Bekijk originele versie : Intellectuelen ?
praatgraag
30-05-2003, 19:40
Zijn hier nog mensen die echt een hoog niveau hebben, waarvan ik me af zou kunnen vragen waar heb je het over?
Ik vind het namelijk jammer dat er altijd stomme discussie zijn over het wel of niet doden van joden, hoe slecht Amerika wel niet is, en dat soort shit.
Wat ik me afvraag is, over mensen zijn die het over wetenschap willen hebben. Het maakt mij niet uit wat voor wetenschap, als het maar niet de wetenshap van de flatulentie is, dat vind ik zo infantiel.
Is er iemand bereid om te reageren, heeft iemand het lef, o ja het zou nog infantieler om de vraag terug te stellen ;)
praatgraag
30-05-2003, 19:56
misschien het verkeerde tijdstip om te vragen naar mensen met inhoud!
Moezhint
30-05-2003, 21:20
Origineel gepost door praatgraag
Zijn hier nog mensen die echt een hoog niveau hebben, waarvan ik me af zou kunnen vragen waar heb je het over?
Ik vind het namelijk jammer dat er altijd stomme discussie zijn over het wel of niet doden van joden, hoe slecht Amerika wel niet is, en dat soort shit.
Wat ik me afvraag is, over mensen zijn die het over wetenschap willen hebben. Het maakt mij niet uit wat voor wetenschap, als het maar niet de wetenshap van de flatulentie is, dat vind ik zo infantiel.
Is er iemand bereid om te reageren, heeft iemand het lef, o ja het zou nog infantieler om de vraag terug te stellen ;)
heb je vragen waar je een intellectueel antwoord op wenst stel die dan aan een zekere Vikker(pista, army, t heeft 3 namen!!), Grendel, Ghizzi, Freemale, Corrie...
deze mensen zijn namelijk zwaar dialectisch ingesteld!!
praatgraag
30-05-2003, 22:27
ik denk dat ze didactisch bedoelt, dus dat het erg onderwijzend is
Moezhint
30-05-2003, 23:01
Origineel gepost door Couscousje
Wat is een dialectische instelling?
Cc
tis een begrip om een relatie van wederkerigheid tussen twee zaken of situaties aan te duiden. deze mensen bezitten de inzicht om een blik te werpen in de geschiedenis van een bepaalde situatie om zodoende de hedendaagse situatie een juiste analyse te kunnen bezorgen. ze gaan zo ver dat ze zelfs de toekomst of de vooruitgang kunnen voorspellen!!!
Moezhint
30-05-2003, 23:16
Origineel gepost door ZITA
Ik ben benieuwd of praatjesmaker nu bezig is zo'n dialectisch gesprek te voeren met de wezens van wie jij de naam (nick) noemde. :nerd:
me too :stout:
zou ie het goed met hem aflopen?
Moezhint
31-05-2003, 11:38
Als hij net zo dialectisch bezig gaat als al die anderen kan het alleen maar klikken.... Het is wel dat ze voornamelijk communiceren in lichaamstaal... Die van de travo's nog wel... zou hij zich daar in (intellectueel en dialectisch) kunnen vinden?
praatjesmaker is spoorloos...dus... :maf2:
zou hij een inleiding paaldansen genieten vandaag aan het naaktstrand?
of een inleiding knippen en plakken van artikelen van de mufste racistische krant der belgen!
of een inleiding hoe-het-zover-brengen-opdat-men-op-me-spuwt?
maar goed, k ben in ieder geval benieuwd!
in afwachting op zijn veschijning hier ga ik eens flink spuwen in de kamer waar travestieten bezweet van de pijn op één hoop liggen!!
praatgraag
31-05-2003, 14:14
Blijkbaar heerst miscomunnicatie in deze tijd, ten eerste is de naam praatgraag en geen praatjesmaker. Ten tweede wilde ik even toevoegen dat ik geen een of ander verwaand typetje ben, die met zijn neus omhoog loopt. Ik vroeg me alleen iets af.
Blijkbaar kan het dus niet zo zijn dat je je iets afvraagt, zonder dat je daar over wordt afgekraakt. Dat vind ik jammer. Aan Pista zou ik willen mededelen dat hij waarschijnlijk zelf aan geestelijke constipatie lijdt. Immers alleen iemand die zo verstopt is van zichzelf kan reageren zoals hij dat kan.
