodig
se3datek :D je bent een snelle leerling
Islam4You
22-05-2006, 17:33
Ik ga over 8 maandjes trouwen, en koken kan ik nog niet echt. Maar mijn aanstaande heeft het niet zo met Marokkaanse eten, dus wat dat betreft heb ik wel geluk. Gewoon makkelijke gerechten, maar ook wel gebraden kip of couscous dat vind ie wel lekker :goedzo: Hij's een type die houd van pasta's, ovenschotels etc. etc.
Ik moet nu nog leren hoe ik me kan voorbereiden op schoonfamilie bezoek, 5 gangen menu:moe:
couscous is niet makkelijk :hihi: het vergt veel tijd :hihi:
en pastas en ovenschotels dat is ook eten. ze moeten gewoon niet zeuren en genoegen nemen met wat er op tafel komt.
iedereen heeft t vandaag over eten :hihi: dus waarom ik ook niet :hihi:
hihi groot gelijk:D
hounaidatje
22-05-2006, 17:35
se3datek :D je bent een snelle leerling
da tmag k hopen.....ik hoop niet dat al dat bezoek mij in de maling neemt:maf2:
StylishWoman
22-05-2006, 17:46
Koken, wat is dat?
StylishWoman
22-05-2006, 17:53
Beetje rommelen in de keuken:hihi:
Wou net zeggen, want ik ken het niet. :stoned:
StylishWoman
22-05-2006, 17:57
Dan ga je vanaf vandaag beginnen, toch:D?
Beginnen met rommelen? Waar is dat goed voor? :stoned:
StylishWoman
22-05-2006, 18:00
Je begint bij rommelen en eindigt als een keukenprinses:nerd:
Prinses, oké. Maar laat het eerste woordje achterwegen. Laat hem maar lekker rommelen. :stoned:
StylishWoman
22-05-2006, 18:05
Alsof jij dat niet doet :hihi:
Rommelen in de keukenkastjes en de koelkast ja, op zoek naar etenswaren. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.