Moezhint jammer dat je, jezelf hebt verlaagd tot een nivo waarvan een kleuter zo kunnen zeggen; niet doen!
In afwachting van reacties ga ik nu maar iets nuttigs doen.
met vriendelijke groet
praatgraag
praatgraag
31-05-2003, 18:01
nee daar gaat t niet om Zita! Je mist het punt
okay bij deze verleen ik je alle steun, die je nodig zou kunnen hebben in de toekomst
NoraNador
31-05-2003, 23:28
Uhum ik denk dat de opener van deze topic doelde op andere dingen in plaats van het woordenboek!
hhtWillem
01-06-2003, 01:05
Origineel gepost door Moezhint
heb je vragen waar je een intellectueel antwoord op wenst stel die dan aan een zekere Vikker(pista, army, t heeft 3 namen!!), Grendel, Ghizzi, Freemale, Corrie...
deze mensen zijn namelijk zwaar dialectisch ingesteld!!
Wrom sta ik er niet bij in dat rijtje Moe?
Kvoel me gediscrimineerd! :kwaad:
:cool:
bouklawi
01-06-2003, 02:19
Praatgraag: Kan zijn praatjesmaker.... Voor het gemak dan maar. Het is namelijk dat ik iemand die het zich in zijn bot stel hersens haalt opgeblazen kwasterig zelfgenoegzaam waanwijs te blaten dat hij een intellectueel gesprek zoekt en dit doet door een topic te openen met woorden die eindigen met een zin waarin het woord 'zijn' ontbreekt gewoon niet ernstig kan nemen. Hoe kun jij een intellectueel gesprek voeren als je niet eens Nederlands kunt?
Bovendien kom je wel degelijk hooghartig, grootsprakerig, dikdoenerig, zelfgenoegzaam en praalziek over. En dat is pas infantiel.
Nog iets, waarom schoof je zelf geen onderwerp naar voren? Je had kunnen vragen of iemand met je wil praten over de electrotechniek van een naaimachine of over E=m*c2. Waarom deed je dat niet? Gibran: 'De begeerte van gemakzucht vermoord de hartstocht der ziel en loopt dan grijnzend mee in de begravenisstoet'.
Tenslotte had je jezelf hier kunnen aansluiten bij wat voor ander topic om daar een intellectueel gesprek te genereren.... Schrijf eens een tekst als reactie ergens; wellicht zul je zien dat er iemand een gesprek met je gaat voeren... Als je wat kwaliteit hebt te bieden tenminste.
Ik vind je topic niets dan een lachwekkende provocatie... En ik wacht met smart op een intellectuele tekst van je waarin je mij uitlegt waar het wel om gaat, danwel een tekst waarin je een onderwerp aansnijdt..... voorlopig heb je namelijk niet laten zien wat je kunt. Mediteer hier eens over: stel dat ik je voorstel een gesprek te voeren over klassiek Arabische poezië, kun je hier dan over meepraten? Is het niet verstandig dat je zelf aangeeft waar je het over wil hebben als je gesprekspartners zoekt?
Kan het niet laten zo'n lelijke taalfout
Het is: je kent (het) Nederlands, of
je kunt Nederlands spreken (Schrijven)
Moezhint
01-06-2003, 05:33
Origineel gepost door bouklawi
Kan het niet laten zo'n lelijke taalfout
Het is: je kent (het) Nederlands, of
je kunt Nederlands spreken (Schrijven)
wat een stoere opmerking!! jij bent zooo slim zeg! Is dat al wat je te melden hebt! gisteren ingeschreven hier en meteen ZITA's teksten proberen te verbeteren! weeaajjaaw dan heb je hier veel werk als je daarvoor komt, mens!
:zweep:
hhtWillem
01-06-2003, 08:52
Daar waar Moezhint het ironisch bedoelde deze mensen aan te merken als personen die iets te bieden hebben heeft ze jou uitgesloten.... Dat omdat ze eigenlijk wou aangeven hoe stom deze mensen zijn... En (!) omdat jij in vergelijking met diezelfde mensen stukken en stukken stommer bent.
Het is hoe dan ook eerlijke discriminatie! Jij kunt er ook niks aan doen dat je dom bent. Weet je wat.... Ik maak het dadelijk goed door op je te spugen.
Vroeg ik jou iets, sm hom Sandertje??
Moetzhin kan niet meer voor zichzelf praten begrijp ik?
Dat ga jij nu voor haar doen?
Nou... daar is ze ook niet echt mee geholpen hoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.